Ik ben benieuwd. Ik zat lekker red alert te spelen, ben ik in leven 8 ofzo, klik ik het even weg, compleet vergeten dat er geen auto save inzitquote:
Ik wacht misschien evenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik zat lekker red alert te spelen, ben ik in leven 8 ofzo, klik ik het even weg, compleet vergeten dat er geen auto save inzit
Ik zoek nu mn reet eraf op internet naar sved games, maar ik heb geen succes
Nee. Een (uitgebreid) topic over automuseaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:01 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe het gaat weer over een voertuig dat de meerderheid van de users niet als kwaliteit beschouwd
maakt niks uit want jij bent toch foutquote:
Zegt de trancenichtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maakt niks uit want jij bent toch fout![]()
Laat me raden.. het doodstraf topic?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:09 schreef Sjoewe het volgende:
Ja idd.
Ik zit me te verbazen in C&H, sommige mensen houden er echt bizarre ideeën op na
Ja over Adolf Eichmanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Laat me raden.. het doodstraf topic?
Ik las het al jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja over Adolf Eichman![]()
Zeggen dat 'ie het niet wist en ontschuldig was
Dat soort momenten bevestigen voor mij altijd dat ik wel iets kan betekenen voor de wereldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |