Ik ben benieuwd. Ik zat lekker red alert te spelen, ben ik in leven 8 ofzo, klik ik het even weg, compleet vergeten dat er geen auto save inzitquote:
Ik wacht misschien evenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik zat lekker red alert te spelen, ben ik in leven 8 ofzo, klik ik het even weg, compleet vergeten dat er geen auto save inzit
Ik zoek nu mn reet eraf op internet naar sved games, maar ik heb geen succes
Nee. Een (uitgebreid) topic over automuseaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:01 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe het gaat weer over een voertuig dat de meerderheid van de users niet als kwaliteit beschouwd
maakt niks uit want jij bent toch foutquote:
Zegt de trancenichtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maakt niks uit want jij bent toch fout![]()
Laat me raden.. het doodstraf topic?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:09 schreef Sjoewe het volgende:
Ja idd.
Ik zit me te verbazen in C&H, sommige mensen houden er echt bizarre ideeën op na
Ja over Adolf Eichmanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Laat me raden.. het doodstraf topic?
Ik las het al jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja over Adolf Eichman![]()
Zeggen dat 'ie het niet wist en ontschuldig was
Dat soort momenten bevestigen voor mij altijd dat ik wel iets kan betekenen voor de wereldquote:
maar wel een normale die niet fout isquote:
Hoe scheef hing ie?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb vandaag de S klasse AMG van Anton Geesink gespot, maar ik had geen camera
Hij stond voor de deur van z'n Judoschool hier om de hoekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe scheef hing ie?
En waarom ga je zonder camera op pad
Onze plaatselijke Judoschooleigenaar rijd in een 190quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij stond voor de deur van z'n Judoschool hier om de hoek![]()
Muukquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:36 schreef Mukie het volgende:
Oi
Ik heb een rel gemist zie ik, maar hij is er nog steeds![]()
ZIt niet in USquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:Mukie
waarom heb je destijds niet gewoon een ban voor m aangevraagd?
Heeft 'ons' Anton toch beter geboerdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Onze plaatselijke Judoschooleigenaar rijd in een 190
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Muuk![]()
Wie huh, ik zie hem niet meer
Ik welquote:
Alles goed met Muuk?quote:
over welke heb je hetquote:
Jaquote:
Mwah, wie weet zegt ie nog eens zo iets doms, dan doe ik hetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
ZIt niet in US
Die posts van Ook_gek, geniaal![]()
Moooooi stukje dit ook hequote:Als je een topic opent op GoT verwachten we dat je enerzijds van tevoren zelf eea uitprobeert en uitzoekt om je probleem op te lossen, anderzijds dat je ook volle specs geeft en aangeeft wat je allemaal gedaan hebt. Zo'n screenshot zegt niets, je text ook niet. Hier kunnen we weinig mee...
Bovendien is GoT geen helpdesk maar een community. Je hebt tot nu toe niet een keer gepost in andermans topic. Dat is gewoon asociaal Waarom zouden anderen de moeite doen jou te helpen als jij omgekeerd niemand helpt
machtspositie-misbruikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwah, wie weet zegt ie nog eens zo iets doms, dan doe ik het
ja die waren leuk hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
[PTA SC] Caterpillar 775D
[PTA SC] Caterpillar 775D
oa lig me hier te bescheuren
Die heb ik ook gezien, in de Sneak preview.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja
Net met een vriendin naar de film geweest, Casanova, hij is echt goed, veel gelachen.
Oe en ik kan mijn gerbils naar een dierenwinkel brengen als ze puberen
Van 16 weer teurg naar 10 dus
Hoest hier nog geweest?
Ben nog aant bijlezen
Heb ik zelfs in mn agenda staanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, in de Sneak preview.
Mja ik pak steeds verder in, en ik ga dinsdagochtend verhuizen.
Waar haal je die quote vandaan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:43 schreef ook_gek het volgende:
got huis regels
[..]
Moooooi stukje dit ook he![]()
Maar hij heeft dus niemand anders geholpen en dus helpen zij hem niet. HUH dat snap ik niet hoor. Want eerder zegt hij toch dat GOT geen help desk is![]()
Je bent geweldigquote:
KSST ga wegquote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Typische reactie...
[..]
Kijk dat bedoel ik dus.
Ik kan nu wel zeggen wat ik vind maar het maakt toch geen flikker uit.
Je wil geen respect van me? Prima.
Probeer ik je wijs te maken hoe de wereld in elkaar zit? Dacht het niet, ik heb bepaalde visies op dingen en die spui ik hier ook wel maar ik probeer echt niet mensen wijs te maken dat ik ze wel even ga vertellen hoe alles werkt.
En serieus: Wat heb ik hier verspeeld? Sinds dag 1 dat ik hier kom is het niets anders dan gemekker en gekanker. Dat klinkt mij meer als bang zijn voor nieuwe dingen dan toch wel respect voor iemand hebben maar het niet laten merken.
oe ik wil wel je nieuwe adres strakkies he, dan kan ik je komen stalkenquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe ik wil wel je nieuwe adres strakkies he, dan kan ik je komen stalken
ik zocht wat op het forum van tweakers en toen kwam ik dit tegenquote:
Mja tweakers is de verzamelplaats voor sneue huiliesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zocht wat op het forum van tweakers en toen kwam ik dit tegen![]()
ik lees altijd die home bios reeks door. Wel leuk om te lezenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja tweakers is de verzamelplaats voor sneue huilies
Ik post altijd alleen in Audio en 2D-design daar.
En Hugster gebannedquote:
Nu BoJo terug is hoop ik dat FWNK weg blijft.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja tweakers is de verzamelplaats voor sneue huilies
Ik post altijd alleen in Audio en 2D-design daar.
je mist het woordje alleenquote:
huggiebear moet terug komenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu BoJo terug is hoop ik dat FWNK weg blijft.
Maar dat alles was weer eens te mooi om waar te zijn
Je gaat weer bewijzen dat je zo achterlijk bent als een mogol?quote:
Mja als het een vrouw was had ie een tietenfoto kunnen mailen naar Dannyquote:Op zondag 29 januari 2006 00:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
huggiebear moet terug komen
zouden de fa's aan ruilhandel doen?
heb jij goed contact met 1 van de FA'S?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja die twee fucking threads op een heel forum. 350 posts in 4 jaar.quote:
Neehoor, ik vond het alleen een beetje tegenstrijdigquote:Op zondag 29 januari 2006 00:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je gaat weer bewijzen dat je zo achterlijk bent als een mogol?
Dan post je er toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja die twee fucking threads op een heel forum. 350 posts in 4 jaar.
Knap hoor Fwnkie dingen uit hun verband slaan.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
De PTA SC is niet voor huillies, en toch post jij er.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dan post je er toch?
Loop niet zo te miepen, je zegt dat het een forum voor huillies is maar je post er zelf wel, dan is een conclusie toch makkelijk getrokken?
Hou je smoel toch gewoon, en laat me lekker met rust.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Neehoor, ik vond het alleen een beetje tegenstrijdig
* Sjoewe delete een paar flauwe ijsmeis grappen uit de reactboxquote:Op zondag 29 januari 2006 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben over ijsmeis heen gegaan![]()
Qua posts dan
Dat heb ik ook niet gedaanquote:Op zondag 29 januari 2006 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja als het een vrouw was had ie een tietenfoto kunnen mailen naar Danny
erm nee niet echtquote:Op zondag 29 januari 2006 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb jij goed contact met 1 van de FA'S?
Jij bent zoiezo onweerstaanbaarquote:
Dan ben ik over wel meerderen hiero gegaanquote:Op zondag 29 januari 2006 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben over ijsmeis heen gegaan![]()
Qua posts dan
wahahaha grapjasquote:
Ik ben bijna over Fugie heenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan ben ik over wel meerderen hiero gegaan
Ok ok ok, na een fles Wodka ietsje minderquote:
Ga als je blieft ergens anders spelen. Je werkt me op m'n zeenuwenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Neehoor, ik vond het alleen een beetje tegenstrijdig
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga als je blieft ergens anders spelen. Je werkt me op m'n zeenuwen
Doe een goed woordje voor m'n FBG vriendjequote:Op zondag 29 januari 2006 00:24 schreef ook_gek het volgende:
Oeh mukie ik heb wel redelijk contakt met nikky en zij is een FA![]()
Ben ik ook lid van de FBG?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Doe een goed woordje voor m'n FBG vriendje
Nikky vind mij tofquote:Op zondag 29 januari 2006 00:24 schreef ook_gek het volgende:
ik wou al zeggenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ok ok ok, na een fles Wodka ietsje minder
Ik heb je niet op een van onze geheime meetings gezienquote:
nee mn veelzeggende en doordachte postsquote:
hij kon het niet vindenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb je niet op een van onze geheime meetings gezien
mooi stel de ruilhandel voorquote:Op zondag 29 januari 2006 00:24 schreef ook_gek het volgende:
ik heb ooit een keer mn tieten gepostquote:Op zondag 29 januari 2006 00:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee mn veelzeggende en doordachte posts![]()
Hoe zullen we ons klupje noemen?quote:
ja wat is dit danquote:Op zondag 29 januari 2006 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nikky vind mij tofZei ze op Fok Radio
trots is
Gaan we doenquote:
Ze is niet online. TIEFT maar op tot dat er iets van een uitslag is.quote:
Okquote:Op zondag 29 januari 2006 00:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze is niet online. TIEFT maar op tot dat er iets van een uitslag is.
Ze heeft een hele brede smaak denk ikquote:Op zondag 29 januari 2006 00:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja wat is dit dan
Nikky vind mij ook een leuke lieve en gezellige user/persoon
Dit kan dus niet he
ghihihiquote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb ooit een keer mn tieten gepostMaar dat topic was na 3 minuten dicht en de foto verwijderd omdat ie te ranzig zou zijn
Wie zegt dat er morgen een uitslag is. Dus sleep dat bolle lichaam van je in je bed. Ga nog effe lekker krassen in je armen. En huil je vervolgens in slaap met de gedachte dat je dik en lelijk bent.quote:
ik heb die film al maanden hier liggen op DVDquote:Op zondag 29 januari 2006 00:40 schreef Mukie het volgende:
Aeon Flux komt binnenkort uit als film
ik mis dr nu op mtv
We zijn het de laatste tijd eng vaak eensquote:Op zondag 29 januari 2006 00:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb die film al maanden hier liggen op DVD
Apparte maar wel goeie film. En verdomd lekker wijf in dat strakke pakje![]()
Maak je niet druk. Hij is al die aandacht niet waard.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:42 schreef ook_gek het volgende:
OOOOOH mijn woede aanval tegen over FWNK komt er weer aan![]()
het is echt zo een type die wanneer je hem ziet niet anders kan denken dan. Ik ga jou zo gruwelijk hard op je bek slaan
is een goeie film ook nogquote:Op zondag 29 januari 2006 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We zijn het de laatste tijd eng vaak eens
* ook_gek diep in en uit ademtquote:Op zondag 29 januari 2006 00:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Hij is al die aandacht niet waard.
ja hallo mn dvd-theek is aant verhuizenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb die film al maanden hier liggen op DVD
Apparte maar wel goeie film. En verdomd lekker wijf in dat strakke pakje![]()
je had het ook aan mij kunnen vragenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja hallo mn dvd-theek is aant verhuizen
tis leuk gebleven, nu je het zegt doe ik in real life ook wel eens een BoJootje als ik alles en iedereen zat benquote:Op zondag 29 januari 2006 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo
Hoe was het bij je vrienden? Alles leuk, of met een BoJootje weg gegaan?
lekker hequote:Op zondag 29 januari 2006 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Iedereen zou zo nu en dan eens een Bojootje moeten doen
Sandra en ik hebben er 2 jaar lang samen een gedaan met de rest van de wereld
Ja dat weet ik nuquote:Op zondag 29 januari 2006 00:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je had het ook aan mij kunnen vragen
met gesmolten chocola kan je hele leuke dingen doenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu
Zo en nu lekker genieten van de chocola die me net gegeven is
Later luitjes
T is meestal alleen zo verrekte heetquote:Op zondag 29 januari 2006 01:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met gesmolten chocola kan je hele leuke dingen doen
goed laten afkoelen. Je kan er elkaar op leuke plekjes mee plagenquote:Op zondag 29 januari 2006 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T is meestal alleen zo verrekte heet
Truste Muriëlle
Geef eerst nog eens een ongeremde mening over FWNK voor je slapen gaatquote:Op zondag 29 januari 2006 01:07 schreef BoJo het volgende:
ik ga maar slapen, in de hoop morgen het juiste contrast weer te zien![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 01:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geef eerst nog eens een ongeremde mening over FWNK voor je slapen gaat
We kunnen elkaar eventueel uit gaan schelden?quote:Op zondag 29 januari 2006 01:21 schreef ook_gek het volgende:
is er nog wat leuks te doen?
zit aan de telquote:Op zondag 29 januari 2006 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We kunnen elkaar eventueel uit gaan schelden?gebeurt er ten minste iets
Hoe weet je nou weer dat het een vrouw isquote:
Als je op zaterdag nacht met mannen belt ben je een homoquote:Op zondag 29 januari 2006 01:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe weet je nou weer dat het een vrouw is
het is gelukkig een vrouwquote:Op zondag 29 januari 2006 01:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je op zaterdag nacht met mannen belt ben je een homo
nee geen zin in. Daarom ben ik ook niet gaan stappen.quote:
nee gewoon dood moe zijn. En deze keer doe ik maar eens verstandig en blijf ik thuis.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:19 schreef Alexxxxx het volgende:
dipje?
Precies en de kans dat het vannacht zou gebereuren zal groot zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 02:30 schreef Alexxxxx het volgende:
vorige week was je inderdaad wel heel erg laat thuis
ja en jaquote:Op zondag 29 januari 2006 02:36 schreef eer-ik het volgende:
hier is de n00b weer
Alles goed Alexxxxx?
Bevalt het modden een beetje?
En dan meteen na het stappen woensdag naar je werk?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies en de kans dat het vannacht zou gebereuren zal groot zijn![]()
Daarom ga ik maar niet stappen. Zeker omdat ik de laatste ween max 2 uur per nach slaap was het verstandig om in mijn bed te blijven liggen.
Niet dat ik nu kan slapen maar zo in je bed liggen en niet zuipen is beter dan ergens op een dansblok uit je dak te staan gaan![]()
Er is wel 1 maar. Er is een kans dat ik dinsdag avond op stap ga![]()
nou daar zit dus probleem nummer 2.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan meteen na het stappen woensdag naar je werk?
Je leeft maar 1X tochquote:
nee want je bent moequote:Op zondag 29 januari 2006 03:09 schreef ook_gek het volgende:
ik ben gelukkig niet druk.
Nop helaas nog nietquote:Op zondag 29 januari 2006 03:11 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
nee want je bent moe
Nog wat over de 360's te horen gekregen?
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nop helaas nog niet
Ben er vrijdag ook totaal niet mee bezich geweest om eerlijk te zijn.
En ik ben niet moe
ja wat wil je nou?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:18 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Ik wil een leuke klapper maken maar het zit er niet meer in zeker?
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja wat wil je nou?
Tegen een boom aan raggen met een vlug vehikel?
Neuken?
Fwnk op zn bek timmeren?
Een kokosnoot?
Allemaal klappers
Ja wat denk je van ons dan. Kunnen het goed gebruikenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:18 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Ik wil een leuke klapper maken maar het zit er niet meer in zeker?
mooi, je hebt m'n 06 voor als er snel beslissingen gemaakt moeten wordenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja wat denk je van ons dan. Kunnen het goed gebruiken![]()
Maar ik weet het nog niet. Zo dra ik zekerheid heb hoor je het. Maar zoals ik al zei. Ga nergnes van uit.
Dat zou wel de Klapperrrrr van de week zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 03:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fwnk op zn bek timmeren met een kokosnoot terwijl je zn zusje neukt dus
t is wat, die 0906 lijnen die je telkens opbellenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:28 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5788746557235719580&q=drift
serieus driften dit.
Kut weer telefoon
nee een zieke vriendin die zich verveeldquote:Op zondag 29 januari 2006 03:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t is wat, die 0906 lijnen die je telkens opbellen
Geregistreerd op: zondag 14 oktober 2001 @ 03:13quote:Op zondag 29 januari 2006 03:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Laatste bezoek: -1 seconden geleden
Aantal posts: 26678 (gemiddeld 33 per dag)
ik heb een hoger daggemiddelde, dus in 2014 ga ik je inhalenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 0 seconden geleden
Aantal posts: 46900 (gemiddeld 30 per dag)
![]()
WMwesterlijke post@!quote:Op zondag 29 januari 2006 03:58 schreef Alexxxxx het volgende:
truste ook geek
Jij ook truste MutZ, was gezellig vanavond met je inde SC
Gezellig hèquote:Op zondag 29 januari 2006 03:58 schreef Alexxxxx het volgende:
truste ook geek
Jij ook truste MutZ, was gezellig vanavond met je inde SC
Fwnkquote:
daar moet ik echt niet aan denken... zeker niet als je net 3 uur slaap gehad hebt en ongelooflijk brak bent...quote:
ik had geroosterde boterhammenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:30 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb witte bolletjes met kaas en 2 eitjes
Jawel het is een home made pizzaquote:Op zondag 29 januari 2006 10:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
daar moet ik echt niet aan denken... zeker niet als je net 3 uur slaap gehad hebt en ongelooflijk brak bent...
iddquote:
home made pizza's zijn wel lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 10:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jawel het is een home made pizza
Die rommel uit de supermarkt of van de pizzaboer mot ik ook niet op dit tijdstip![]()
Dat krijg ik niet naar binnen op dit tijdstipquote:Op zondag 29 januari 2006 10:40 schreef vlad het volgende:
heb nog niet ontbeten![]()
maar wel gruwelijke zin in dellen![]()
gewoon blijven oefenenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet naar binnen op dit tijdstip
quote:
Radoquote:Op zondag 29 januari 2006 10:56 schreef M5 het volgende:
3300? Beetje prijzig ja? welk merk/model dan?
kan ook nog iets duurder hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 10:59 schreef BaraCuda het volgende:
3300 euro voor een horlogeIn 3300 jaar nog ni!
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:02 schreef vlad het volgende:
[..]
kan ook nog iets duurder hoor![]()
zie net een prijs van 59.000 euro voorbij komendat word mij zelfs mij te gek
![]()
ik heb nu een jacob jensen (dat is de eigen lijn van de ontwerper van B&O). Maar die heb ik al 7 jaar en is inmiddels aan vervanging toequote:Op zondag 29 januari 2006 11:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Das wel extreem hoor, ik heb nu een Pulsar, die was 140 maar is een prettig apparaat
Ahja, volgens mij hebben mijn ouders ook allebei zoeen, weet niet zeker.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:08 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb nu een jacob jensen (dat is de eigen lijn van de ontwerper van B&O). Maar die heb ik al 7 jaar en is inmiddels aan vervanging toe![]()
tuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 11:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ahja, volgens mij hebben mijn ouders ook allebei zoeen, weet niet zeker.
Zijn best mooie design's iig
omdat je van klasse en duitse degelijkheid houdtquote:Op zondag 29 januari 2006 11:11 schreef BaraCuda het volgende:
Bo![]()
Waarom zit ik op marktplaats naar E46 BMW's te kijken
Breil is toch ook vrij duur?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:11 schreef BoJo het volgende:
Ik ben blij met mijn Breil![]()
moet er niet aan denken zo'n dure horloge te dragen en wat wil je er mee bewijzen ?![]()
dat je smaak en geld hebtquote:Op zondag 29 januari 2006 11:11 schreef BoJo het volgende:
Ik ben blij met mijn Breil![]()
moet er niet aan denken zo'n dure horloge te dragen en wat wil je er mee bewijzen ?![]()
doe dat dan ook nietquote:Op zondag 29 januari 2006 11:11 schreef BaraCuda het volgende:
Bo![]()
Waarom zit ik op marktplaats naar E46 BMW's te kijken
kloptquote:Op zondag 29 januari 2006 11:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
BS... tis alleen maar om bling bling te hebben zodat je ermee kan pimpen.
Ja maar moet natuurlijk 2.0 zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 11:14 schreef M5 het volgende:
E46 is leuk model, maar 'n 330i is nog een beetje duur
'n 318 Executive is al wel redelijke te betalen.
V8 zeg ik ook geen nee tegenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar moet natuurlijk 2.0 zijn
Bij een BMW wil je natuurlijk wel een 6 in lijn rijden
uiteraard, maar 't budget moet het wel toelatenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar moet natuurlijk 2.0 zijn
Bij een BMW wil je natuurlijk wel een 6 in lijn rijden
overigens vind ik horloges wel mooi en ik zou als ik het geld zou hebben tot max. 5000 euro gaan voor een horloge. Maar alles daarboven is gewoon overdrevenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef vlad het volgende:
[..]
klopt![]()
ik hoef ook geen duur horloge, maar wil een mooie. en zag vrijdag in de etalage een hele mooie, maar hing helaas een prijs aan van 3300 euro![]()
ik ookquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
270000 is niet zoveel voor zo'n R
En die kleur is juist de kleur om te hebben![]()
mooiquote:Op zondag 29 januari 2006 11:38 schreef BaraCuda het volgende:
V70 R AWD
Zoeen staat ook bij m'n dealerIn het rood 19000 euro
![]()
Kut wat geil die achterkant!
Ja nieuwe kleur is dat van de V70...quote:Op zondag 29 januari 2006 11:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
mooi![]()
vind deze kleur mooier dan die cream yellow eigenlijk.
ah daar kan ik de smoes "motor is nog koud" bij gebruiken?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja nieuwe kleur is dat van de V70...
Maarja niet te betalen
Maar aan die kleur weet je wel meteen dat je met 250pk te maken hebt
Dus Bo Cream Yellow en die Oranje achtige laat maar links liggen
heb hem gisteren even gestart, na ongeveer 8 seconden startte dat malle ding ook nogquote:
Als je V6 gewend bent vallen dat soort auto's zo enorm tegenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb hem gisteren even gestart, na ongeveer 8 seconden startte dat malle ding ook nog
Maar moet er ff mee rijden, alleen totaal geen zin
idd ja het ergste is hij moet het tussen de 26ste februari en 5 maart doen want dan staat mijn 155 in Lelystad voor een grote beurtquote:Op zondag 29 januari 2006 11:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je V6 gewend bent vallen dat soort auto's zo enorm tegen![]()
10 dagen voor een grote beurt? Wat gaat er gebeuren dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd ja het ergste is hij moet het tussen de 26ste februari en 5 maart doen want dan staat mijn 155 in Lelystad voor een grote beurt![]()
Hele week in dat kreng, zonder radio enzo![]()
het is geen officiele garage he, het zijn liefhebbers die sleutel ruimte hebben en echt alles van de 155 v6 weten. Maar daarnaast een normale baan hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
10 dagen voor een grote beurt? Wat gaat er gebeuren dan?
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:07 schreef BaraCuda het volgende:
Ik moet voor woensdag nog Monza kennen dus ik zal maar eens even gaan oefenen
Das wel relaxt, ook een stuk goedkoper zeker?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is geen officiele garage he, het zijn liefhebbers die sleutel ruimte hebben en echt alles van de 155 v6 weten. Maar daarnaast een normale baan hebben.
Plus dat ik door de week geen tijd heb om hem op te halen dus tis van zondag tot zondag, weekje dus![]()
Yes sir, ready and waiting, akknowleged!quote:
ook maar vooral het veilige gevoel dat die lui echt weten wat ze doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:12 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Das wel relaxt, ook een stuk goedkoper zeker?
Dat ook natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 12:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
ook maar vooral het veilige gevoel dat die lui echt weten wat ze doen.
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
Even de vette vingers van m'n scherm af geglassext
Ik ga m'n invasie van het Sovjet eiland voltooienquote:Op zondag 29 januari 2006 12:20 schreef BoJo het volgende:
[..]je staat je mannetjes toch niet aan te wijzen waar ze naartoe moeten?
![]()
ik ga maar ff m'n aangifte voor 2005 doen, eens kijken of ik wat kan verwachten![]()
herkenbaarquote:Op zondag 29 januari 2006 12:32 schreef Zonda_F het volgende:
Red Alert is wel verslavend
Ik deed het jaren geleden als eerste game op mijn ontzettend blitse crosscable netwerk van 2 computers
kan je mooi de volgende SC makenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:38 schreef BaraCuda het volgende:
Saaie schijtbaan die monza
ben 2 seconden te langzaam, heb een kutsetup en ik heb geen zin om te oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |