Dat is dus ook mijn redenatie, ik ben geen Marescha fan, maar het klopt niet dat zij er uit is en hij in een keer door.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:!!!!
Het moet haast wel, dat walgelijke mannetje kan gewoonweg niet populairder zijn dan Angelique en Raf.
Naievelingquote:
Dat vond mn vriend moeilijk te beoordelen, hij was steeds dichter bij ze gaan staan en die jongens leken vrij serieus. Al kon hij niet alles even goed verstaan door hun accent.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef BVO het volgende:
GertJan-BB praktijken.
Was het niet gewoon op spottende toon, of was het echt menens??
Dat kan ik ze niet kwalijk nemenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat vond mn vriend moeilijk te beoordelen, hij was steeds dichter bij ze gaan staan en die jongens leken vrij serieus. Al kon hij niet alles even goed verstaan door hun accent..
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
Al kon hij niet alles even goed verstaan door hun accent..
JIj kent ook iedereen hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
C_A en club zaten ook bij Serge op de rij en weten van nix zegt ze.
I'm just the messenger.quote:
Zal me niets verbazen als het wel zo isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Zoals ik in dit topic al aangaf, kreeg ik zojuist shocking news te horen. Een vriend van me was vanavond bij de liveshow (bijna elke week, de junk) en stond tijdens de backstage show bij de vrienden/familie/kenissen van Serge. Daar hoorde hij twee jongens praten over het aantal stemmen dat ze deze week hadden geregeld en dat de sms-bom vorige week niet was doorgekomen.
Zelf vind ik het eigenlijk vrij geloofwaardig, Serge is immers de wildcard kandidaat en zeker niet een van de beste, helemaal als je kijkt wie er vanavond op de kruk zaten, terwijl hij in een keer door was.
Je kunt blijkbaar voor een bepaald bedrag een hele berg SMSjes kopen die dan centraal verzonden worden vanaf een bepaalde locatie.quote:
Jij doet me een beetje aan iemand denkenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kunt blijkbaar voor een bepaald bedrag een hele berg SMSjes kopen die dan centraal verzonden worden vanaf een bepaalde locatie.
Voor zover ik het begreep zaten/stonden die jongens een beetje achteraan, en G. was daar weer achter. Dus het zou best kunnen dat C_A te ver naar voren zat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
C_A en club zaten ook bij Serge op de rij en weten van nix zegt ze.
Dat zegt Beev pas 6 keerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat Gertjan uit BB3 ook eens zoiets gedaan had
Ja, daaromquote:
dan is het toch ook geen valsspelen. Iedereen is toch vrij om zoveel smsjes te sturen als hij/zij zelf wil.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt blijkbaar voor een bepaald bedrag een hele berg SMSjes kopen die dan centraal verzonden worden vanaf een bepaalde locatie.
Twee keerquote:
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef Gizmo112 het volgende:
Hij speelt niet vals, hij zingt vals
Dat laatste sowieso.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef Gizmo112 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef Gizmo112 het volgende:
Luisterden ze weer niet naar je?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Twee keer.
En '; t is best evident, aangezien hij dat gratis geregeld had ofzo.
Dat doet het merendeel van de kandidaten dit jaar, dus dat is geen reden om hem er nu al uit te stemmenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef Gizmo112 het volgende:
Als hij zuiver zou zingen, zou er niet vals gespeeld hoeven te worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Dat valt wel meequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef Gizmo112 het volgende:
Oh, het was ook wel een goede opmerking, maar ik vond het gewoon grappig dat iedereen er stug over heen lasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Twee keer.
En '; t is best evident, aangezien hij dat gratis geregeld had ofzo.
I'm used to it, dat doet men nooitquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Limbergers gaan ver. Heel ver.
En dat moet dan meer stemmen krijgen dan Marescha.quote:
Kan die foto niet in de OP ofzo Inso, komt zeer overeen met het verhaal zo'n valse kop.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En dat moet dan meer stemmen krijgen dan Marescha..
Ik stel voor om Limburg inderdaad onafhankelijk te maken, laat ze daar dan hun eigen Idols organiseren, dan hoef ik niet te kijken.
Zie OP.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef Joana het volgende:
[..]
Kan die foto niet in de OP ofzo Inso, komt zeer overeen met het verhaal zo'n valse kop.
Juist!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als dat zo is mag hij gelijk moven. En Marescha mag weer terug.
Laat dat Saskia niet horen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Serge klinkt toch ook niet. Ik bedoel dan de naam en de zang.
Dan vind ik dat Christon ook nog 1 kans magquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als dat zo is mag hij gelijk moven. En Marescha mag weer terug.
Je bent echt fokking blind als je zijn toetje leuk vindt. Enge griebus.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:10 schreef _evenstar_ het volgende:
serge is puur door omdat die overgeile pubersletjes op hem stemmen omdat die schijnbaar een leuk toetje heb![]()
Graag! Zijn we hier meteen van de huilanders verlostquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef Insomaniac het volgende:
Ik stel voor om Limburg inderdaad onafhankelijk te maken,
Ik denk eerst Serge - Angelique - Ellen - Aaron - Harmquote:Op zondag 29 januari 2006 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerst serge, dan Aãäaron en dan kan Ellen er wel uit.
Nee, Aäron gaat er denk ik wel eerder uit.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk eerst Serge - Angelique - Ellen - Aaron - Harm![]()
Dat is jammer, want ik wil gewoon dat serge gediskwalificeerd gaat worden ofzoquote:Op zondag 29 januari 2006 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
EEN SMSBOMYeah right!
Dat gaat niet naar zulke nummers, en ik kan het weten![]()
Geprobeerd bij Dewi maar dat gaat gewoon niet!![]()
Dus dit is een bullshit fantasie roddel verhaal![]()
Hey ik ben geen overgeile puberslet! Ik vind hem gewoon wel goed zingen.... ok hij is ook wel leuk. Maar vooral hij is ook erg aardig.... alleen zijn vrienden zijn sufquote:Op zondag 29 januari 2006 00:10 schreef _evenstar_ het volgende:
serge is puur door omdat die overgeile pubersletjes op hem stemmen omdat die schijnbaar een leuk toetje heb![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
vind hem gewoon wel goed zingen....
Of je leest gewoon even goed. Er werd gezegd dat de SMS-bom mislukt was.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
EEN SMSBOMYeah right!
Dat gaat niet naar zulke nummers, en ik kan het weten![]()
Geprobeerd bij Dewi maar dat gaat gewoon niet!![]()
Dus dit is een bullshit fantasie roddel verhaal![]()
Ik ben geen zeldzame serge fan. Er zijn nog genoeg andere die hem goed vinden... Je had de zaal gister eens moeten horen! Wowquote:Op zondag 29 januari 2006 14:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of je leest gewoon even goed. Er werd gezegd dat de SMS-bom mislukt was.
Ik geef alleen maar door wat ik uit eerste hand heb gehoord, en omdat jij niet kan lezen en wél een -zeldzame- fan bent van Serge, maakt het niet meteen bullshit fantasie.
Ok dat had ik even verkeed gelezen.... over die sms-bom.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Daar hoorde hij twee jongens praten over het aantal stemmen dat ze deze week hadden geregeld en dat de sms-bom vorige week niet was doorgekomen.
heel limburgquote:Op zondag 29 januari 2006 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Een sms-bom geloof ik niet in, hij heeft gewoon een grote achterban.
Ik vond hem juist in de wildcard en de workshops zo goedquote:Op zondag 29 januari 2006 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dnek dat veel mensen niet kunnen hebben dat Serge zo ver is gekomen. Ik vond Serge tijdens de wildcardronde ook niks..... maar sinds de tweede liveshow wel.... en hij wordt steeds beter![]()
ze zeggen dat de mensen in Limburg het rijkst zijn? Die hebben dus veel meer geld over om te stemmenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de Maastrichtenaren staan gewoon achter hem en blijven veel stemmen..
nee dat was hij ook niet. Ze zitten gewoon allemaal te balen dat Marescha eruit is. En ze moeten 1 iemand de schuld geven en dat is dus Serge.... erg kinderachtig maar: That's life!quote:
Jah IK vond hem goed.... Ik vond Floortje en Ellen ook goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef chansadres het volgende:
Goed goed, dat is nou ook weer overdreven. Hij was beter dan de rest, laten we het daar op houden. (Zegt meer over de rest dan over Serge trouwens)
Ik geef Serge nergens de schuld van. Als ik iemand ergens de schuld van moet geven dan is het het stemmende publiek dat de kwaliteiten van Marescha niet begrijpt.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
nee dat was hij ook niet. Ze zitten gewoon allemaal te balen dat Marescha eruit is. En ze moeten 1 iemand de schuld geven en dat is dus Serge.... erg kinderachtig maar: That's life!
zo komt het wel overquote:Op zondag 29 januari 2006 15:54 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik geef Serge nergens de schuld van. Als ik iemand ergens de schuld van moet geven dan is het het stemmende publiek dat de kwaliteiten van Marescha niet begrijpt.
dus Serge moet boeten omdat de rest Marescha niet leuk vindt.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:54 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik geef Serge nergens de schuld van. Als ik iemand ergens de schuld van moet geven dan is het het stemmende publiek dat de kwaliteiten van Marescha niet begrijpt.
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:57 schreef chansadres het volgende:
[..]
dus Serge moet boeten omdat de rest Marescha niet leuk vindt.
Kromme redenatie![]()
Dat staat er niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:57 schreef chansadres het volgende:
[..]
dus Serge moet boeten omdat de rest Marescha niet leuk vindt.
Kromme redenatie![]()
Denk eerder dat je het zo niet bedoelt maar als je jouw postjes leest kan je dat wel zo lezen.quote:
Ten eerste: Ik heb het niet geschreven.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Denk eerder dat je het zo niet bedoelt maar als je jouw postjes leest kan je dat wel zo lezen.
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou lachen zeg
![]()
Jij heb je pleziertje weer gehad vandaag doegga maar weer in de zandbak spelen
jah duh! Slaat nergens op!! Er mogen geen dubbele topics lopen over 1 persoon... maar ach de modjes vinden serge niks, dus laten ze dez eopenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
ps: dit is best wel een onzin-topic
hoe was het dan bedoeldquote:Op zondag 29 januari 2006 16:09 schreef Syytön het volgende:
[..]
bemoei jij je even met je eigen zaken, het was geeneens grappig bedoeld, muts
![]()
Het begon met een schokkend nieuwtje, en nu is dat dus niet echt meer van toepassing omdat het blijkbaar dus niet kan ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah duh! Slaat nergens op!! Er mogen geen dubbele topics lopen over 1 persoon... maar ach de modjes vinden serge niks, dus laten ze dez eopen![]()
Dit is een sappige roddel, en gezien het aantal reacties is dat nieuwe topic ervoor ook helemaal niet slecht.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
jah duh! Slaat nergens op!! Er mogen geen dubbele topics lopen over 1 persoon... maar ach de modjes vinden serge niks, dus laten ze dez eopen![]()
maar het had gewoon in het serge topic gemoetenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dit is een sappige roddel, en gezien het aantal reacties is dat nieuwe topic ervoor ook helemaal niet slecht.
Dat is nog maar de vraag. Gertjan uit BB3 (ja Sven, ik blijf stug doorgaanquote:Op zondag 29 januari 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het begon met een schokkend nieuwtje, en nu is dat dus niet echt meer van toepassing omdat het blijkbaar dus niet kan ofzo.
die heb ik niet gezien.... alleen die van harm.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef Svensational het volgende:
Eerdere nieuwtjes over oa. Charissa, Harm en de moeder van Floortje bleven ook open hoor, c_a.
Dat is jouw mening, ik denk dat het best wel eens waar zou kunnen zijn. Zo'n gluiperig achterbaks mannetje is het wel denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
En daarbij komt ook nog dat het niet waar is![]()
alsof de andere kandidaten geen mensen laten stemmen?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik denk dat het best wel eens waar zou kunnen zijn. Zo'n gluiperig achterbaks mannetje is het wel denk ik.
Waar ken je hem zo goed van dan? Familie van je?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo'n gluiperig achterbaks mannetje is het wel denk ik.
jah idd helemaal mee eens!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waar ken je hem zo goed van dan? Familie van je?
Ik vind het juist achterbaks om zo over iemand te praten zonder dat hij het weet. Erg gluiperig om iemand te bashen die gewoon zijn best doet en leuk zingt.![]()
Geloof me nou, dat kan echt wel. En daar hoeven ze bij Idols zelf niks van te merken. Als je een beetje contacten bij KPN e.d. heb, dan heb je het zo voor elkaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
Een smsbom kan niet.... echt geloof meIk heb het ook wel eens geprobeerd....
![]()
Als je zo gaat beginnen dan kan ik me dus ook gaan afvragen hoe jij weet dat hij zijn best doet. Ken je 'm persoonlijk? Nee.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vind het juist achterbaks om zo over iemand te praten zonder dat hij het weet. Erg gluiperig om iemand te bashen die gewoon zijn best doet en leuk zingt.![]()
Ik weet dat het niet kan (jah ook als je contacten heb bij KPNquote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Geloof me nou, dat kan echt wel. En daar hoeven ze bij Idols zelf niks van te merken. Als je een beetje contacten bij KPN e.d. heb, dan heb je het zo voor elkaar.
Idd, Merle was ontzettend veel beter.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:41 schreef WithMe het volgende:
Het zou wel verklaren waarom hij (geheel onterecht) de wildcard heeft gekregen.
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:41 schreef WithMe het volgende:
Het zou wel verklaren waarom hij (geheel onterecht) de wildcard heeft gekregen.
Merlequote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Idd, Merle was ontzettend veel beter.
Ik ken hem niet persoonlijk nee maar hij zit wel bij me op de opleidingquote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen dan kan ik me dus ook gaan afvragen hoe jij weet dat hij zijn best doet. Ken je 'm persoonlijk? Nee.
Dat is net zo veel een aanname. Misschien een geloofwaardigere, maar net zo goed een aanname.
Merlequote:
Ja, heel gluiperig om over Idols-kandidaten te praten zonder dat ze het weten.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Er staat toch dat hij denkt dat het een gluiperig mannetje is, zo komt Serge over.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maud lief? ik zeg niet snel dat iemand arrogant is, maar bij Maud vond ik dat toch wel overduidelijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Merle is totaaal anders dan Maud. Maud was het lieve meisje, Merle was een veel rauwere vrouw.
Ze leven nog! Mensen die Serge leuk vinden. Die moeten we hier op Fok koesteren want hier zijn dat er maar weinigquote:
Koesteren? Je bedoelt met koesteren zeker toch telefoons afpakken?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze leven nog! Mensen die Serge leuk vinden. Die moeten we hier op Fok koesteren want hier zijn dat er maar weinig![]()
maak je niet ongerustquote:Op zondag 29 januari 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koesteren? Je bedoelt met koesteren zeker toch telefoons afpakken?
als jij je daar deze week s mee bezig gaat houdenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Misschien kunnen we even met KPN regelen dat mensen die de afgelopen weken naar een Serge-nummer hebben gebeld worden afgesloten ofzo..
gratis sms-jesquote:Op zondag 29 januari 2006 19:50 schreef chansadres het volgende:
Juist meer telefoons geven!
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als jij je daar deze week s mee bezig gaat houden
t is iig een kapselquote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik al ooit gezegd dat ik zijn kapsel stom vind? Nee? Nou, bij deze dan, zijn kapsel is stom.
Ik heb toch liever een kapsel waar je niks van kan zeggen dan een lelijk kapsel.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
t is iig een kapsel
kun je van enkele anderen niet zeggen
hij had dat baardje wel moeten laten staan....quote:Op zondag 29 januari 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een kapsel waar je niks van kan zeggen dan een lelijk kapsel.
Dat pluisjequote:Op zondag 29 januari 2006 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij had dat baardje wel moeten laten staan....
quote:
Dat is dus het niveau van de gemiddelde Serge-lover.quote:
niet nodig hoor.... ik stem nooitquote:Op zondag 29 januari 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koesteren? Je bedoelt met koesteren zeker toch telefoons afpakken?
nee bah.... dat vond ik helemaal niks!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij had dat baardje wel moeten laten staan....
Van wie zou die kloon zijn?quote:
Daar moest ik ook al aan denken, dankzij d'r nieuwe Serge hype.quote:
Uhmmzzz Floortje komt nog wel eerst hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar moest ik ook al aan denken, dankzij d'r nieuwe Serge hype.
Heeft niks met IP te maken, het enige wat je nodig hebt is een e-mail adres van je provider.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmmzzz Floortje komt nog wel eerst hoor![]()
Ik weet nog geen eens hoe je een tweede nickname moet aanmaken ivm IP adres![]()
Ik wilde laatst me nichtje registeren bij mij thuis.... en dat kon dus niet.... echt vaag![]()
Hoe kwam dat dan? Te diep in het glaasje toch niet zker?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:37 schreef Kirstenn het volgende:
Serge hype.. mjaa.. ik moet zeggen dat ik die ook heb gehad.. en het duurde maarliefst 2 uur![]()
Neeneeneee! We hadden meet&greet he, en toen was hij super aardig enzo.. maar 2 uur later toen ik in de trein zat besefte ik dat hij helemaal niet kon zingenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:45 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hoe kwam dat dan? Te diep in het glaasje toch niet zker?![]()
Goh, kwam je erachter?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Neeneeneee! We hadden meet&greet he, en toen was hij super aardig enzo.. maar 2 uur later toen ik in de trein zat besefte ik dat hij helemaal niet kon zingen![]()
Nee,ik heb ervan geleerdquote:Op maandag 30 januari 2006 23:56 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Laat je niet inpalmen hè, das gevaarlijk.![]()
Jaa maar dat wist ik al vanaf haar auditiequote:Op maandag 30 januari 2006 23:59 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Blijkbaar!![]()
Ellen is idd véél toffer.![]()
Ooooooow mijn ichtje heeft alleen hotmail. Daarom lukte het toen nietquote:Op maandag 30 januari 2006 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heeft niks met IP te maken, het enige wat je nodig hebt is een e-mail adres van je provider.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |