JA HILARISCH!quote:Op zondag 29 januari 2006 00:40 schreef avw1982 het volgende:
Ik heb op Angelique gestemd. Ik kijk geen Idols maar vond het stemmen wel leuk.
Nou ja, het is altijd nog beter op Angelique te stemmen dan op Ellen. Ook al weet je van beiden niet wie het zijn.quote:
Volgende keer Raffaela intypen ipv Angelique, okay?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:53 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Je heb bier op en je wil stemmen. Dus!![]()
Dus doe je wat Marble zegt.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:53 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Je heb bier op en je wil stemmen. Dus!![]()
Ok baasquote:Op zondag 29 januari 2006 00:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Volgende keer Raffaela intypen ipv Angelique, okay?
Hmm, ik dacht dat ie écht stemmen bedoelde, per sms en zo. Maar hij bedoelt natuurlijk stemmen in deze poll.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
WAarom willen jullie dat 'ie op Raffaela stemt? Die moet er toch inblijven voor jullie?
Scherp!quote:Op zondag 29 januari 2006 00:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
WAarom willen jullie dat 'ie op Raffaela stemt? Die moet er toch inblijven voor jullie?
Precies!quote:
En daarbij stijgt Harm steeds meer in mijn waardering!quote:Op zondag 29 januari 2006 01:38 schreef Danzig het volgende:
Ik heb op Raffaela gestemd, met de week krijg ik steeds meer een hekel aan dat mens. Tijdens de live-shows heeft ze nog geen een keer echt goed gezongen.
quote:
Nou, ik heb gisteren voor het eerst Idols gezien (vraag me niet waarom) maar wat een zak hooi is dat zeg. Ik vond Drops of Jupiter al een kutnummer, maar hij wist het nog een stuk erger te maken dan het origineel. Een prestatie op zich.quote:
Het kán wel goed gezongen worden, zie Roger.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:34 schreef dwerg het volgende:
Gestemd!
[..]
Nou, ik heb gisteren voor het eerst Idols gezien (vraag me niet waarom) maar wat een zak hooi is dat zeg. Ik vond Drops of Jupiter al een kutnummer, maar hij wist het nog een stuk erger te maken dan het origineel. Een prestatie op zich.
Hij zat in Idols 1, haalde een plaats bij de beste 10 maar weigerde het contract te tekenen en stapte dus voor de 1e liveshow eruit. Werd daarna bekend met z'n eigen band Intwine. Hij had een unieke sound, je houdt ervan of niet, maar het was wél goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef dwerg het volgende:
Ik heb geen idee wie Roger is, maar voor het gemak ga ik er vanuit dat hij ook in Idols zat.
Oh die! Ja, die ken ik wel.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef WithMe het volgende:
Werd daarna bekend met z'n eigen band Intwine.
Beetje erg jammer alleen dat ie van tekstschrijven écht geen kaas gegeten had. Zelden slechtere, a-creatievere songteksten gehoord. Het was gewoon genant.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hij zat in Idols 1, haalde een plaats bij de beste 10 maar weigerde het contract te tekenen en stapte dus voor de 1e liveshow eruit. Werd daarna bekend met z'n eigen band Intwine. Hij had een unieke sound, je houdt ervan of niet, maar het was wél goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |