Troosten denk!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Sven, kan ik iets voor je doen?
De kleenex staat al klaarquote:
quote:
Hier Sven...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Ik ben het hier niet mee eens.. En al die anti-Mareschapersonen gaarne ergens anders heen gaan
.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Ik ben het hier niet mee eens.. En al die anti-Mareschapersonen gaarne ergens anders heen gaan
.
Dat is pas als kleenex, chocola en wijn niet meer helpenquote:
We hebben weken lang de dweil moeten gebruiken om het slijm op te ruimen in het crewhok. Nu zijn wij aan de beurt. Voel onze wraakquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJKHet zou verdorie tijd worden !!!
hahaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:54 schreef Dizer het volgende:
DIE ******** MET ZIJN SCHAAMHAAR!! HET IS ALLEMAAL ZIJN SCHULDKON HAAAAAARON ER NIET UIT
Marescha
Gothicquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
I see red, I see red.!
Ik ook, op mijn polsen..
Och ik heb wel respect voor haar, ik sta zelf niet op dat podium en zal er nooit staanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:05 schreef WithMe het volgende:
Lieve mensen, een beetje respect voor Marescha mag best hoor.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef chansadres het volgende:
Vind ook als je tegen haar was dat je genoeg respect kan hebben om haar geen hamster te noemen
Ik was haar grootste anti-fan maar ik ben blij voor Marescha dat ze zo ver heeft kunnen schoppen. Zo te zien zijn er genoeg mensen in Nederland die anders erover denken dus misschien een leuk singletje op nemen en een leuke top 10 plaats
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef Tania18 het volgende:
Wat een kutspeech ook zeg. Je ligt eruit mens, houd je kop eens dicht![]()
Och misschien komt ze wel in de FHMquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
Oh, mijn avatar houd ik dus lekker wel he.
Daar was ze toch veel te christelijk voorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Och misschien komt ze wel in de FHMmag je in B&H haar verder gaan bewonderen
En waarschijnlijk ook de enigequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marescha gaat gewoon knallen, a la Kelly Clarkson.
Ik ben de eerste die haar CD koopt!
Bahquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Och misschien komt ze wel in de FHMmag je in B&H haar verder gaan bewonderen
Dan ben ik de eerste die 'm van jou overbrandtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet toch wat doen om popie te worden als je Idols uitgetieft wordtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef Mikkie het volgende:
Daar was ze toch veel te christelijk voor
Brand je je vingers er maar niet aanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Dan ben ik de eerste die 'm van jou overbrandt.
NEPFAN!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Dan ben ik de eerste die 'm van jou overbrandt.
Koop hem dan niet! Voor mij mag elk persoon op aarde een singletje opnemen. EN als mensen het kopen dan is het dus blijkbaar mooi. De meeste stemmen gelden is het nu eenmaalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee de Nederlandse muziek industrie is al genoeg verkloot
tmf sletjes van veertien zijn de enige die nog cd's en singeltjes kopen .quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Koop hem dan niet! Voor mij mag elk persoon op aarde een singletje opnemen. EN als mensen het kopen dan is het dus blijkbaar mooi. De meeste stemmen gelden is het nu eenmaal
Tuurlijk geef de jury maar de schuld dat ze te weinig sms stemmen kreegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Marble het volgende:
En dat juíst Eric dan nog DURFT te zeggen "graag gedaan" toen ze de jury bedankte, hij heeft haar vanaf dag één consequent tegengewerkt! [afbeelding].
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lees je wel wat er staat, LD?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Tuurlijk geef de jury maar de schuld dat ze te weinig sms stemmen kreeg, ze doen het toch echt zelf hoor
Marescha blijft tot het bittere eind bij Bob staan bij mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:21 schreef Skaai het volgende:
Nu moeten alle Maresha's uit de icons worden gesloopt
Een van de enigstequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:21 schreef Skaai het volgende:
Nu moeten alle Maresha's uit de icons worden gesloopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |