dat huis is vrij nieuw hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:22 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens herman, hoe oud was het huis waar je ouders in wonen danen die buurt waar jij in woont is ook alleen maar oude zooi, tenzij je in die flat daar woont
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar er staan hier in een straal van 5km zeker weten 0 flatsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:22 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens herman, hoe oud was het huis waar je ouders in wonen danen die buurt waar jij in woont is ook alleen maar oude zooi, tenzij je in die flat daar woont
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Een newbie SC![]()
maar wel erg duidelijk een newbie.. want we waren bij deel 777
stel nou dat ik er dan iet benquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:29 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
gooi hem op slot en over een paar uur weer open?![]()
In Rotterdam bedoel ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar er staan hier in een straal van 5km zeker weten 0 flats
En ons huis hebben we 15 jaar geleden laten bouwen
Anders maak je ff nog duidelijker wie je bentquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:34 schreef Zonda_F het volgende:
780 wordt trouwens ook vam mij, mij, ikke ikke
Zonda F heeft 780nm koppel, zo'n collectie wallpapers hebben jullie nog nooit voor je kiezen gehad![]()
Wat loop je nou weer verkapt sneu te pimpen, volgens mij kan jij nog wel een paar weken gaan bojo'enquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Rotterdam bedoel ikje woonde toch tegenover het park met Restaurant Parkheuvel en Parkzicht, achter de wersterkade? Daar staat tegenover het park dus wel een flat denk ik
pimpen? Jij loopt te png'n denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer verkapt sneu te pimpen, volgens mij kan jij nog wel een paar weken gaan bojo'en
PNG-tje: hele zinnige dingen zeggen op zo'n manier dat niemand het snaptquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pimpen? Jij loopt te png'n denk ik.
Eeuh jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:alsof er vrijstaande huizen in Rotjeknor zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |