Echt niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:19 schreef jimjim1983 het volgende:
morgen verlies
Op Schiphol nog een speler van een concurrent proberen weg te kapenquote:
Zoals het hoort. Alleen spelen we de laatste tijd niet zoals het hoortquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef golfer het volgende:
Wordt gewoon een simpele zege voor ons.
Wanneer hebben we voor t laatst gespeeld zoals t hoort én gewonnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Alleen spelen we de laatste tijd niet zoals het hoort
ja daarom denk ik verlies morgenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wanneer hebben we voor t laatst gespeeld zoals t hoort én gewonnen.
Hoezo, heeft John je bedreigt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:34 schreef Silenus het volgende:
'K ben bang voor onze verdediging...
Die een-na laatste zinquote:Debuut voor Nigel de Jong met gele kaart
Zaterdag 28 januari, door SV, Amsterdam, 17.13u GMT+01.00, AS
Nigel de Jong heeft vandaag al gedebuteerd bij zijn nieuwe werkgever Hamburger SV. De 21-jarige Amsterdammer startte in de basis in de wedstrijd tegen Nurnberg.
De zogenaamd 'Amsterdammer' stond centraal op het middenveld en pakte meteen zijn eerste gele kaart. Rafael Van der Vaart speelt niet. HSV verloor de wedstrijd met 2-1.
Nicequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die een-na laatste zin.
Maar ik wist niet dat de overgang zó direct was, maar ach we hoeven hem ook niet meer te zien in de Arena.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die een-na laatste zin.
Maar ik wist niet dat de overgang zó direct was, maar ach we hoeven hem ook niet meer te zien in de Arena.
ik wist niet dat je ons nog als concurrent zagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op Schiphol nog een speler van een concurrent proberen weg te kapen
Goede instelling. Knokken voor je plekquote:Met de komst van Klaas-Jan Huntelaar is Markus Rosenberg 'verbannen' naar de linkerflank. De gedreven spits wil er echter alles aan doen om zijn positie in de spits weer terug te krijgen, zo staat te lezen op Nu.nl. "Ik wil gewoon als centrale spits spelen. Het is mijn plek en zolang ik goed speel, hoef ik me nergens zorgen over te maken."
"Als ik heel eerlijk ben, vind ik het maar niets dat er nog meer spitsen naar Ajax worden gehaald. Ik gun Ajax de beste spelers van de wereld, maar je kunt niet van een voetballer verwachten
Ik ben niet zo'n korte-termijndenkerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik wist niet dat je ons nog als concurrent zag
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
nu nog goedegemotiveerde spelers terugkrijgen.
picquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:00 schreef Suijk het volgende:
Tering, wat staat dat shirt van HSV slecht bij de Jong.
Net op tv, sorry.quote:
Ga je toch op losse kaarten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:00 schreef PLAE@ het volgende:
Verdomme, geen kaart voor ado. Die mongool kreeg er niks uit![]()
Ben je verdomme blij dat D-K weer een 48uurs ban heeft, komt de volgende josti alweer om de hoek kijken...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Utrecht maakt jullie in whohahahahah
Rustig maarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:16 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ben je verdomme blij dat D-K weer een 48uurs ban heeft, komt de volgende josti alweer om de hoek kijken...
Blijf lekker in je eigen topic, als dat er uberhaupt is, en kom niet hier trollen en buurten...
donder op..
en morgen trouwens 4-1
Huntelaar 2x
Harry
Urby met een afstands-schot..
voor Utreg scoort ???? is ook niet belangrijk...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:19 schreef jimjim1983 het volgende:
ik denk Huntelaar 4x met een omhaal
Dat kan dus niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Maxwell speelt dalijk misschien tegen Ajax in de CL !
Hij speelde nog niet in de Cl.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat kan dus niet.
Morgen 1-0 door Charisteas.
1. Inter heeft teveel spelers van buiten de EU.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij speelde nog niet in de Cl.
En Inter is weer rond met hem.
Ze willen hem per direct overnemen
Ja in een rolstoel zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Maxwell speelt dalijk misschien tegen Ajax in de CL !
Terwijl de deal al bijna rond isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
1. Inter heeft teveel spelers van buiten de EU.
2. Maxwell is dan nog niet fit.
Is gewoon de Amsterdamse arrogantie laten zien. Eigenlijk zitten we allemaal kaarsjes aan te steken en hopen op een 1-0quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:26 schreef Cart_man het volgende:
Ik zie ajax wel winnen morgen, maar vind het wel een beetje overdreven om nu te gaan zeggen dat ze met 3, 4,5 of 6-1 winnen...
ja daarom zal hij worden verhuurd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Terwijl de deal al bijna rond is
En omdat hij dan niet fit is is zal hij toch niet kunnen spelen.
Maar voor 31 januari is hij waarschijnlijk weg.
7 miljoen in totaalquote:Voorzitter Moratti van Internazionale heeft op de officiële website van de club bevestigd dat er een akkoord is met Ajax over Maxwell. De Braziliaan verkast voor naar verluidt één miljoen euro naar Milaan. Hierdoor ontvangen de Amsterdammers nog een transfersom voor de linkspoot.
Maxwell zal naar alle waarschijnlijkheid het eerste half jaar verhuurd worden aan een andere Italiaanse club, aangezien Internazionale al op de limiet van het aantal spelers van buiten de Europese Unie zit. Ascoli en Empoli worden genoemd.
Het is nog niet officieel bekend hoeveel er met de transfer gemoeid is. Ajax' technisch directeur Martin van Geel verkocht eerder deze winter al Bogdan Lobont, Julien Escudé en Nigel de Jong. Met de transfersom van Maxwell erbij zou dit Ajax rond de zeven miljoen euro hebben opgeleverd.
Dat was Froylán Ledezma. Iván César Gábrich kwam op basis van een videoband. Die had jij kunnen scouten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op Schiphol nog een speler van een concurrent proberen weg te kapen
Wat een opruiming zegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:17 schreef Wessiej het volgende:
Nu is het zeker:
[..]
7 miljoen in totaal.
Salpi is nog te jong voor Ajax. En ook niet echt een 4-3-3 spits..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
Daggla, nog geruchten over nieuwe Grieken naar Ajax?
Ik wil Salpiggidis wel, die nieuwe spits is toch niks.
Hoopt meequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:20 schreef keijz het volgende:
[..]
Wat een opruiming zeg
Ik hoop echt dat ze Landzaat halen voor volgend seizoen
Vintra? Wie is dat? Waar speelt ie, welke positie? maak ons gekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Salpi is nog te jong voor Ajax. En ook niet echt een 4-3-3 spits..
Beetje hetzelfde verhaal als alle andere spitsen.. Maar een speler als Vintra zou ik wel bij Ajax willen zien. Weer eens iets anders dan de zoveelste spits...
Hele goeie rechtsback van Panathinaikos. En sinds niet al te lang ook international.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:21 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Vintra? Wie is dat? Waar speelt ie, welke positie? maak ons gek![]()
klinkt leukquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hele goeie rechtsback van Panathinaikos. En sinds niet al te lang ook international.
Speelt bij Panathinaikos. Ik geloof dat ie 24 is. Kan ook centraal uit de voeten.
Hij is maandag weer gebleseerd geraakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:46 schreef Kang-He het volgende:
Wanneer is Manucharyan weer fit?
Zou ik jammer vinden..quote:Niet Ajax of PSV maar het Zwitserse FC Basel heeft de beste papieren om Daniel Majstorovic in te lijven. FC Twente-directeur Johan Plageman bevestigt dit vandaag tegen de regionale zender RTV Oost. Basel is momenteel koploper in de eigen competitie.
Majstorovic mag vertrekken uit Enschede. De verdediger kreeg het vorige week aan de stok met spits Blaise N'Kufo. De druppel die de spreekwoordelijke emmer deed overlopen, was voor coach Rini Coolen het feit dat Majstorovic te laat op de training kwam. Majstorovic werd uit de selectie gezet.
De Zweed had al eerder aangegeven een stapje hogerop te willen en geen toekomst meer te zien bij Twente. .
Ik ook, maar van het geld kan je toch weer investeren in potentiële toppers en de verliezen van de jaren toch min of meer wegpoetsen.quote:
Wie bedoel je nou?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef Kang-He het volgende:
Over backs gesproken, ik ben er gister achtergekomen dat onze man van glas destijds evenveel heeft gekost als Zlatan.
Alweer zo'n top-aankoop in de lange rij van geslaagde aankopen van ons aller Ajax.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:31 schreef Kang-He het volgende:
Ferdi Vierklau.
quote:Telegraaf: "Maxwell maakt seizoen af bij Ajax"
Het bericht op de officiële site van Inter ten spijt, Ajax technisch directeur Martin van Geel zegt tegenover De Telegraaf niets te weten over een akkoord met Inter: „Maar wij weten van niets”, aldus Van Geel. „En zoals je weet moeten alle tranfers voor 1 februari zijn afgerond. Dat lijkt me heel kort dag worden.”
Tenslotte was Zlatan ook niet binnen 1 uur verkochtquote:Op zondag 29 januari 2006 00:48 schreef Radegast het volgende:
Telegraaf: "Maxwell maakt seizoen af bij Ajax"
Het bericht op de officiële site van Inter ten spijt, Ajax technisch directeur Martin van Geel zegt tegenover De Telegraaf niets te weten over een akkoord met Inter: „Maar wij weten van niets”, aldus Van Geel. „En zoals je weet moeten alle tranfers voor 1 februari zijn afgerond. Dat lijkt me heel kort dag worden.”
en met Moratti:quote:You seem to have completed the transfer of Maxwell for next season. Your opinion of him?
"He's a good player who can cover several roles on the left wing. He has technique and he's good tactically. He's almost recovered from a knee injury, but he's a quality player. Yes, it's true that I have been following him since I was Lazio coach."
Verder nergens een officieel bericht ofzoquote:The January transfer market is almost over. At the moment the only deal that seems to have been concluded is for Maxwell.
"There's an agreement with Maxwell because there's great respect for the person besides the athlete, and you always try to find a valid solution for the future. For the rest, I think think that there's a harmonious climate in the squad, in the nice sense of the word. The group is replying well both individually and as a whole, so I don't want to create too many problems within the squad. And if there are tactical reasons, there are still three days to go and I will try to understand and meet these requirements."
8 miljoen heeft die toch gekost? Begrijp niet wat ajax ooit in hem heeft gezien...quote:Op zondag 29 januari 2006 00:31 schreef Kang-He het volgende:
Ferdi Vierklau.
En daarom kon Makaay niet meer worden gehaaldquote:Op zondag 29 januari 2006 09:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
8 miljoen heeft die toch gekost? Begrijp niet wat ajax ooit in hem heeft gezien...
quote:Vermaelen verrast Blind
Thomas Vermaelen zorgde gisteren voor de grootste verrassing op het trainingsveld van Ajax. Een dag eerder had Danny Blind nog gezegd dat de Belgische voorstopper, die twee weken geleden een enkelblessure had opgelopen, sowieso niet op tijd fit zou zijn voor de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. Vermaelen trainde echter voluit mee en onderging na afloop nog een tweede test, waarna de medische staf niets anders kon dan het licht op groen zetten.
Door de rentree van Vermaelen hoeft Blind minder fanatiek aan zijn achterhoede te sleutelen. John Heitinga wordt in dat geval weer de rechtsback, zodat jongeling Emanuel Boakye op de bank begint. Blind zit toch al wat krap in zijn spelers. Ook de jeugdspelers Jeffrey Sarpong en Richel Timisela maken deel uit van de selectie.
Hoe kun je dat nou zeggen? Schade is schade, dan moet je niet semi-trots op sarcastische wijze zeggen dat het "weinig" is.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:48 schreef JaWi het volgende:
Vannacht weer brand geweest in supportershome, weinig schade als het goed is.
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:48 schreef JaWi het volgende:
Begrijpend lezenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen? Schade is schade, dan moet je niet semi-trots op sarcastische wijze zeggen dat het "weinig" is.²
Anders sterf jij even af.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen? Schade is schade, dan moet je niet semi-trots op sarcastische wijze zeggen dat het "weinig" is.²
Damn!! jij doet je usericoon echt eer aan..wat ben jij een huilie zeg.,.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goed nieuws! Met Vermaelen erin is de achterhoede van Ajax er in ieder geval weer een stuk degelijker op geworden.quote:
Hebben ze vrijdagnacht vergeten de frietpan uit te trekken?quote:Op zondag 29 januari 2006 10:48 schreef JaWi het volgende:
Zou niet eens zo'n gekke gedachte zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:25 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hebben ze vrijdagnacht vergeten de frietpan uit te trekken?
Van Gaal, het boefjequote:Louis van Gaal snapt niet waarom AZ op de tweede plaats op de ranglijst aangeven staat. Na de zege op Roda JC heeft de ploeg evenveel punten als PSV, maar zij staan echter op basis van minder verloren duels op één.
"We hebben evenveel punten als PSV, maar een beter doelsaldo. Dus wij horen bovenaan te staan!", zei Van Gaal ouderwets fanatiek. "Heeft PSV die wedstrijd minder gespeeld al gewonnen dan? Oh, is het aantal verliespunten ineens maatgevend voor de stand? Sinds wanneer dan? Nou, voor mij niet!"
Opvallend detail: volgens het Duitse ARD staat AZ wel eerste.
quote:29/1/2006 - Telegraaf: Ajax wijst bod van 6 miljoen van topclub op Babel af
Een niet nader genoemde Europese topclub heeft bij Ajax een bod van zes miljoen euro uitgebracht op Ryan Babel 19, maar nul op het rekest gekregen. De Amsterdammers gaven te kennen twaalf miljoen te willen ontvangen voor de international en sloegen de deur daarmee zo goed als zeker dicht. „Die bedragen kloppen”, zegt Winny Haatrecht.
De zaakwaarnemer van Babel wil niet zeggen om welke club het gaat. „Omdat ik die afspraak heb gemaakt. Als de naam uitlekt, gaat de deal zeker niet door.” De vraagprijs voor de aanvaller is opvallend. Uit het aantrekken van Angelos Charisteas, Markus Rosenberg én KlaasJan Huntelaar sprak niet veel vertrouwen in Babel, die zich in de ArenA de laatste maanden voornamelijk tevreden moest stellen als invaller. De laatste vier competitieduels kwam de Amsterdammer niet verder dan 55 speelminuten. „Maar daar heb ik geen commentaar op”, aldus Haatrecht. Een verhuur van Babel is voor Ajax ook onbespreekbaar. Vandaag – tijdens Ajax-FC Utrecht – start hij wederom op de reservebank.
Ach ja, Babel is gewoon bang voor een beetje competitie en de zakenwaarnemer probeert hiermee druk op Ajax te zetten...quote:
Het is wat.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:48 schreef JaWi het volgende:
quote:
mwah, als ze hem eens een tijdje centraal hadden ingezet wel ja. Maar dat lijkt de komende jaren ook niet te gebeuren...quote:Op zondag 29 januari 2006 11:43 schreef FrankyMcG het volgende:
12 miljoen voor Babel!
Overigens wel goed dat ze hem niet hebben verkocht, hij is nog jong, en kan nog veel leren bij ajax!
quote:De Telegraaf meldde vanmorgen dat het Turkse Trabzonspor met Nourdin Boukhari mag gaan praten over een eventuele transfer. De Turken willen de middenvelder van Ajax graag overnemen.
Aan het eind van het seizoen loopt het contract van Boukhari af en mag hij uitwijken naar een andere club. Boukhari heeft eerder al aanbiedingen van Nederlandse clubs van de hand gewezen.
quote:De Telegraaf weet zondagmorgen te melden dat Ajax een hoog bod op aanvaller Ryan Babel heeft afgewezen. Een Europese topclub zou zes miljoen euro hebben geboden voor Babel.
Babel komt dit seizoen weinig aan spelen toe, mede omdat hij niet op de linkervleugel wil voetballen. Ajax heeft al eerder bekend gemaakt dat Babel niet eens in aanspraak komt om verhuurd te worden.
Zaakwaarnemer Winny Haatrecht erkent het bod. Volgens het dagblad vraagt Ajax twaalf miljoen euro voor Babel. Maar uit de woorden van de zaakwaarnemer blijkt dat de onderhandelingen nog niet zijn afgerond. 'Omdat ik die afspraak heb gemaakt. Als de naam uitlekt, gaat de deal zeker niet door'.
En wat heeft mijn mogelijke dood met Ajax te maken?quote:
Jouw blijven leven heeft net zo min met Ajax te maken.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En wat heeft mijn mogelijke dood met Ajax te maken?²
Een wonder! Een post die niet over diba gaat!quote:Op zondag 29 januari 2006 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En wat heeft mijn mogelijke dood met Ajax te maken?²
Met als gevolg het beste voetbal dat we in het arena tijdperk tot dusver hebben mogen aanschouwen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Hmm, het doet me denken aan 1996/97, laatste jaar van Louis. Daarna haalde Olsen ook een compleet nieuw team.
Maar goed, nu wordt er vooral afscheid genomen en nog weinig goeds teruggehaald.
Zes miljoen voor Babel is geen hoofdprijs? Samaras wordt voor 7,5 miljoen door Heerenveen weggedaan, terwijl die naar mijn mening toch wat meer heeft laten zien dan Babel. (Even los van de vraag of Babel uberhaupt de kans heeft gekregen wat te laten zien.)quote:Op zondag 29 januari 2006 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jouw blijven leven heeft net zo min met Ajax te maken.
Van Geel doet dit goed hoor. Gewoon de hoofdprijs vragen, simpel.
Waarom verhuurt Ajax Babel niet? De kans op speeltijd is achterlijk klein, zeker gezien het waarschijnlijke aantrekken van een paar buitenspelers. In dat geval wordt Rosenberg de tweede spits in de pikorde van Blind (er vanuit gaande dat Charisteas wordt verkocht) en zal Babel pas 3e keus zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij hoeft niet per se weg bij Ajax, sterker, hem houden is misschien zelfs beter. Dan mag je best exhorbitant veel vragen. Hadden ze eerder moeten doen.
Winst. Met goed spel, strijdlust en een doelpunt van Huntelaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:32 schreef DeTolk het volgende:
Gelijkspelletje vanmiddag?
quote:'Ajax wil hoofdprijs voor Gryga'
Ajax wil de hoofdprijs ontvangen voor Zdenek Grygera, zo meldt het Italiaanse medium Calcio 2000. Er gaan al een aantal weken geruchten dat Juventus de Tsjechische verdediger wil inlijven.
Mocht de Turijnse club tot actie overgaan om Grygera in te lijven, dan zal het de hoofdprijs moeten betalen. Ajax zou maar liefst 15 miljoen euro willen ontvangen voor de vleugelverdediger.
Hij moet gewoon verhuurd worden inderdaad. Aan niveautje NEC/RKC zou mooi zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom verhuurt Ajax Babel niet? De kans op speeltijd is achterlijk klein, zeker gezien het waarschijnlijke aantrekken van een paar buitenspelers. In dat geval wordt Rosenberg de tweede spits in de pikorde van Blind (er vanuit gaande dat Charisteas wordt verkocht) en zal Babel pas 3e keus zijn.
Wat zijn in godesnaam de plannen van Ajax met Babel?
Idd. Denk dat dat het beste voor beide partijen is. Kan ie tenminste ervaring opdoen op Eredivisieniveau!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:35 schreef twi het volgende:
Hij moet gewoon verhuurd worden inderdaad. Aan niveautje NEC/RKC zou mooi zijn.
quote:Inter: 'We hebben akkoord met Maxwell'
29/1/2006 13:27
Maxwell vervolgt zijn carrière in de Serie A. De Braziliaanse Ajacied gaat aan de slag bij Internazionale, dat in ieder geval zelf naar buiten bracht een akkoord te hebben met de linksback van Ajax.
'We hebben overeenstemming met Maxwell', zei Massimo Moratti namens Internazionale. 'Er is veel respect voor hem als persoon en als sportman. We proberen een oplossing te vinden die voor iedereen goed is.'
Moratti refereert aan het feit dat er in de selectie van Internazionale eigenlijk geen plaats is voor Maxwell. De nieuwe reglementen staan het aantrekken van weer een speler van buiten de Europese Unie in de weg. Een mogelijkheid is dat Maxwell wordt gestald bij een andere club in de Serie A om alvast de acclimatiseren.
Inter-trainer Roberto Mancini kijkt uit naar de komst van Maxwell, ook wacht de Braziliaan eerst een tijdelijk andere Italiaanse thuishaven. 'Hij is nog herstellende van een knieblessure, maar hij heeft grootse kwaliteiten. Ik had hem al op het oog toen ik trainer was bij Lazio.'
Maxwells zaakwaarnemer Mino Raiola is minder stellig, maar verwacht voor het sluiten van de transfermarkt uitsluitsel te kunnen geven. Ajax spreekt een akkoord over een tussentijds afscheid van de Braziliaan tegen. Maxwell verwacht pas in april zijn rentree te kunnen maken.
Bij Ajax staat Maxwell nog tot het einde van dit seizoen onder contract. Maar de 24-jarige linkspoot heeft de Amsterdammers al laten weten dat hij zijn aflopende verbintenis niet zal verlengen, omdat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. Ajax en Internazionale staan in februari tegenover elkaar in de achtste finales van de Champions League.
Of zn volgende assistquote:Op zondag 29 januari 2006 14:24 schreef erikh het volgende:
Verhuur die Babel nou toch man, laat hem lekker zijn speeltijd bij een andere club opdoen voor de rest van het seizoen.
Oh ja, straks fc utrecht, zou Huntelaar zijn 1e ajax goal erin gaan leggen?
Voor uitleg moet je maar op ajax.nl kijken.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:31 schreef erikh het volgende:
Huntelaar op het middenveld gezet???? Hij staat op de 10 positie ? waarom in godsnaam???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, thanksquote:Op zondag 29 januari 2006 14:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Voor uitleg moet je maar op ajax.nl kijken.
Kikkertje hier.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:53 schreef Black-Death het volgende:
Jezus http://img63.imageshack.us/img63/3369/ajax15wx.gif
Das de gemiste penalty
Ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:53 schreef paaskannekoekje het volgende:
zucht..die galasek heeft echt nog nooit een penalty gemist.. en nu dat hij zeker is van zijn vertrek in juni. mist hij een penalty, stomme pech ?
Even lezen op Ajax.nl, dan weet je de reden.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:00 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Wordt Huntelaar nou gebruikt als schaduwspits? Blind is gek!
Heb de laatste 10minuten gezien.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:21 schreef twi het volgende:
Nee
Goed gespeeld, goede inzet, hard gewerkt alleen de ballen vlogen er niet in. Ook niet bij de strafschop, helaas. Voor de rest vind ik het leuk om naar te kijken, ondanks de achterstand.
Charisteas is een beetje van het verlengen, en had een heel goede pass op Rosales, die helaas weer te lang treuzelde. Maar over het algemeen is dit toch een van de betere wedstrijden van het jaar. Utrecht wordt (nu eens tot aan de 5-meter, niet de 16) van het kastje naar de muur gestuurd. Jammer alleen van die ene goal.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb de laatste 10minuten gezien.
Rosales, Rosenberg, Huntelaar werken erg hard. Charisteas deed weinig goeds
Klopt, daar had hij ook een voorcontract. Maar Juventus heeft nog te veel spelers buiten de EU en heeft tussendoor Chiellini gehaald. Blijkbaar twijfelen ze ook over zijn fitheid.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens MM zou Maxwell naar Juve gaan
Ja, maar die hoop heb ik nu niet. Danny is geen Olsen en de (mogelijke) aankopen zijn niet echt denderend.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Met als gevolg het beste voetbal dat we in het arena tijdperk tot dusver hebben mogen aanschouwen.
Inter Maxwell speelt dan ook al 2 jaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt, daar had hij ook een voorcontract. Maar Juventus heeft nog te veel spelers buiten de EU en heeft tussendoor Chiellini gehaald. Blijkbaar twijfelen ze ook over zijn fitheid.
Als ze verliezen kunnen ze op de 9e plaats komen te staan, lijkt me duidelijk danquote:Op zondag 29 januari 2006 15:21 schreef DeTolk het volgende:
Fluitconcert terecht?
Logisch ook, toen was er weinig noodzaak hem te verkopen. Ze hadden natuurlijk ingezet op een goed vervolg van zijn sterke seizoen 2003/04, zodat ze hem afgelopen zomer hadden kunnen verkopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Inter Maxwell speelt dan ook al 2 jaar.
2 jaar terug had Ajax nog 7 miljoen aan hem kunnen verdienen, maar toen wou Ajax hem niet kwijt.
Hij baalde dat Hans Vonk weigerde linksbuiten te spelen denk ik. Moest ie weer schuiven.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Deze ploeg is niet in staat om ook maar een beetje normaal te presteren zeg.
Wat een inspiratieloos kutvoetbal.....
Zo kan je fijn KJH halen, maar wat DACHT die debiel van een Blind nou weer toen hij dit zooitje opstelde in deze formatie??
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij baalde dat Hans Vonk weigerde linksbuiten te spelen denk ik. Moest ie weer schuiven.
Inter wint echt niet met 5-0 a 6-0quote:Op zondag 29 januari 2006 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Dit Ajax gaat waarschijnlijk de grootste CL nederlaag leiden tegen Inter.
Er lukt echt he-le-maal niets weer...
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij baalde dat Hans Vonk weigerde linksbuiten te spelen denk ik. Moest ie weer schuiven.
Dit Ajax wint nergens van dit seizoen....quote:Op zondag 29 januari 2006 15:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar let op.
Volgende week wint Ajax van feyenoord en scoort Huntelaar.
Ben ik toch wel heel erg hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 15:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Inter wint echt niet met 5-0 a 6-0
Dat is hun manier van spelen niet dus voor de grootste nederlaag hoef je niet voor te zijn
* Messenga hooptquote:Op zondag 29 januari 2006 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet je opletten, dalijk 3-2Dejavu...
En kijk ook even naar de mensen die daar in de spits staan. Die kunnen wel fatsoenlijk scoren.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Inter is geen vrolijk scorende ploeg nee, maar ze krijgen altijd kansen en tegen dit Ajax heb je niet zoveel nodig he??
Ja, precies. Itt de prutsers bij Ajax weer...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En kijk ook even naar de mensen die daar in de spits staan. Die kunnen wel fatsoenlijk scoren.
CL plek zou ook niet verdiend zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef 2Drix het volgende:
4-1 Jezus Cristus dit gaat nergens meer over![]()
![]()
De Play Offs komen zerieus in de problemen
Je hebt helemaal gelijk maar je valt constant in herhaling.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:21 schreef HeatWave het volgende:
1-4 zelfs dus...
Blind, tief maar op, en snel! Wat een blamage voor de club Ajax dit spel.... niemand is ook maar een stuiver van zijn salaris waard..
Elke week dezelfde smoesjes. Elke week "Maar als dat gebeurd dan.."quote:Op zondag 29 januari 2006 16:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe eens ff lekker normaal mongolen.
Eerste 20min na rust waren prima op de tegengoal na. Veel kansen, veel druk, veel werklust. Valt die laatste pass nou net wel een keer goed of gaat een van de twee goede acties van Charisteas er nou wel in, dan staat het zo 2-2. Prima schot van Rosales wat er net uit getikt wordt.
Dat je dan de 1-3 tegenkrijgt na een alles of niets aanval bij een corner, tja, dat hoort erbij.
EDIT: Oh, ok.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat was dan wel goed, maar dat doet niks af aan de wanprestatie van die verdediging.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerste 20min na rust waren prima op de tegengoal na. Veel kansen, veel druk, veel werklust. Valt die laatste pass nou net wel een keer goed of gaat een van de twee goede acties van Charisteas er nou wel in, dan staat het zo 2-2. Prima schot van Rosales wat er net uit getikt wordt.
Dat je dan de 1-3 tegenkrijgt na een alles of niets aanval bij een corner, tja, dat hoort erbij.
Ach man, open je ogen ZELF nou eens!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je lijkt Koeman welquote:Op zondag 29 januari 2006 16:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het ging een periode van de wedstrijd wel goed. Punt.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Elke week dezelfde smoesjes. Elke week "Maar als dat gebeurd dan.."
Nee het gaat niet goed, dag Blind.
Zorgen dat je een trainer krijgt die ten eerste het plezier weer terug brengt in de groep, B die het vertrouwen terugbrengt en C zorgt voor dicipline.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het ging een periode van de wedstrijd wel goed. Punt.
Er was inzet, ze werkten hard, ze creerden kansen. Alleen die laatste pass. Ik heb het ook wel een beetje gehad met Blind, maar ik zie weinig wat anders kan wat hij zelf kan verbeteren. Het is alles, de hele sfeer erom heen, vertrouwen, kansen missen, goals gelijk tegen krijgen. Dat los je niet even op met een andere trainer of andere speler.
Niks Jolquote:
Niet de schuld aan de scheids geven. 1-4 is gewoon een blamage. punt.quote:
Ik was bij rust gewoon tevreden. Maar zo rond de 70e minuut ging het gewoon finaal mis. Daarna was al die scherpte van de eerste helft en begin tweede er gewoon af. Juist dan moet je doorzetten.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het ging een periode van de wedstrijd wel goed. Punt.
Er was inzet, ze werkten hard, ze creerden kansen. Alleen die laatste pass. Ik heb het ook wel een beetje gehad met Blind, maar ik zie weinig wat anders kan wat hij zelf kan verbeteren. Het is alles, de hele sfeer erom heen, vertrouwen, kansen missen, goals gelijk tegen krijgen. Dat los je niet even op met een andere trainer of andere speler.
D een fatsoenlijke opstelling in elkaar flanst.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zorgen dat je een trainer krijgt die ten eerste het plezier weer terug brengt in de groep, B die het vertrouwen terugbrengt en C zorgt voor dicipline.
Gewoon doen joh. Kan jou het schelen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Volledig met je eens golfer...
Ik schijn zo met hem te moeten gaan bellen, ben bij Omroep Z aan het werken...
Ik ga het maar uit handen geven denk ik.
Zonder die achterlijke capriolen van Jol hadden we ook verloren, met 1-2. Maar met die laatste twee goals maakte Jol zich gewoon belachelijk. Hij zal wel weer naar dat groenteboertje in Den Haag zijn geweest ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:28 schreef F1Bas het volgende:
Niet de schuld aan de scheids geven. 1-4 is gewoon een blamage. punt.
Ja, maar kijk dan ook even hoe?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, open je ogen ZELF nou eens!!!
Dit is weer zo zwak, nauwelijks kansen, en elke tegenstoot van Utrecht is bijna een goal.
Leuk dat er 1 of 2 dingen wel goed gingen. Je krijgt met 1-4 KLOP in eigen huis!
Positief zijn is leuk, maar totaal onterecht op dit moment..
Vast weer een lulsmoes dat ze aan het bouwen zijn voor volgend seizoen, en dat het voetbal er redelijk uitzagquote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Hoe kan je dit nog goedpraten op een of andere manier als Blind zijnde??
Ik ben bang dat ik boos word.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Kan jou het schelen.
Niet, hij moet opflikkeren en zich nooit meer met welke opstelling dan ook bemoeien. Maar dat was al zo na die achterlijke wissel van Juanfran voor Emanuelson tegen NEC (geloof ik).quote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Hoe kan je dit nog goedpraten op een of andere manier als Blind zijnde??
hard werken, misschien een paar en dan soms. Maar het zijn toch gvd kansloze, prutsers die een schandalige prestatie hebben geleverd?? Ik kan het op geen enkele andere manier zien, echt niet!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar hoe mensen zoals jij doen met prutsers en kansloos en schandalig. De hele voorhoede en Huntelaar hebben vandaag wel keihard gewerkt en geknokt voor kansen en goals.
Vandaag ook weer Babel voor Rosenberg. Ging er bij mij ook niet helemaal inquote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Niet, hij moet opflikkeren en zich nooit meer met welke opstelling dan ook bemoeien. Maar dat was al zo na die achterlijke wissel van Juanfran voor Emanuelson tegen NEC (geloof ik).
we verliezen ook niet met meer dan 3 doelpunten verschilquote:Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niks Jol
Ajax is gewoon weer dramatisch bezig. Je hoort van geen enkele ploeg in die hele Eredivisie met meer dan 3 doelpunten verschil te verliezen
Dat verdient die lamzak ook. Zelfs vanuit Zeeland!quote:
Nee, sloeg nergens op. Rosenberg heeft er iig 1 gemaakt en speelde niet slechter dan de rest. babel is al maanden drama...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vandaag ook weer Babel voor Rosenberg. Ging er bij mij ook niet helemaal in
Utrecht heeft gewoon weer hun gebruikelijke laffe spelletje gespeeld. Valt ze niet kwalijk te nemen hoor, als je in de Arena moet aantreden. Maar ze verdienden qua spelbeeld niet eens een punt, natuurlijk. Dat ze er dan met drie wegkomen, kan je jezelf aanrekenen en dat neem ik het team en de coach ook kwalijk. Die twee laatste goals zijn gewoon een paar scheppen zout in de wond gestrooid. Ja, door de scheidsrechter ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar in de tweede helft heeft Utrecht amper kansen gehad en Ajax is niet weggespeeld.
Precies, laat hem maar terug gaan naar de jeugd ofzoquote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef F1Bas het volgende:
Danny is een echte Ajacied maar ik vind zijn positie niet meer houdbaar.
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:22 schreef s0k het volgende:
Blind![]()
![]()
Ron Jans dan maar een kans gunnen volgende week?
0-4, vorig jaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef Soul79 het volgende:
OMG!
1-4 thuis!
Hoe lang is dat geleden........... Kan me uit 1984 een 1-4 tegen PSV herinneren, toen ik als 5-jarigenet naar voetballen keek. Maar verder
![]()
Wie moet zijn opvolger worden dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef Nashje het volgende:
Danny uitzwaaien en klappen voor wat ie heeft geprobeerd en terugsturen naar de jeugd.
Lijkt mij het beste.
Neequote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
twi, jij nog een oplossing voorhanden?
In ieder geval tot komende donderdag.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:44 schreef Cart_man het volgende:
Laat Blind maar tot volgende week blijven.
Die leerde Ruud de wegdraai-aanval. Maar lijkt me nog geen hoofdtrainer.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is wel een heel erg losse flodder hoor, maar is die Rene Meulensteen van SCUM niet eens toe aan een functie als hoofdtrainer? Of doet die puur de trucjes met Cristiano daar in Manchester?
Ja, dat dacht ik al, heb ook geen enkel zicht op de inzichten van die man, maar ik hoorde dat 'ie laatste tot coach van SCUM II is gepromoveerd. Dan moet je toch ook wat tactiek in huis hebben. En met al die jaren werken met Ferguson moet 'ie toch ook tot een Mourinhootje in staat worden geacht?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
Die leerde Ruud de wegdraai-aanval. Maar lijkt me nog geen hoofdtrainer.
Toch Henk ten Cate maar bellen.
Uit principe ben ik tegen Hiddink.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:50 schreef Soul79 het volgende:
Uit principe ben ik tegen een trainer die PSV traint of heeft getraind. Anders zou Guus Hiddink een goeie zijn, of eigenlijk de enige.
Is echt geen toeval.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:50 schreef Superheld het volgende:
1+4=5 jaar vak 410
Wellicht. Anders halen we Ton Caanen, de Nederlandse Mourinho.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, heb ook geen enkel zicht op de inzichten van die man, maar ik hoorde dat 'ie laatste tot coach van SCUM II is gepromoveerd. Dan moet je toch ook wat tactiek in huis hebben. En met al die jaren werken met Ferguson moet 'ie toch ook tot een Mourinhootje in staat worden geacht?
Nee sorry, al die goudzoekertjes zie ik niet zitten. Of het nu in het Midden-Oosten of in Afrika is, die ontvluchten Europa en de druk die daarbij hoort niet voor niks.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
Wellicht. Anders halen we Ton Caanen, de Nederlandse Mourinho.
Jo Bonfrère lijkt me ook wel okee.
We zijn je liever kwijt dan rijk. Doeiquote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Of Ajax gaat een andere trainer zoeken of ik ga een andere club zoeken. Misschien kan er 1 in de eerste divisie nog wel een supporter gebruiken. Winnen volgend seizoen lekker ook van Ajax
Omdat ie blijkbaar al een paar tikkies had gehad... Dat kan.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Blind vond Rosenberg goed spelen...
WAAROM WISSEL JE HEM DAN!!???
Kanker op. Kneus.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Of Ajax gaat een andere trainer zoeken of ik ga een andere club zoeken. Misschien kan er 1 in de eerste divisie nog wel een supporter gebruiken. Winnen volgend seizoen lekker ook van Ajax
Ongelofelijk. zei die dat..quote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Blind vond Rosenberg goed spelen...
WAAROM WISSEL JE HEM DAN!!???
Bonfrère is top. Wordt ondergewaardeerd in Nederland, evenals Sef Vergoossen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Nee sorry, al die goudzoekertjes zie ik niet zitten. Of het nu in het Midden-Oosten of in Afrika is, die ontvluchten Europa en de druk die daarbij hoort niet voor niks.
Je maakt het ze wel moeilijk zegquote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Of Ajax gaat een andere trainer zoeken of ik ga een andere club zoeken.
Daar gaat het nog niet eens om.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Hiddink zou niet kunnen ook natuurlijk.
En daar moet ik me druk om maken. Gezien het spraak gebrek dat er soms in zit niet echt geloof ik.quote:
nee, ik zou het ook niet willen ook idd. maar goed, we zullen snel iets moeten... dit kan niet langer zo.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Daar gaat het nog niet eens om.
Een van de redenen dat Ajax altijd moreel superieur was aan PSV, was dat wij geen spelers bij de concurrent wegjatten (direct of indirect). Ik zou ook geen trainer met een PSV-verleden willen, bah.
Is zoiets als een buitenlandse bondscoach van het Nederlands elftal.
Ja of "Wie staat er vandaag op '10' ?"quote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef methodmich het volgende:
Hoe noemen we deel #270: Wie stellen we deze week weer op?
#270 Hans Vonk rechtsbuiten?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef methodmich het volgende:
Hoe noemen we deel #270: Wie stellen we deze week weer op?
Heb je het nu over Babel of Harry of Rosenbeerg..of....etcquote:Op zondag 29 januari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
#270: Bank, basis, tribune, basis, bank
Uitgezonderd Urbyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |