We zijn je liever kwijt dan rijk. Doeiquote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Of Ajax gaat een andere trainer zoeken of ik ga een andere club zoeken. Misschien kan er 1 in de eerste divisie nog wel een supporter gebruiken. Winnen volgend seizoen lekker ook van Ajax
Omdat ie blijkbaar al een paar tikkies had gehad... Dat kan.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Blind vond Rosenberg goed spelen...
WAAROM WISSEL JE HEM DAN!!???
Kanker op. Kneus.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Of Ajax gaat een andere trainer zoeken of ik ga een andere club zoeken. Misschien kan er 1 in de eerste divisie nog wel een supporter gebruiken. Winnen volgend seizoen lekker ook van Ajax
Ongelofelijk. zei die dat..quote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Blind vond Rosenberg goed spelen...
WAAROM WISSEL JE HEM DAN!!???
Bonfrère is top. Wordt ondergewaardeerd in Nederland, evenals Sef Vergoossen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Nee sorry, al die goudzoekertjes zie ik niet zitten. Of het nu in het Midden-Oosten of in Afrika is, die ontvluchten Europa en de druk die daarbij hoort niet voor niks.
Je maakt het ze wel moeilijk zegquote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Of Ajax gaat een andere trainer zoeken of ik ga een andere club zoeken.
Daar gaat het nog niet eens om.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Hiddink zou niet kunnen ook natuurlijk.
En daar moet ik me druk om maken. Gezien het spraak gebrek dat er soms in zit niet echt geloof ik.quote:
nee, ik zou het ook niet willen ook idd. maar goed, we zullen snel iets moeten... dit kan niet langer zo.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Daar gaat het nog niet eens om.
Een van de redenen dat Ajax altijd moreel superieur was aan PSV, was dat wij geen spelers bij de concurrent wegjatten (direct of indirect). Ik zou ook geen trainer met een PSV-verleden willen, bah.
Is zoiets als een buitenlandse bondscoach van het Nederlands elftal.
Ja of "Wie staat er vandaag op '10' ?"quote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef methodmich het volgende:
Hoe noemen we deel #270: Wie stellen we deze week weer op?
#270 Hans Vonk rechtsbuiten?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef methodmich het volgende:
Hoe noemen we deel #270: Wie stellen we deze week weer op?
Heb je het nu over Babel of Harry of Rosenbeerg..of....etcquote:Op zondag 29 januari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
#270: Bank, basis, tribune, basis, bank
Uitgezonderd Urbyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |