Ja, daar heeft ze nog een hele week voor hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
je moet nog stemmen op Ellen bij![]()
[Halve Finale] Idols Tournament!
Heb al gestemd, 3 x raden op welke 2quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daar heeft ze nog een hele week voor hoor.
Dat gok ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:30 schreef migebiggie het volgende:
Marescha en Ellen ?
Dat gaat ook wel gebeurenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:05 schreef Ayaxola het volgende:
Marescha moet het gewoon van Raffaëlla winnen![]()
Neequote:Op woensdag 1 februari 2006 16:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat je op hun zou stemmen is niet zo raar toch![]()
Nu hopen dat ze weer niet op de krukken komtquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:11 schreef TheVulture het volgende:
He hallo mensen, daar ben ik dan weer terug van de wintersport in mijn favoriete topic....
En ze zit er nog in![]()
![]()
Heb toch weten te stemmen vanuit Winterberg via sms: 10 keer maar weer. Ik was zo bang dat ze zou sneuvelen maar goddank mag ik haar zaterdag weer zien!
Gaat ons lukken, k zal wel weer 40 x stemmenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nu hopen dat ze weer niet op de krukken komt![]()
right.quote:
10 Keer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:11 schreef TheVulture het volgende:
Heb toch weten te stemmen vanuit Winterberg via sms: 10 keer maar weer.
HET IS MOOI EN ZE IS KNAPquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
10 Keer.![]()
Net nog maar een keer geluisterd, vind het nog steeds niks. En knap ik ze ook niet.![]()
Dat vind ik dan wel weer erg overdrevenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:01 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Had zaterdag met Jildau samen 40x gestemd.. ze had BTG over van oude telefoon![]()
Oohh zoveelquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:01 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Had zaterdag met Jildau samen 40x gestemd.. ze had BTG over van oude telefoon![]()
Het moest opquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer erg overdreven!
Nou nou nou. Dat is geen vaststaand feit hoor. Jij vind het geweldig, ik niet.quote:
HAHAHAHquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:08 schreef migebiggie het volgende:
Echt een echte fan zeg
Mam schrok zich dood![]()
Staat wel vastquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dat is geen vaststaand feit hoor. Jij vind het geweldig, ik niet.
Goed gezien. Het staat nu vast dat jij Ellen leuk vind en ik niet.quote:
daar voor ben je fanquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer erg overdreven!
Dus daarom zat Ellen zaterdag niet op de krukquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:01 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ik ben ook fan, maar ik stem niet.quote:
Zo bedoel ik het niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben ook fan, maar ik stem niet.
Daarom is Marescha eruitquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben ook fan, maar ik stem niet.
Ik heb ook maar paar keer met mn eigen tel. gestemd.. maar ze had nog 20 euro op die telefoon en dat gebruikt ze anders nooit (ze had 60 euro btg voor 20 euro gekochtquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.
Maar ze vinden het zo overdreven vaak gestemd. Maar als je fan bent stem je meestal ook niet 1 maar wel vaker. Maar ik stemde bij idols 1 en 2 ook niet hoor![]()
Je weet het nooit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand: En wat nou als iedereen zo denkt![]()
Ik: Dat doen ze toch niet.
Ik bid gewoon dat mijn favorieten door zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Je weet het nooit.
Kijk ik stem op Ellen, en als ze door is denk ik waarom heb ik gestemd![]()
Maar als ze der uit is en ik heb niet gestemd zal ik denken waarom heb ik niet gestemd![]()
Ja, ik ben niet gelovigquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bid gewoon dat mijn favorieten door zijn![]()
.
Ik werk dan wel niet, maar mn ZAKGELDquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:05 schreef Woelli het volgende:
En ik werk toch, kan ik ook wel een beetje in een goede nederlandse idol investeren![]()
Dan is het goed héquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ik werk dan wel niet, maar mn ZAKGELDinvesteer ik ook maar al te graag in ELLEN
![]()
hmm genoegquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef Ayaxola het volgende:
Hoeveel kost dit jullie nou op maandbasis?
70 cent geloof ik...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef Kirstenn het volgende:
Nou ik stem met mn eigen tel. denk ik 10 x per week.. dus 40 xper maand..
hoeveel kost 1 x stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |