dat huis is vrij nieuw hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:22 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens herman, hoe oud was het huis waar je ouders in wonen danen die buurt waar jij in woont is ook alleen maar oude zooi, tenzij je in die flat daar woont
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar er staan hier in een straal van 5km zeker weten 0 flatsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:22 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens herman, hoe oud was het huis waar je ouders in wonen danen die buurt waar jij in woont is ook alleen maar oude zooi, tenzij je in die flat daar woont
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Een newbie SC![]()
maar wel erg duidelijk een newbie.. want we waren bij deel 777
stel nou dat ik er dan iet benquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:29 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
gooi hem op slot en over een paar uur weer open?![]()
In Rotterdam bedoel ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar er staan hier in een straal van 5km zeker weten 0 flats
En ons huis hebben we 15 jaar geleden laten bouwen
Anders maak je ff nog duidelijker wie je bentquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:34 schreef Zonda_F het volgende:
780 wordt trouwens ook vam mij, mij, ikke ikke
Zonda F heeft 780nm koppel, zo'n collectie wallpapers hebben jullie nog nooit voor je kiezen gehad![]()
Wat loop je nou weer verkapt sneu te pimpen, volgens mij kan jij nog wel een paar weken gaan bojo'enquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Rotterdam bedoel ikje woonde toch tegenover het park met Restaurant Parkheuvel en Parkzicht, achter de wersterkade? Daar staat tegenover het park dus wel een flat denk ik
pimpen? Jij loopt te png'n denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer verkapt sneu te pimpen, volgens mij kan jij nog wel een paar weken gaan bojo'en
PNG-tje: hele zinnige dingen zeggen op zo'n manier dat niemand het snaptquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pimpen? Jij loopt te png'n denk ik.
Eeuh jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:alsof er vrijstaande huizen in Rotjeknor zijn
Onder PNG'n versta ik dingen roepen die niemand snapt en nergens op slaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
PNG-tje: hele zinnige dingen zeggen op zo'n manier dat niemand het snapt
Lekkere vergelijking ook hoor, het huis van je ouders tegenover een studentenwoning zettenquote:
PNG zegt dingen die juist wel ergens op slaan, ben ik achter gekomen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onder PNG'n versta ik dingen roepen die niemand snapt en nergens op slaan.
wie wil er deze keer niet strippen op MSN?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:43 schreef Fugie het volgende:
waarom willen mensen nooit doen wat ik wil dat ze doen
Heb je geen vries-overall?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:44 schreef M5 het volgende:
44 uur van de week in de vrieskou buiten lopen werken, en ben ik zwaar verkouden, heb het koud, en spierpijn.
Het gaat om de leeftijd van het huis, niet wie er in wonen, ons huis zou ook omgebouwt worden tot studenten kamers, maar toen wij het kochten 7jr geleden hebben we eerst anderhalf jaar verbouwt en daarna zijn we verhuist en doen we ondertussen nog kleine aanpassingen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking ook hoor, het huis van je ouders tegenover een studentenwoning zetten
nix msn, iemand heeft de subwoofer die ik MOET hebben, maja verkopen ho maarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wie wil er deze keer niet strippen op MSN?
Dat is wel het laatste waar ik zin in heb op zaterdag avondquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:48 schreef Zonda_F het volgende:
dat wordt vroeg onder de wol vanavond M5, 19:30 gewoon met een kop thee gaan slapen![]()
dan zoek je de volgende? Er bestaat vast meer dan 1 zo'n dingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
nix msn, iemand heeft de subwoofer die ik MOET hebben, maja verkopen ho maar
wordt niet meer gemaakt en ze staan zelden te koop omdat het supergoeie subwoofers zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:50 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
dan zoek je de volgende? Er bestaat van meer dan 1 z'n ding![]()
kan je niet eens achter de vrouwkes aanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:50 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar ik zin in heb op zaterdag avond
Maar waarschijnlijk wordt het wel zo iets![]()
Nee daar woon ik niet domme rukker, je moet m'n posts wel lezen... Ik WERK daar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Rotterdam bedoel ikje woonde toch tegenover het park met Restaurant Parkheuvel en Parkzicht, achter de wersterkade? Daar staat tegenover het park dus wel een flat denk ik
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking ook hoor, het huis van je ouders tegenover een studentenwoning zetten
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:39 schreef Fugie het volgende:
alsof het boeit waar herman op kamers is ? Tuurlijk is dat een verrot gebouw anders zou het geen studentenhuis zijn
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat om de leeftijd van het huis, niet wie er in wonen, ons huis zou ook omgebouwt worden tot studenten kamers, maar toen wij het kochten 7jr geleden hebben we eerst anderhalf jaar verbouwt en daarna zijn we verhuist en doen we ondertussen nog kleine aanpassingen.
Ik spreek even met de quotes van anderen... wat zet je nou mijn huur-appartementje tegenover het huis van jouw ouders? Ga je nu ook je alfa vergelijken met mijn fiets en zeggen dat je alfa een hogere topsnelheid heeft? Waar wil je heen met je gebrabbel kerel?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:alsof er vrijstaande huizen in Rotjeknor zijn
OEH OEH OEH zet jouw ouders schuur tegen over Peu zijn ouders huisquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
Ik spreek even met de quotes van anderen... wat zet je nou mijn huur-appartementje tegenover het huis van jouw ouders? Ga je nu ook je alfa vergelijken met mijn fiets en zeggen dat je alfa een hogere topsnelheid heeft? Waar wil je heen met je gebrabbel kerel?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
OEH OEH OEH zet jouw ouders schuur tegen over Peu zijn ouders huis
Doe nou doe nouquote:
De enige mooie kleur is dan toch zwart voor deze autoquote:
Dat zijn de betere schuren waar je aan je klassieker kan sleutelenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je patst, doe het dan goed, wel meer dan 2 keer hoor
De hele straat moet ook passen
[afbeelding]
Stonden ze er nog maarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat zijn de betere schuren waar je aan je klassieker kan sleutelen![]()
Ja ik wilde al gaaan corrigerenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je patst, doe het dan goed, wel meer dan 2 keer hoor
De hele straat moet ook passen
[afbeelding]
De facturen van de garage die er aan dreigde te komen waren niet al te tof als ik het me goed kan herinnerenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:41 schreef BaraCuda het volgende:
Kut die porscheWaarom moest die nou weg
![]()
Nou en! Dat model porsche mag je niet weg doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:43 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
De facturen van de garage die er aan dreigde te komen waren niet al te tof als ik het me goed kan herinneren
Hij wist ook niet wat een Zonda was toen hij er één zag, dus ach, wat voor waarde moet je nog aan die kerel hechtenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:15 schreef BoJo het volgende:
dat je het verschil tussen een 155 en een 166 niet kan zien![]()
dat moet jou veel pijn gedaan hebben danquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:17 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Hij wist ook niet wat een Zonda was toen hij er één zag, dus ach, wat voor waarde moet je nog aan die kerel hechten
Toen was ik nog jong en onbezonnenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:17 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Hij wist ook niet wat een Zonda was toen hij er één zag, dus ach, wat voor waarde moet je nog aan die kerel hechten
Hier is de snelweg ook gewoon wit van al dat zoutquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:17 schreef BoJo het volgende:
net mijn 155 weer schoon laten maken, denk dat ik de 205 maar weer na weken aanslinger tot dat die zoutmeuk verdwenen is. Snap niet dat ze zooo veel gestrooit hebben terwijl er amper wat aan de hand was.
Straks komt er echt wat en dan hebben ze weer niks om te strooien![]()
Nee ik wist toen gewoon direct dat het géén autoliefhebber was dus dan raakt het me niet zoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat moet jou veel pijn gedaan hebben dan![]()
Nee niet dus dat is het hele puntquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:21 schreef Fwnk het volgende:
De wegen hier ookecht debiel maar het zal wel een reden hebben
typisch nederlands, gaan ze strooien uit voorzorg, gaat iedereen zeiken dat hun autos vies wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hier is de snelweg ook gewoon wit van al dat zout![]()
Slaat nergens op gewoon.
Misschien gaat het vannacht wel ziek hard sneeuwen / ijzelen / regenen ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee niet dus dat is het hele punt
Dan had piet paulusma dat wel voorspeltquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Misschien gaat het vannacht wel ziek hard sneeuwen / ijzelen / regenen ofzo
3 keerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je in R'dam geweest?
ze hebben hem gepoetst?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
En mn fietsje is er weerIn betere staat dan ooit
![]()
Mijne dinsdagmiddag om 17.00quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
En mn fietsje is er weerIn betere staat dan ooit
![]()
Hmmmquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:31 schreef PeuRac het volgende:
Quaife sperdifferentiëlen
--------------------------------------------------------------------------------![]()
kost alleen 870 euro voor de 155
![]()
terugquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hmmm![]()
Wellicht over 2 jaar als ik er een 3.0 24v in laat lepelen met kompressor ofzo![]()
![]()
Nee, een betere velg er onder dan eerst, gaat minstens 10 jaar mee onder zware belastingquote:
Jepquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:51 schreef vlad het volgende:
[..]
terug![]()
en gelijk grootse plannen![]()
3 liter klinkt goed![]()
![]()
doe dan gelijk in lengterichting erin, en achterwiel aandrijving ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hmmm![]()
Wellicht over 2 jaar als ik er een 3.0 24v in laat lepelen met kompressor ofzo![]()
![]()
tis geen bmwquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:52 schreef M5 het volgende:
[..]
doe dan gelijk in lengterichting erin, en achterwiel aandrijving ofzo
servicequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, een betere velg er onder dan eerst, gaat minstens 10 jaar mee onder zware belastingEn de versnelling en rem doen het ineens ook weer
bos wortels denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:54 schreef BoJo het volgende:
hoeveel kosten die Niva's eigenlijk? Ik hoop echt dat Alexxxxx daar in rijd straks![]()
johquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:55 schreef M5 het volgende:
[..]
vroegâh hadden Alfa's ook RWDen BMW heeft geen V6
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:57 schreef M5 het volgende:
[..]
ik dacht, laat ik het ff melden
voor de duidelijkheid
wellesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:55 schreef M5 het volgende:
[..]
vroegâh hadden Alfa's ook RWDen BMW heeft geen V6
Wel als ik de loterij win en em ombouw tot Nordschleiffe autoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:48 schreef M5 het volgende:
@ Peurac, gaat toch serieus geen 900 euro uitgeven om een sperdiff. onder je 155 1.8'je te pleuren?
zie nog geen gasaansluitingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:57 schreef BoJo het volgende:
3800 eurie:
[afbeelding]
Nu nog de Fryske bestickering erop en klaar![]()
gebouwd van 1979 t/m 2005. Dus in elke prijsklasse tot 20.000 euro kun je een Niva krijgenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:54 schreef BoJo het volgende:
hoeveel kosten die Niva's eigenlijk? Ik hoop echt dat Alexxxxx daar in rijd straks![]()
krijgen ben je geen geld voor nodigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gebouwd van 1979 t/m 2005. Dus in elke prijsklasse tot 20.000 euro kun je een Niva krijgen
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:57 schreef BoJo het volgende:
3800 eurie:
[afbeelding]
Spiksplinernieuw en full optionsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:04 schreef vlad het volgende:
[..]
krijgen ben je geen geld voor nodig![]()
en een lada kopen voor 20.000 euro is teveel van het goede![]()
lada dealersquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga als eerste kijken bij de plaatselijk Lada dealerZit bij mn zus en zwager in het dorp. Bij Quatrebras (bekend bij de fervente uitgaanders) zit er ook een
full options?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Spiksplinernieuw en full options
moet je die spiegels zien ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:57 schreef BoJo het volgende:
3800 eurie:
[afbeelding]
Die vertikken het om folders over de Niva te sturenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:05 schreef vlad het volgende:
[..]
lada dealers![]()
in het hoge noorden bestaan ze nog![]()
maar je hebt de importeur toch naast je deur in groningen zitten?
ga haar wakker likken danquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:11 schreef vlad het volgende:
3 achter elkaar![]()
kan wel zien dat m'n meissie ligt te slapen![]()
eikelsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die vertikken het om folders over de Niva te sturen
80??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
En waarom zou je 90 gaan op de snelweg80 is hard zat
zeker net je tweede les gehad?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
En waarom zou je 90 gaan op de snelweg80 is hard zat
mwah, ik vroeg in dezelfde brief om info over de Lada Vis.. zullen ze wel niet kennenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Net als de Land Rover importeur, die glashard ontkent dat er Land Rover Pick Ups bestaan
dan zat ik er naast. nieuw ligt toch buiten mn budgetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef M5 het volgende:
Lada Niva 1.7i heb je nieuw al van af 12.345 euro.
ik zat ff op van die joego advertentie sites te kijken, kan ze daar niet eens vinden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan zat ik er naast. nieuw ligt toch buiten mn budget
Daar heten ze geen Lada denk ik. Lada is geen merk, maar een exportnaam voor Russische auto's naar de westerse wereld. Zoek eens op VAZ Niva?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat ff op van die joego advertentie sites te kijken, kan ze daar niet eens vinden.
terwijl er wel veel rond rijden daar![]()
quote:FAP 16-20
FAP 16-20 odlièan , registrovan ,8.7 t sanduèar na prodaju.
Godina proizvodnje 1986.
cena 6000 evra.
stronzoquote:
quote:vW Polo GTI Limited Edition
Velika slika K&W podesivo vesanje , Steffan Cup alu felne , Toyo Proxes 195/45 R 14 ( + zimski set ),K&N Filter vazduha,Pioneer MP3,Kandza,Alarm , *Nova pumpa za gorivo , nov menjac , nova lamela,korpa i druk lager, motor - odradjen komplet - glava motora ( zamenjene vodjice i gumice ) , stubline ( extra) , klipovi ( extra ) , karike nove , radilica ( obradjena na prvu specijalu , zamenjeni leteci i lezeci lezajevi .
Uvezen iz Nemacke 10.'03 , udaran od pozadi ( u Nemackoj ) sve popravljeno.
Godina proizvodnje 11.'98 , Crni (black magic pearl effect) , full oprema , napravljeno samo 3000 komada .
whehe, een 1620, slappe bakquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef BoJo het volgende:
je kan wel een FAP kopen voor 6000 euro![]()
[..]
kon je wel gelijk de avatars updaten bastardoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stronzo![]()
tis maar goed dat ik je niet uit de OP heb gehaalt want dan kon ik het weer veranderen![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:39 schreef BoJo het volgende:
ik zoek op VAZ en vind :
[..]
[afbeelding]![]()
quote:Mercedes 17-33 1986 god
Velika slika Mercedes 17 33 1986 god sa prikolicom potpuno ispravan u random stanju registrovan 11700 e
quote:mercedes 190D PERFEKTAN
Velika slika mercedes 190d 1985god
u savrsenom stanju
SVE ISPRAVNO redovno odrzavan 3900eur
Niet wrakkig genoegquote:
quote:Fiat Bertone ((((EXTRA-FULL))
Velika slika 1974 Fiat Bertone
Pre¨ao: 130000 km
Stanje vozila:
Boja karoserije: Crvena
Boja unutra¨njosti: bela/crna
Broj vrata: 2
Tip karoserije: Kabriolet
Motor: benzin
Zapremina motora: 1100 cm3
Snaga motora: 61 KS / 45 KW
Gorivo Benzin
Menjae: manualni, 4 stepeni
Cena: 2.500 ¤
Fiksna cena: Ne
Moze zamena za drugi auto: Da
Auto je stranac? Ne
Dodatna oprema:
Ko¸na sedi¨ta
Radio/Kasetofon
Radio/CD
Alu-felne
Tamna stakla
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
mja, ik heb etenstijdtechnisch een probleem
Sandra heeft al warm gegeten en ik heb geen zin zlef iets te makenquote:
Lasanga heb ik al echt lang niet gegetenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
soms wel soms niet. vandaag niet. Sandra had Lasagna, dat vind ik om te kotsen.
Dakarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik nietalle vakanties tot 2010 afgelast voro die ene vakantie
quatrebras, DE uitgaansgelegenheid als je van rellen houdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga als eerste kijken bij de plaatselijk Lada dealerZit bij mn zus en zwager in het dorp. Bij Quatrebras (bekend bij de fervente uitgaanders) zit er ook een
Maar wel een Lada dealer aan de andere kant van de wegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
quatrebras, DE uitgaansgelegenheid als je van rellen houd
Dat zou kunnen, nooit op geletquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar wel een Lada dealer aan de andere kant van de weg
't loopt er meestal niet over van belangstelling, dus echt opvallen doet het niet denk ikquote:
Preciesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:49 schreef M5 het volgende:
[..]
't loopt er meestal niet over van belangstelling, dus echt opvallen doet het niet denk ik
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar wel een Lada dealer aan de andere kant van de weg
Die lasagna op vakantie was echtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dakar
Hmm ik hoop dit jaar eindelijk via Italie terug te kunnen en daar een week te bivakeren en dan langs alle vette fabriken van de wel bekende italiaanse boliden te gaan![]()
Ik heb ook een FAP foto gemaakt in Serviëquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet wrakkig genoeg
Had ik je 'mijn' FAP foto al een slaten zien?
Een collega van mn vader is in Afrika geweest.. en hij heeft er 1 vrachtwagen op de foto gezet.. een FAP
Ja eeeuhquote:
Duitslandquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:38 schreef PeuRac het volgende:
Ik verveel meheb zin om een rondje te gaan rijden maar weet niet waarheen
Nu ben ik wel thuisquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:38 schreef PeuRac het volgende:
Ik verveel meheb zin om een rondje te gaan rijden maar weet niet waarheen
Ik vind die foto ook leukquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
in die film is ze idd lekkerdie foto is niet je van het
i see dead peoplequote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
in die film is ze idd lekkerdie foto is niet je van het
Heb je de koffie klaar?quote:
Ik ben gastheer van vanavond, mn maten komen zo.. alvast voor mijn verjaardagquote:
Lulquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik ben gastheer van vanavond, mn maten komen zo.. alvast voor mijn verjaardagDaarna naar RS
Kortom: Sorry, weer geen tijd..
Alleen is daar echt geen fuck aanquote:
Vertel me eens wat nieuwsquote:
En nu iets wat me wel kan boeienquote:
De ijsbaan hier kan je niet met de auto komenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga een ijsbaan opLekker slippen
Ja, t boeit mij ook niet, maar dat was zonet op Omrop Fryslânquote:
Ga je naar onze ijsbaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De ijsbaan hier kan je niet met de auto komenen ook daar geldt weer dat er alleen geen fuck aan is.
Beetje ver rijden, dat doe ik alleen als er wat te neuken valtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga je naar onze ijsbaanDaar kun je wel komen met de auto, met wat moeite, en dan ben ik er bij
Nee, daar word ik nu niet bepaald opgewonden vanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, t boeit mij ook niet, maar dat was zonet op Omrop Fryslân
De tsussenstanden van de voleybalwedsrtrijd in Sneek, en de ijshockeywedstrijd van de Vadeko Flyers boeien je ook niet denk ik?
Rij via Emmenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje ver rijden, dat doe ik alleen als er wat te neuken valt
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, daar word ik nu niet bepaald opgewonden van![]()
Ze is aan het werk, maar gisteren was ze nog ziekquote:
Sandra is juiste extra geil als ze ziek isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is aan het werk, maar gisteren was ze nog ziek
Jullie hoeven ook geen Kopzeikers te kijken?quote:
Ik weet niet of t bij haar ook zo is en heb geen zin om t terplekke te gaan uitzoekenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra is juiste extra geil als ze ziek is
We hebben geen kabelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jullie hoeven ook geen Kopzeikers te kijken?
Als ze niet wil neuken kun je haar broer op zn bek timmerenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet of t bij haar ook zo is en heb geen zin om t terplekke te gaan uitzoeken
Het is een zegenquote:
Wie zegt dat ik dat anders niet doequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ze niet wil neuken kun je haar broer op zn bek timmeren
Ik baal er alleen e eerste twee weken van januari van, dat welquote:
Nee gek hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jullie hoeven ook geen Kopzeikers te kijken?
Ach, je moet toch iets met die paal in je broek.. of je hem nu in een meisje steekt, of er een jongen mee neerhoekt, dat moet jij wetenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat anders niet doe![]()
(Y) Ik zou eerlijk gezegd alleen de BBC en discovery niet willen missen, voor de rest kan het me eigenlijk gestolen worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik baal er alleen e eerste twee weken van januari van, dat welMaar om nu alleen voor Dakar kabel TV te nemen, teriwjl we dan ook altijd een week in Den haag zitten? Neh
Het is zo niet grappig dat programmaquote:
Hij zou lastig gaan doen zei hij, dus hoek ik em eerst neer, heb ik van hem geen last meer.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, je moet toch iets met die paal in je broek.. of je hem nu in een meisje steekt, of er een jongen mee neerhoekt, dat moet jij weten
Ze is al terugquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is aan het werk, maar gisteren was ze nog ziek
Wie kopt m in?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ze is al terug
Ze is bang van me geloof ik
Ook niet met compatibility-mode?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:53 schreef Sjoewe het volgende:
Nee toch niet, het wil niet draaien op 2000 pro![]()
Hoiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:52 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga Red Alert 1 spelen, tot hier weer leuke mensen zijn![]()
Geile shitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:54 schreef Tjabbo het volgende:
De kop zit erop
Check de laatste blz van het karboforum topic!
Teaser:
[afbeelding]
Ik haalde een auto inquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:59 schreef PeuRac het volgende:
Dat ziet er Fap-baar uit hoor Tjabbo![]()
![]()
@Fwnk, wat heb je gedaan dan
zegt alweer genoeg dat je daar een maat voor nodig hebquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:03 schreef PeuRac het volgende:
Fwnk, een maat van me en ik hebben besloten dat we je zusje vanavond ff flink gaan komen opvullen
Als je FWNK moet opvullen mag je wel een tank auto of 2 mee nemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:03 schreef PeuRac het volgende:
Fwnk, een maat van me en ik hebben besloten dat we je zusje vanavond ff flink gaan komen opvullen
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:03 schreef PeuRac het volgende:
Moet je ook niet doen met dat dingquote:
Wil prima zolang je in de 2 blijftquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen met dat ding
hehe behoorlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:01 schreef Fugie het volgende:
die supra ben je ook wel redelijk op aan het leeglopen he tjabbo
valt wel mee dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je ziet aan de grote hoeveelheid slotjes onderaan hoe druk het is![]()
Behalve enorm veel plezierquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hehe behoorlijk.
een supra is een zwart gat waar al je geld in gaat en je ziet er nooit iets van terug.
Ik hoor peu al het volgende tegen zijn maat zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
zegt alweer genoeg dat je daar een maat voor nodig heb
Ja precies, dat zeg ik, met een goede auto kan het in elke versnellingquote:
Nouja, kan moeilijk in mn eentje in alle gaten tegelijk spuiten hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
zegt alweer genoeg dat je daar een maat voor nodig heb
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik hoor peu al het volgende tegen zijn maat zeggen
Oepsie de poepsie maatje van me. Ik vergiste me even in de persoon hihih
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, kan moeilijk in mn eentje in alle gaten tegelijk spuiten he
Jeah dat wel natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik hoor peu al het volgende tegen zijn maat zeggen
Oepsie de poepsie maatje van me. Ik vergiste me even in de persoon hihih
Ja het lijkt nu tenminste weer op een motor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:10 schreef ThaFreak het volgende:
ziet er helemaaltjabbo.....
begint nu echt op te schieten![]()
Niet waarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja precies, dat zeg ik, met een goede auto kan het in elke versnelling
Alsof fwnk zijn zusje zich anaal laat nemenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, kan moeilijk in mn eentje in alle gaten tegelijk spuiten he
Nee, mondje hoeft niet volquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
(je laat Fwnk het derde gat vullen of zo?)
Gewoon niet visualiseren, of het bij iemand anders visualiserenquote:
ruim voor de zomer klaar dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja het lijkt nu tenminste weer op een motor.
Hopelijk kan ik volgende week nog wat uren besteden aan het opbouwen.
Nog ff snel de runners voor de inlaatkant spuiten en dan kan het intake gedeelte alweer in elkaar!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon niet visualiseren, of het bij iemand anders visualiseren
Sure hope soquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ruim voor de zomer klaar duskun je er echt van gaan genieten
![]()
als je de binnenweggetjes maar weg laatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Sure hope so
Dan kunnen we nog weer eens wat gaan rijden samen!:)
Ik gadrinken. Ben ik nu wel aan toe.
lat0r
Dan maakt zelfs Alfisti met z'n 4x4 geen kans meerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als je de binnenweggetjes maar weg laat![]()
![]()
scheuren kan die tjabbo wel iigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan maakt zelfs Alfisti met z'n 4x4 geen kans meer
Ik nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:33 schreef PeuRac het volgende:
oke, nog iemand die zin heeft om te gaan stappen?
Als jij nou eens hierheen komt (waar wel mooie vrouwen zijnquote:
*proest*quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij nou eens hierheen komt (waar wel mooie vrouwen zijn) als je je zusje meeneemt valt er ook nog wel een slaapplek te regelen
Hebben jullie een hondenhok dan? (je auto niet meegerekend)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij nou eens hierheen komt (waar wel mooie vrouwen zijn) als je je zusje meeneemt valt er ook nog wel een slaapplek te regelen
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hebben jullie een hondenhok dan? (je auto niet meegerekend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |