Utrecht Marathon op 17 april?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:36 schreef SCH het volgende:
Ik ben weer flink begonnen met lopen Eilanden, vindt het zelfs veel lekkerder met die kou.
En heb me ingeschreven voor een 10 km. loop in april als stok achter het deurtje
OK, op 17 april wordt er ook in Utrecht gelopen. Je kan er via het UN ook aan loopclinics meedoenquote:
Ja, maar da's niks voor mij. Met zo'n groep.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK, op 17 april wordt er ook in Utrecht gelopen. Je kan er via het UN ook aan loopclinics meedoen
Hilversum is toch eigenlijk voor jou min of meer een thuiswedstrijd?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, maar da's niks voor mij. Met zo'n groep.
Ik begin liever met een uitwedstrijd.
Da's ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hilversum is toch eigenlijk voor jou min of meer een thuiswedstrijd?
Wat een prutser die TSquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:44 schreef golfer het volgende:
Fout in deze TT: moet zijn Langs de lijn.
Of start een nieuwequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een prutser die TS
gooi deze maar dicht en laat die andere maar open![]()
Nou hebben wij het weer gedaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef SCH het volgende:
Die anders is al dicht
Wat een zootje maken die kutmodjes er toch weer van
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:50 schreef Eilanden het volgende:
Leuk een heel topic dat volgepost wordt met smileys![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:53 schreef Suijk het volgende:
Ik kan 'em ook verplaatsen naar het puberforum!
Als je een held wilt worden moet je hem verplaatsen naar Med.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:53 schreef Suijk het volgende:
We kunnen jou ook transfereren naar Omniworldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:53 schreef Suijk het volgende:
Ze vroegen me al om de nieuwe spits te worden. Het was wel zo leuk als die ene toeschouwer ook wat deed tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
We kunnen jou ook transfereren naar Omniworld![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
We kunnen jou ook transfereren naar Omniworld![]()
Eilanden na de wedstrijd morgenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:55 schreef Eilanden het volgende:
En dit is SCH na een verhitte discussie in POL of NWS:
[afbeelding]
Hey, niet zo ouwehoeren, smilies plaatsen jah, net zolang tot dit fllikkertopic vol isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze vroegen me al om de nieuwe spits te worden. Het was wel zo leuk als die ene toeschouwer ook wat deed tijdens de wedstrijd.
Ajax en het net vinden?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:58 schreef popolon het volgende:
En deze is voor tong als Ajax weer 'ns het net weet te vinden:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey, niet zo ouwehoeren, smilies plaatsen jah, net zolang tot dit fllikkertopic vol is![]()
Geen flauw idee, gaat 't zo slecht dan?quote:
* clauwheee ook!quote:Op zondag 29 januari 2006 00:07 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat slapen
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzzze!
Mijn vrouw is op Robert De Niro.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:13 schreef tong80 het volgende:
Dit is volgens shmoopy de mooiste man op aarde :
[afbeelding]
Wat vinden de hoolsters er van ?
Andy Garcia is geen lelijke man, zeg ik zelfs als hetero-man.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:13 schreef tong80 het volgende:
Dit is volgens shmoopy de mooiste man op aarde :
[afbeelding]
Wat vinden de hoolsters er van ?
Nee hoor ik kan van mooie mannen genieten Al Pacino bv. Heerlijk. Heeft niks met homo te maken.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Mijn vrouw is op Robert De Niro.
Hij wordt wat ouder nu maar dat vind ik ook een mooie aparte kop.
Of ben ik nu homo?
Dan word ik wel heel knap later.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:18 schreef golfer het volgende:
Mannen worden naar mate ze ouder worden aantrekkelijker voor vrouwen.
en ik kan het weten!![]()
Durf te wedden dat ie haar bezem heeft gejat.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:28 schreef Bluezz het volgende:
Linda uit BB5
Waarvan Rubbereend zijn cloaca elke nacht gaat steigeren
Pissen?quote:
Ik dank uquote:Op zondag 29 januari 2006 02:11 schreef -Vaduz- het volgende:Hoi!
Je dichtgemikte topic was briljant Tong.
Gedaan:quote:Op zondag 29 januari 2006 02:21 schreef Bluezz het volgende:
http://www.zo-genaamd.nl/voetbalstervoorbeeld.htm
Vul in en klik op voorbeeld
Proostquote:Op zondag 29 januari 2006 02:29 schreef Superheld het volgende:
hoi a''es gowd>
Nee, ik zit nog steeds te wachten op je welterustenkusje.quote:
Nu kan ik eindelijk gerust afsluiten.quote:
Floortjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:31 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Floortje. Ik begin een beetje verliefd te worden
Wat was je snel offline gisteren na de wedstrijd van Arsenal.quote:
Een eventuele wereldkampioen veldrijden bij de vrouwen voor NL is ook niet onbelangrijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:33 schreef cultheld het volgende:
Wat een debielen bij de NOS, de 3e set is allang begonnen.
Gefeliciteerd met je verjaadag bloemquote:Op zondag 29 januari 2006 11:36 schreef Blumchen het volgende:Goedemorgen hools
* Blumchen zet taart neer en koffie
Dankjewelquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:39 schreef VoreG het volgende:
Veldrijden...
Snooker...
Halfzachte watjes
Feliquote:Op zondag 29 januari 2006 11:36 schreef Blumchen het volgende:Goedemorgen hools
* Blumchen zet taart neer en koffie
Ronnie O'Sullivanquote:Op zondag 29 januari 2006 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Snooker is op zn tijd ook heerlijk.
Heeft 'ie een beetje gewonnen?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ronnie O'Sullivan
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:36 schreef clauwheee het volgende:
De zon schijnt hier niet
Koud!
Niet helemaal fit.
Maar ik moet en zal naar de FC straks!
En nu maar hopen dat ze winnen
Gister niet. Eerste partij verloor diequote:
Ik hou van zulke zondagenquote:
En zonder punten terug komen a.u.bquote:
Jij bofkontquote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef pascalheister het volgende:
heerlijk zonnetje schijnt hier m'n kamer binnen
WTF? Wanneer ben je in Vlissingen aangekomen?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet zo gek in het mooiste stukje van nederland
Wat doe je in Utrecht?!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet zo gek in het mooiste stukje van nederland
te laatquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
WTF? Wanneer ben je in Vlissingen aangekomen?
quote:
Ah lekker, mijn eerste glas azijn van de dagquote:Op zondag 29 januari 2006 14:47 schreef Eilanden het volgende:
Een rondje op de eerste gemiste penalty van Galasek in de Eredivisie ooit!
En dat er nog maar vele glazen azijn mogen volgen!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah lekker, mijn eerste glas azijn van de dag
Altijd lekker om een glas bier direct weg te spoelen met een glas azijnquote:Op zondag 29 januari 2006 14:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dat er nog maar vele glazen azijn mogen volgen!
* Superheld drinkt mee.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:22 schreef golfer het volgende:
* golfer bestelt even een glaasje azijn.![]()
Rondje voor de hele zaak!!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:22 schreef golfer het volgende:
Ga jij die kids maar eens aan antwoorden helpen!quote:
Ik zal er naar kijken, maar eerst effequote:Op zondag 29 januari 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ga jij die kids maar eens aan antwoorden helpen!
Nenenenenene!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef golfer het volgende:
Er zit hier een Utregse naast mij met een big smile op haar gezicht.
het is dat ze geen verstand van voetbal heeft....
Goed gespeeld. Herkenbaar systeem, iedereen ging voor elkaar door het vuur, scherp voor de goal, koel vanaf elf meter. Nee, ging lekker met FC Utrecht vandaag.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef popolon het volgende:
Mogge.
Gaat lekker met Ajax lees ik net.
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
Je kan beter Groningen-fan zijn momenteel.
* Eilanden doet ook een keertjequote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het was geen beste wedstrijd, maar wel heel spannend!
Een Zuid-Akrifaner voor Bloesie!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef golfer het volgende:
Er zit hier een Utregse naast mij met een big smile op haar gezicht.
het is dat ze geen verstand van voetbal heeft....
Ik heb ernaar gekeken, maar het moeten natuurlijk wel goede antwoorden zijn! Ik denk dat ze morgen beantwoord worden!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
Eilanden, al klaar voor de kindertjes? Ze zijn zo zenuwlappig.
Dus je laat ze zenuwachtig hun bedjes opzoeken? Dat is hard.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb ernaar gekeken, maar het moeten natuurlijk wel goede antwoorden zijn! Ik denk dat ze morgen beantwoord worden!
Nocaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Mijn inktpatronen zijn op, dus ik kan de antwoorden nu niet neerschrijvenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dus je laat ze zenuwachtig hun bedjes opzoeken? Dat is hard.
Weet je wat hard is??? Een 1-4 nederlaag, da's pas hard!!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dus je laat ze zenuwachtig hun bedjes opzoeken? Dat is hard.
Ik zeg, volgende week nog zo'n voorspellingquote:Op zondag 29 januari 2006 17:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nocaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ook nog effevoor Noca!!
Ik had vorige week al tegen Clau gezegd dat zowel FCG als FCU vandaag zouden winnen![]()
Dat is zeker naar. Gelukkig won mijn club met 2-7 gisteren.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Weet je wat hard is??? Een 1-4 nederlaag, da's pas hard!!![]()
Niet als hij zijn voetbalschoenen aan heeft hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 17:18 schreef Eilanden het volgende:
Hey Golfert, laat dat!(ook al vindt ze het lekker
)
Laat hem maar Bloesie ...... want het is 1-4!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet als hij zijn voetbalschoenen aan heeft hoor
doe mij maar een vat zwavelzuurquote:Op zondag 29 januari 2006 16:22 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
doe mij maar een vat zwavelzuur
en een rondje bier voor de Utregters, verdiende overwinning
ik ga ook aan het bier, snel die wedstrijd vergetenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dank je AZ! Hij smaakt erg lekker!
Bami ook goed?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Nasi Buijs dus. Eet smakelijk!
Volkomen duidelijk. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:20 schreef JaWi het volgende:
ASD":SADSA:D;1k'1d2'k21d'kd12d12kd k;d12k;1d2!D@k1d2';21';;EË
Jij ook!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef Superheld het volgende:
Noca en Clauw nog gefeliciteerd.
Dank u, jij ook nog!quote:
Dankquote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef Superheld het volgende:
Dankjequote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef Superheld het volgende:
dank jequote:Op zondag 29 januari 2006 18:38 schreef SCH het volgende:
Feli aan alle mensen van de clubs die gewoon gewonnen hebben zoals het hoort
Mietje - je zult de gifbeker leeg drinkenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:53 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ik de wedstrijden vandaag maar eens oversla en naar de FA-cup op de BBC ga kijken.
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:59 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee zeker wel De Wedstrijden gaat kijken
Kom op Golfer, niet zo flauw doen en kom naast me zitten!
Ga je echt Ajax niet kijken? Successupporterquote:Op zondag 29 januari 2006 19:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik prefereer live-voetbal op de BBC op dit moment.
Ik zap af-en-toe, maar Ajax zal wel weer helemaal op het einde worden uitgezonden.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
Ga je echt Ajax niet kijken? Successupporter![]()
Ja euh, first things first natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zap af-en-toe, maar Ajax zal wel weer helemaal op het einde worden uitgezonden.
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja euh, first things first natuurlijk.
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja euh, first things first natuurlijk.
die krijg ik nog eentje van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |