Dat is dus ook mijn redenatie, ik ben geen Marescha fan, maar het klopt niet dat zij er uit is en hij in een keer door.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:!!!!
Het moet haast wel, dat walgelijke mannetje kan gewoonweg niet populairder zijn dan Angelique en Raf.
Naievelingquote:
Dat vond mn vriend moeilijk te beoordelen, hij was steeds dichter bij ze gaan staan en die jongens leken vrij serieus. Al kon hij niet alles even goed verstaan door hun accent.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef BVO het volgende:
GertJan-BB praktijken.
Was het niet gewoon op spottende toon, of was het echt menens??
Dat kan ik ze niet kwalijk nemenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat vond mn vriend moeilijk te beoordelen, hij was steeds dichter bij ze gaan staan en die jongens leken vrij serieus. Al kon hij niet alles even goed verstaan door hun accent..
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
Al kon hij niet alles even goed verstaan door hun accent..
JIj kent ook iedereen hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
C_A en club zaten ook bij Serge op de rij en weten van nix zegt ze.
I'm just the messenger.quote:
Zal me niets verbazen als het wel zo isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Zoals ik in dit topic al aangaf, kreeg ik zojuist shocking news te horen. Een vriend van me was vanavond bij de liveshow (bijna elke week, de junk) en stond tijdens de backstage show bij de vrienden/familie/kenissen van Serge. Daar hoorde hij twee jongens praten over het aantal stemmen dat ze deze week hadden geregeld en dat de sms-bom vorige week niet was doorgekomen.
Zelf vind ik het eigenlijk vrij geloofwaardig, Serge is immers de wildcard kandidaat en zeker niet een van de beste, helemaal als je kijkt wie er vanavond op de kruk zaten, terwijl hij in een keer door was.
Je kunt blijkbaar voor een bepaald bedrag een hele berg SMSjes kopen die dan centraal verzonden worden vanaf een bepaalde locatie.quote:
Jij doet me een beetje aan iemand denkenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kunt blijkbaar voor een bepaald bedrag een hele berg SMSjes kopen die dan centraal verzonden worden vanaf een bepaalde locatie.
Voor zover ik het begreep zaten/stonden die jongens een beetje achteraan, en G. was daar weer achter. Dus het zou best kunnen dat C_A te ver naar voren zat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
C_A en club zaten ook bij Serge op de rij en weten van nix zegt ze.
Dat zegt Beev pas 6 keerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat Gertjan uit BB3 ook eens zoiets gedaan had
Ja, daaromquote:
dan is het toch ook geen valsspelen. Iedereen is toch vrij om zoveel smsjes te sturen als hij/zij zelf wil.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt blijkbaar voor een bepaald bedrag een hele berg SMSjes kopen die dan centraal verzonden worden vanaf een bepaalde locatie.
Twee keerquote:
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef Gizmo112 het volgende:
Hij speelt niet vals, hij zingt vals
Dat laatste sowieso.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef Gizmo112 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef Gizmo112 het volgende:
Luisterden ze weer niet naar je?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Twee keer.
En '; t is best evident, aangezien hij dat gratis geregeld had ofzo.
Dat doet het merendeel van de kandidaten dit jaar, dus dat is geen reden om hem er nu al uit te stemmenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef Gizmo112 het volgende:
Als hij zuiver zou zingen, zou er niet vals gespeeld hoeven te worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Dat valt wel meequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef Gizmo112 het volgende:
Oh, het was ook wel een goede opmerking, maar ik vond het gewoon grappig dat iedereen er stug over heen lasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Twee keer.
En '; t is best evident, aangezien hij dat gratis geregeld had ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |