Wat maakt het uit? Ze ziet er uit om op te etenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die ketting is een beetje too much
Das inderdaad een ander toch, wat een hoertjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ochjee, ze heeft weer een nieuwe vriend.
Al een hele tijd hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef Yeahinho het volgende:
M'n hond werd schijnzwanger na haar sterilisatie, misschien is Henkjan ook schijnzwanger. Met al die hormonen kan het humeur zomaar eens de verkeerde kant opgaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Z'n besnijdenis speelt vast weer op. Zure mossel dat het is vandaag.
mwjah..kijk Ellen verbergt dr tieten tenminste niet zoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ze ziet er uit om op te eten![]()
![]()
Nog steeds dezelfde hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ja, vrij snel idd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ALWEER reclame?
Ze doet mij altijd aan z'on te lelijke buikspreekpop denkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze doet me altijd aan een heks denken die het beste in Harry Potter films kan gaan spelen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef LeBeau het volgende:
Die vriend van Raffaëla is tegen de 40?
Kan ik mij in vinden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:45 schreef BVO het volgende:
1. Ellen.
2. Raffaëla.
3. Aäron.
4. Marescha.
Ik kan me anders nog een hele andere pipo herinneren bij de auditiesquote:
Dat was een valse RnB krijs, ik zou het geen uithaal willen noemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:44 schreef BVO het volgende:
Die typische R&B uithaal had niet gehoeven van mij.
Voor de rest vond ik het wel okay.
Wat een slet dan zegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was een valse RnB krijs, ik zou het geen uithaal willen noemen.
Het is trouwens wel een kutnummer om live te doen. Reken er maar op dat er bij Blu Cantrell 26 producers etc. overheen gegaan zijn.
Hij ziet er in ieder geval een stuk ouder uit dan haar.quote:
Uhuh, das waar. Ja, die krijs die zwalkte nogal, das jammer. Maar de rest van het zingen en voor het dansen vond ik wel weer ergquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was een valse RnB krijs, ik zou het geen uithaal willen noemen.
Het is trouwens wel een kutnummer om live te doen. Reken er maar op dat er bij Blu Cantrell 26 producers etc. overheen gegaan zijn.
Ach, bij Raffaëla zullen er ook aardig wat overheen gaan als ze een platencontract krijgt.quote:
Eensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:46 schreef WithMe het volgende:
1. Marescha
2. Ellen
3. Raffaëla
4. Aäron
Ohquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij ziet er in ieder geval een stuk ouder uit dan haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |