Troosten denk!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Sven, kan ik iets voor je doen?
De kleenex staat al klaarquote:
quote:
Hier Sven...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Ik ben het hier niet mee eens.. En al die anti-Mareschapersonen gaarne ergens anders heen gaan
.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Ik ben het hier niet mee eens.. En al die anti-Mareschapersonen gaarne ergens anders heen gaan
.
Dat is pas als kleenex, chocola en wijn niet meer helpenquote:
We hebben weken lang de dweil moeten gebruiken om het slijm op te ruimen in het crewhok. Nu zijn wij aan de beurt. Voel onze wraakquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJKHet zou verdorie tijd worden !!!
hahaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:54 schreef Dizer het volgende:
DIE ******** MET ZIJN SCHAAMHAAR!! HET IS ALLEMAAL ZIJN SCHULDKON HAAAAAARON ER NIET UIT
Marescha
Gothicquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
I see red, I see red.!
Ik ook, op mijn polsen..
Och ik heb wel respect voor haar, ik sta zelf niet op dat podium en zal er nooit staanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:05 schreef WithMe het volgende:
Lieve mensen, een beetje respect voor Marescha mag best hoor.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef chansadres het volgende:
Vind ook als je tegen haar was dat je genoeg respect kan hebben om haar geen hamster te noemen
Ik was haar grootste anti-fan maar ik ben blij voor Marescha dat ze zo ver heeft kunnen schoppen. Zo te zien zijn er genoeg mensen in Nederland die anders erover denken dus misschien een leuk singletje op nemen en een leuke top 10 plaats
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef Tania18 het volgende:
Wat een kutspeech ook zeg. Je ligt eruit mens, houd je kop eens dicht![]()
Och misschien komt ze wel in de FHMquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
Oh, mijn avatar houd ik dus lekker wel he.
Daar was ze toch veel te christelijk voorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Och misschien komt ze wel in de FHMmag je in B&H haar verder gaan bewonderen
En waarschijnlijk ook de enigequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marescha gaat gewoon knallen, a la Kelly Clarkson.
Ik ben de eerste die haar CD koopt!
Bahquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Och misschien komt ze wel in de FHMmag je in B&H haar verder gaan bewonderen
Dan ben ik de eerste die 'm van jou overbrandtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet toch wat doen om popie te worden als je Idols uitgetieft wordtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef Mikkie het volgende:
Daar was ze toch veel te christelijk voor
Brand je je vingers er maar niet aanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Dan ben ik de eerste die 'm van jou overbrandt.
NEPFAN!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Dan ben ik de eerste die 'm van jou overbrandt.
Koop hem dan niet! Voor mij mag elk persoon op aarde een singletje opnemen. EN als mensen het kopen dan is het dus blijkbaar mooi. De meeste stemmen gelden is het nu eenmaalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee de Nederlandse muziek industrie is al genoeg verkloot
tmf sletjes van veertien zijn de enige die nog cd's en singeltjes kopen .quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Koop hem dan niet! Voor mij mag elk persoon op aarde een singletje opnemen. EN als mensen het kopen dan is het dus blijkbaar mooi. De meeste stemmen gelden is het nu eenmaal
Tuurlijk geef de jury maar de schuld dat ze te weinig sms stemmen kreegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Marble het volgende:
En dat juíst Eric dan nog DURFT te zeggen "graag gedaan" toen ze de jury bedankte, hij heeft haar vanaf dag één consequent tegengewerkt! [afbeelding].
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lees je wel wat er staat, LD?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Tuurlijk geef de jury maar de schuld dat ze te weinig sms stemmen kreeg, ze doen het toch echt zelf hoor
Marescha blijft tot het bittere eind bij Bob staan bij mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:21 schreef Skaai het volgende:
Nu moeten alle Maresha's uit de icons worden gesloopt
Een van de enigstequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:21 schreef Skaai het volgende:
Nergens, dat is duidelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
waar de fuck gaat dit topic over?
Over een nu al vergeten ex-Idols kandidaatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
waar de fuck gaat dit topic over?
Naaktfoto'squote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Je moet toch wat doen om popie te worden als je Idols uitgetieft wordt
Ieuwl, ik moet nu meteen aan de foto's van Sunny denken.quote:
Als ik uitgehuild ben komt ze heus wel terug hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:21 schreef Skaai het volgende:
Niet waarschijnlijk in de FHM. Playboy misschien.... ??quote:
Nope.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef PeRi het volgende:
Krijgen de overige finalisten ook zulke topics?
Hopelijk krijgt Raffa er één volgende weekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef PeRi het volgende:
Krijgen de overige finalisten ook zulke topics?
Neuh.quote:
Goeiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Raffa er één volgende week.
Mee-eens , die mag er ook afquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Raffa er één volgende week.
Dat commentaar was gewoon een hetze om de populariteit van Floortje te stuwen; wat bedoel je in godsnaam met vergat haar kijkers want dat slaat nergens op; en dat er geen verbetering was is logisch, want het kon al niet beter zo goed was ze.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Och ik heb wel respect voor haar, ik sta zelf niet op dat podium en zal er nooit staan. Maar ik ben blij dat ze weg is. elke week kreeg ze commentaar , ze vergat haar kijkers, en ze verbeterde zich niet.
er zijn genoeg kutfotos van haarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
zonder kutfoto geen belangstelling![]()
Er is altijd ruimte voor verbetering.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:34 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat commentaar was gewoon een hetze om de populariteit van Floortje te stuwen; wat bedoel je in godsnaam met vergat haar kijkers want dat slaat nergens op; en dat er geen verbetering was is logisch, want het kon al niet beter zo goed was ze.
kom op zeg. ze was helemaal niet zo goed. ik vind angelique 10x beter zingen dat marescha. Maar daarstraks op rt5 backstage begon ze over hoe goed ze zelf was en dat ze zich niet uit het veld liet staan en dat ze gewoon door ging. Ja als de kijkers dat willen , alleen dat is ze vergeten, marescha dacht dat ze er al was ondanks de waarschuwingen van de kijkers door de sms en de juryquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:34 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat commentaar was gewoon een hetze om de populariteit van Floortje te stuwen; wat bedoel je in godsnaam met vergat haar kijkers want dat slaat nergens op; en dat er geen verbetering was is logisch, want het kon al niet beter zo goed was ze.
Angelique is gewoon geen popidool, die past beter bij TROS Muziekland of zo. Zij is echt de vreemde eend in de bijt, er klopt iets niet. Ze zingt oké maar als ze door het Idols-decor loopt is het gewoon een Englishman in New York verhaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
kom op zeg. ze was helemaal niet zo goed. ik vind angelique 10x beter zingen dat marescha. Maar daarstraks op rt5 backstage begon ze over hoe goed ze zelf was en dat ze zich niet uit het veld liet staan en dat ze gewoon door ging. Ja als de kijkers dat willen , alleen dat is ze vergeten, marescha dacht dat ze er al was ondanks de waarschuwingen van de kijkers door de sms en de jury
Cool, een note erbijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
Of foto's van een ex-vriendje die nu ineens opduiken?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk in de FHM. Playboy misschien.... ??
Nee, net alsof je zo ontzettend bang moet zijn voor notes. Ze zijn net als bekeuringen: je bent er niet blij mee, maar je verzamelt er toch al gauw een aantal.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is maar waar je trots op bent..
Precies.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:24 schreef superhero87 het volgende:
GVD Waarom moest Marescha eruit!![]()
Nu is Idols een stuk minder leuk![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:48 schreef Svensational het volgende:
Ach, Tom en ik kunnen tenminste Marescha's knipoog in de zak steken!
http://www.mediaupload.com/showfile.php?fid=394
Marescha.
Ze kan niet iedereen gaan bedanken, ze bedankte al genoeg mensenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Ik had gehoopt dat ze ons ook zou bedanken in haar speech..
Whehehehe. daar dacht ik ook nog aan.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Ik had gehoopt dat ze ons ook zou bedanken in haar speech..
Wat leukquote:Op zondag 29 januari 2006 00:48 schreef Svensational het volgende:
Marescha.
Oh wat leukquote:Op zondag 29 januari 2006 00:48 schreef Svensational het volgende:
Marescha.
Ik vond haar lang niet de slechtste van de avond en zeker onterecht dat ze eruit ging.quote:Op zondag 29 januari 2006 09:39 schreef mrsj het volgende:
Ik vond haar vrij slecht, dus terecht dat ze eruit is.![]()
Angelique? 1x zingt ze iets minder... 1x en had ze eruit gemoeten? Gjeez, normaal zingt ze beter dan iedereen van Idols bij elkaarquote:Op zondag 29 januari 2006 11:13 schreef Fir3fly het volgende:
Best wel onterecht. Aaron of Angelique (was erg slecht gisteren) had eruit gemoeten. Wederom een onterechte exit![]()
Voorlopig blijft mn avatar nog even zo![]()
![]()
Floortje zingt nog altijd beter dan 1000 Angelique's bij elkaarquote:Op zondag 29 januari 2006 11:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angelique? 1x zingt ze iets minder... 1x en had ze eruit gemoeten? Gjeez, normaal zingt ze beter dan iedereen van Idols bij elkaar
Nou mooi niet dusquote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Floortje zingt nog altijd beter dan 1000 Angelique's bij elkaar
Ja, ik val niet zo op negerinnenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou mooi niet dusEn Angelique is tenminste
Zal wel, maar ik vind dat de slechtste van de avond er dan eigenlijk uit moet. En ik vond Angelique de slechtste.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angelique? 1x zingt ze iets minder... 1x en had ze eruit gemoeten? Gjeez, normaal zingt ze beter dan iedereen van Idols bij elkaar
Ik ook niet, maar zij is welquote:
Sorry hoor, maar die Rafaëlla is echt een dom wijfquote:Op zondag 29 januari 2006 12:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zij is welvoor der leeftijd en raffaëla zag er ook
uit gister. Maar de knapste blijft Ellen
En je kent haar persoonlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 13:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die Rafaëlla is echt een dom wijf.
Auw.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:25 schreef Svensational het volgende:
Met pijn in m'n hart.
[afbeelding]
Zullen we een mooier kruis ontwerpen?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat grote (lelijke) kruis is zelfs voor Marescha een belediging.
De andere kandidaten kregen een oranje kruis, zij een gouden.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga geen moeite doen voor Mareschaquote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef Eveli het volgende:
[..]
Zullen we een mooier kruis ontwerpen?
IDD Marescha verdient wel een mooier kruisquote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |