Niet mee eensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En tóch vond ik over het algemeen Marescha beter.
Dat blijkt, ik ben ook niet in diepe rouw dat ze er uit is. Ik was sowieso al geen fan van Marescha.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Niet mee eens![]()
En Nederland ook niet![]()
Ik vind haar hier een beetje op Janice Dickinson lijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
Ze moet me hier aan een bekend ster denken, maar weet niet wie![]()
Voor Janice ja, die krijg een rolberoerte als ze hoort iemand dat schaap en haar zelfs maar in één zin durft te noemen.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:35 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik vind haar hier een beetje op Janice Dickinson lijken.wat een belediging
U vraagt, wij draaien!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef Woelli het volgende:
Heb je die van Ellen ook toevallig?
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:39 schreef Marble het volgende:
[..]
Voor Janice ja, die krijg een rolberoerte als ze hoort iemand dat schaap en haar zelfs maar in één zin durft te noemen.
Nee dat vind ik ook niet zo. Maar erger nog: zoveel van die meisjes dragen het.quote:Op zondag 29 januari 2006 09:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Die blauwe panty/legging/whatever was echt lelijk vond ik.
quote:Op zondag 29 januari 2006 01:01 schreef Day het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is geloof ik weer helemaal inquote:Op zondag 29 januari 2006 11:10 schreef LeBeau het volgende:
Ellen had een erg foute outfit aan gisteren. Ik moest gelijk aan Olivia Newton John denken met die legging die Ellen aan had. "Let's get physical, physical!"
Volgens mij zijn dat haar zenuwenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:39 schreef Ayaxola het volgende:
Was erg goed ja
Alleen ze kijkt een beetje moeilijk ofzo als ze zingt, niet echt heel mooi.
Ellen kon het nog wel hebben, maar Florrtje had ook iets dergelijks aan en dat zag er echt niet uit.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:10 schreef LeBeau het volgende:
Ellen had een erg foute outfit aan gisteren. Ik moest gelijk aan Olivia Newton John denken met die legging die Ellen aan had. "Let's get physical, physical!"
Mwah zou kunnen, iig niet heel erg lekker om naar te kijken. Je kan het beter alleen horen, of d'r alleen zien als ze niet zingtquote:
Doe jij zaterdag gewoon eventjes je ogen dichtquote:Op zondag 29 januari 2006 11:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mwah zou kunnen, iig niet heel erg lekker om naar te kijken. Je kan het beter alleen horen, of d'r alleen zien als ze niet zingt![]()
Maar dan zie ik niet hoe ze beweegtquote:Op zondag 29 januari 2006 12:18 schreef Woelli het volgende:
[..]
Doe jij zaterdag gewoon eventjes je ogen dicht![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar dan zie ik niet hoe ze beweegt
Ik moet gewoon niet zo zeuren![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze gaat zaterdag knallen met een tof nummer![]()
Ik weet al wat
Maak ons maar weer jaloersquote:Op zondag 29 januari 2006 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik weet al wat
Dan gaat ze vast wel doorquote:Op zondag 29 januari 2006 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik weet al wat
Als je het niet gaat verklappen zeg dan helemaal niks.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik weet al wat
Hint: Het zou ook in het thema van gister kunnen hebben gepast.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je het niet gaat verklappen zeg dan helemaal niks.
Wat haat ik het als mensen onnodig anderen nieuwsgierig maken en dan vervolgens ook niks zeggenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik weet al wat
dat is wel een goede hint.... erg jammer dat het niet gezongen is gisterquote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hint: Het zou ook in het thema van gister kunnen hebben gepast.
That's Lifequote:Op zondag 29 januari 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat haat ik het als mensen onnodig anderen nieuwsgierig maken en dan vervolgens ook niks zeggen.
Lekker disconummer als het geeneens uit de discoperiode komt.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hint: Het zou ook in het thema van gister kunnen hebben gepast.
Life sucksquote:
komt zeker wel uit de discoperiode... tjah ik weet ook al wat ze gaat zingenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Lekker disconummer als het geeneens uit de discoperiode komt.
ABBA met Gimme, Gimme, Gimme?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Opvallend dat jullie al de 3e zijn die met Madonna aankomen.
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
ABBA met Gimme, Gimme, Gimme?
Ga ik een beetje zitten raden ook nog.
BeeGees, Donna Summer. ABBA niet echt, maar een aantal van hun nummers passen er wel perfect bij.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken.
is dat eigenlijk wel disco? Ik heb echt geen idee wat nou in dat thema valt
uhmz.... ik vind dat altijd zo raar staan.... zo'n shirtquote:
Bianca flashbackquote:
nee joh.... een grof schandaal over kirsten?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohw, ik denk, nu komt er een grof schandaal ofzo...
T-Shirtquote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd.... heb nu NOG spijt.... ben niet de enige denk ik![]()
hij is wel leuk hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 21:46 schreef Kirstenn het volgende:
Pff ik vind m toevallig heel mooi, Ellen had erop geschreven![]()
het was ook zo warm daar binnenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Nadat ik Ellen had gezien had ik m uit gedaan![]()
op totally ellen staan ook weer foto's van jouquote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Nadat ik Ellen had gezien had ik m uit gedaan![]()
JA T WAS HEETquote:Op zondag 29 januari 2006 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het was ook zo warm daar binnen
dat is die site van de spandoeken?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
op totally ellen staan ook weer foto's van jou![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is die site van de spandoeken?
Hou daar maar over opquote:Op zondag 29 januari 2006 22:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
op totally ellen staan ook weer foto's van jou![]()
whaha jaaquote:Op zondag 29 januari 2006 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahahaha en kijk Jildau vrolijk zijn![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar hoe ziet die vriend van ellen er nou uit? Is dat met die gekke haar?
yepz die bedoel ik.... ik vond hem op.... op op op.... hoe heet hij ook alweer? lijken.... even foto zoekenquote:
ik ook. Maar toen die vriend gisteravond kwam aanlopen dacht ik: hey daar heb je johnny de molquote:
Ik vind het toch ook niet?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het totaal niet lijken.. Het is dat jullie het zeggen, anders had ik het niet gezien.
sexyquote:Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt knap nee
Maar hij heet wel iets sexys![]()
Op die foto ook niet neequote:Op maandag 30 januari 2006 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sexy![]()
sorry.... niet mijn type
ik vond hem een beetje homoquote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Op die foto ook niet nee![]()
Maar in de fotoboek op totally ellen staat er wel een mooie foto
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien moet hij nog uit de kast komen
CDP??? WAT DENK JIJ?![]()
Jaa hij heeft wel iets.. mn moeder vind m ook ERRUG leukquote:Op maandag 30 januari 2006 17:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
![]()
Ach als ze maar gelukkig zijn![]()
BTW hijs niet mijn type hoor. Alleen hij heeft wel wat![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:45 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa hij heeft wel iets.. mn moeder vind m ook ERRUG leuk![]()
Schat, niet elke leuke man met een schattige uitstraling is homo (helaas).quote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien moet hij nog uit de kast komen
CDP??? WAT DENK JIJ?![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schat, niet elke leuke man met een schattige uitstraling is homo (helaas).
Jazekerquote:Op maandag 30 januari 2006 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
De keuringsdienst is ook aanwezig zie ik.
Whahahahaquote:Op maandag 30 januari 2006 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
ach jah we moeten het ergens over hebben en des te sneller zijn we bij topic 5!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellens topic wordt gekaapt door haar vriend.
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is ook alleen voor Ellen bedoeldquote:Op maandag 30 januari 2006 19:09 schreef Andiyan het volgende:
Hij lijkt overduidelijk op Johnny de Mol![]()
En wat een trieste tekst op zn shirt.![]()
Whahaha!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
(en misschien een beetje voor chantal)
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 30 januari 2006 19:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is ook alleen voor Ellen bedoeld(en misschien een beetje voor chantal)
heel veel waren er al voor Ellen.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Ellen een laatbloeier is. Ineens is ze de buzz. Iedereen lijkt ineens voor Ellen te zijn.
Helemaal leuk, natuurlijk..
Jaaa zou leuk zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:31 schreef chansadres het volgende:
Dat denk ik zowieso. De laatste 4 zullen Floortje, Serge, Ellen en Harm worden denk ik.
3e voor Ellen zou te gek zijn. Waarom? Dan "krijg" je geen plaat van Idols maar mag je meestal wel een plaat opnemen (zoals bij Hind bijv.). Deze houding heeft Angelique trouwens ook...
Dat zou me een groot plezier doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:09 schreef Woelli het volgende:
Het zou me eerlijk niks verbazen of Raffaela vliegt er nog eerder uit dan haar![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:13 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Dat zou me een groot plezier doen![]()
Haha Raffaela is wel grappigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:36 schreef Woelli het volgende:
Raffaëla behoord tot van me favorieten.
Maar ik denk nu dat Raffaëla de grootste rivaal is voor Ellen!
Daarom mag zij er wel uit![]()
Finale tussen Ellen en Raffaela lijkt me wel watquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:55 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Haha Raffaela is wel grappigmaar toch liever dat Ellen verder gaat
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Finale tussen Ellen en Raffaela lijkt me wel wat. Die staan ook zo lekker ver uit elkaar qua stijl, denk ik.
Oeeh dat lijkt me ook wel wat.. Floortje moet dan 3e worden, heel Nederland geschoktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn.
Ik heb niks met die Floortje![]()
![]()
Zoals ik in een ander topic postte:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:25 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Oeeh dat lijkt me ook wel wat.. Floortje moet dan 3e worden, heel Nederland geschokt![]()
Dat lijkt me nou echt wel grappigquote:Op maandag 30 januari 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk wil ik Floortje eruit, gewoon, voor de schok.
Martijn: Floortje jij moet op de kruk.
Floortje:![]()
Iedereen:![]()
![]()
-enige tijd later-
Chantal: En degene waarvan het Idolsavontuur nu ten einde is, is...![]()
Iedereen: [fluister]Floortje blijft er toch in, floortje gaat toch winnen[/fluister]
Chantal: Floortje![]()
![]()
![]()
Floortje:![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me erg grappig.
OHJAquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
je moet nog stemmen op Ellen bij![]()
[Halve Finale] Idols Tournament!
Ja, daar heeft ze nog een hele week voor hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
je moet nog stemmen op Ellen bij![]()
[Halve Finale] Idols Tournament!
Heb al gestemd, 3 x raden op welke 2quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daar heeft ze nog een hele week voor hoor.
Dat gok ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:30 schreef migebiggie het volgende:
Marescha en Ellen ?
Dat gaat ook wel gebeurenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:05 schreef Ayaxola het volgende:
Marescha moet het gewoon van Raffaëlla winnen![]()
Neequote:Op woensdag 1 februari 2006 16:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat je op hun zou stemmen is niet zo raar toch![]()
Nu hopen dat ze weer niet op de krukken komtquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:11 schreef TheVulture het volgende:
He hallo mensen, daar ben ik dan weer terug van de wintersport in mijn favoriete topic....
En ze zit er nog in![]()
![]()
Heb toch weten te stemmen vanuit Winterberg via sms: 10 keer maar weer. Ik was zo bang dat ze zou sneuvelen maar goddank mag ik haar zaterdag weer zien!
Gaat ons lukken, k zal wel weer 40 x stemmenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nu hopen dat ze weer niet op de krukken komt![]()
right.quote:
10 Keer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:11 schreef TheVulture het volgende:
Heb toch weten te stemmen vanuit Winterberg via sms: 10 keer maar weer.
HET IS MOOI EN ZE IS KNAPquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
10 Keer.![]()
Net nog maar een keer geluisterd, vind het nog steeds niks. En knap ik ze ook niet.![]()
Dat vind ik dan wel weer erg overdrevenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:01 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Had zaterdag met Jildau samen 40x gestemd.. ze had BTG over van oude telefoon![]()
Oohh zoveelquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:01 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Had zaterdag met Jildau samen 40x gestemd.. ze had BTG over van oude telefoon![]()
Het moest opquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer erg overdreven!
Nou nou nou. Dat is geen vaststaand feit hoor. Jij vind het geweldig, ik niet.quote:
HAHAHAHquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:08 schreef migebiggie het volgende:
Echt een echte fan zeg
Mam schrok zich dood![]()
Staat wel vastquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dat is geen vaststaand feit hoor. Jij vind het geweldig, ik niet.
Goed gezien. Het staat nu vast dat jij Ellen leuk vind en ik niet.quote:
daar voor ben je fanquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer erg overdreven!
Dus daarom zat Ellen zaterdag niet op de krukquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:01 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ik ben ook fan, maar ik stem niet.quote:
Zo bedoel ik het niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben ook fan, maar ik stem niet.
Daarom is Marescha eruitquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben ook fan, maar ik stem niet.
Ik heb ook maar paar keer met mn eigen tel. gestemd.. maar ze had nog 20 euro op die telefoon en dat gebruikt ze anders nooit (ze had 60 euro btg voor 20 euro gekochtquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.
Maar ze vinden het zo overdreven vaak gestemd. Maar als je fan bent stem je meestal ook niet 1 maar wel vaker. Maar ik stemde bij idols 1 en 2 ook niet hoor![]()
Je weet het nooit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand: En wat nou als iedereen zo denkt![]()
Ik: Dat doen ze toch niet.
Ik bid gewoon dat mijn favorieten door zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Je weet het nooit.
Kijk ik stem op Ellen, en als ze door is denk ik waarom heb ik gestemd![]()
Maar als ze der uit is en ik heb niet gestemd zal ik denken waarom heb ik niet gestemd![]()
Ja, ik ben niet gelovigquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bid gewoon dat mijn favorieten door zijn![]()
.
Ik werk dan wel niet, maar mn ZAKGELDquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:05 schreef Woelli het volgende:
En ik werk toch, kan ik ook wel een beetje in een goede nederlandse idol investeren![]()
Dan is het goed héquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ik werk dan wel niet, maar mn ZAKGELDinvesteer ik ook maar al te graag in ELLEN
![]()
hmm genoegquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef Ayaxola het volgende:
Hoeveel kost dit jullie nou op maandbasis?
70 cent geloof ik...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef Kirstenn het volgende:
Nou ik stem met mn eigen tel. denk ik 10 x per week.. dus 40 xper maand..
hoeveel kost 1 x stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |