Ik ben benieuwd. Ik zat lekker red alert te spelen, ben ik in leven 8 ofzo, klik ik het even weg, compleet vergeten dat er geen auto save inzitquote:
Ik wacht misschien evenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik zat lekker red alert te spelen, ben ik in leven 8 ofzo, klik ik het even weg, compleet vergeten dat er geen auto save inzit
Ik zoek nu mn reet eraf op internet naar sved games, maar ik heb geen succes
Nee. Een (uitgebreid) topic over automuseaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:01 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe het gaat weer over een voertuig dat de meerderheid van de users niet als kwaliteit beschouwd
maakt niks uit want jij bent toch foutquote:
Zegt de trancenichtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maakt niks uit want jij bent toch fout![]()
Laat me raden.. het doodstraf topic?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:09 schreef Sjoewe het volgende:
Ja idd.
Ik zit me te verbazen in C&H, sommige mensen houden er echt bizarre ideeën op na
Ja over Adolf Eichmanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Laat me raden.. het doodstraf topic?
Ik las het al jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja over Adolf Eichman![]()
Zeggen dat 'ie het niet wist en ontschuldig was
Dat soort momenten bevestigen voor mij altijd dat ik wel iets kan betekenen voor de wereldquote:
maar wel een normale die niet fout isquote:
Hoe scheef hing ie?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb vandaag de S klasse AMG van Anton Geesink gespot, maar ik had geen camera
Hij stond voor de deur van z'n Judoschool hier om de hoekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe scheef hing ie?
En waarom ga je zonder camera op pad
Onze plaatselijke Judoschooleigenaar rijd in een 190quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij stond voor de deur van z'n Judoschool hier om de hoek![]()
Muukquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:36 schreef Mukie het volgende:
Oi
Ik heb een rel gemist zie ik, maar hij is er nog steeds![]()
ZIt niet in USquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:Mukie
waarom heb je destijds niet gewoon een ban voor m aangevraagd?
Heeft 'ons' Anton toch beter geboerdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Onze plaatselijke Judoschooleigenaar rijd in een 190
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Muuk![]()
Wie huh, ik zie hem niet meer
Ik welquote:
Alles goed met Muuk?quote:
over welke heb je hetquote:
Jaquote:
Mwah, wie weet zegt ie nog eens zo iets doms, dan doe ik hetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
ZIt niet in US
Die posts van Ook_gek, geniaal![]()
Moooooi stukje dit ook hequote:Als je een topic opent op GoT verwachten we dat je enerzijds van tevoren zelf eea uitprobeert en uitzoekt om je probleem op te lossen, anderzijds dat je ook volle specs geeft en aangeeft wat je allemaal gedaan hebt. Zo'n screenshot zegt niets, je text ook niet. Hier kunnen we weinig mee...
Bovendien is GoT geen helpdesk maar een community. Je hebt tot nu toe niet een keer gepost in andermans topic. Dat is gewoon asociaal Waarom zouden anderen de moeite doen jou te helpen als jij omgekeerd niemand helpt
machtspositie-misbruikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwah, wie weet zegt ie nog eens zo iets doms, dan doe ik het
ja die waren leuk hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
[PTA SC] Caterpillar 775D
[PTA SC] Caterpillar 775D
oa lig me hier te bescheuren
Die heb ik ook gezien, in de Sneak preview.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja
Net met een vriendin naar de film geweest, Casanova, hij is echt goed, veel gelachen.
Oe en ik kan mijn gerbils naar een dierenwinkel brengen als ze puberen
Van 16 weer teurg naar 10 dus
Hoest hier nog geweest?
Ben nog aant bijlezen
Heb ik zelfs in mn agenda staanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, in de Sneak preview.
Mja ik pak steeds verder in, en ik ga dinsdagochtend verhuizen.
Waar haal je die quote vandaan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:43 schreef ook_gek het volgende:
got huis regels
[..]
Moooooi stukje dit ook he![]()
Maar hij heeft dus niemand anders geholpen en dus helpen zij hem niet. HUH dat snap ik niet hoor. Want eerder zegt hij toch dat GOT geen help desk is![]()
Je bent geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |