abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 april 2006 @ 09:55:28 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37396713
Nu ik wat helderder kijk naar de bovenste foto ... ik zie geen spuit?
Is ie niet gewoon haar pols aan het voelen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Copycat op 29-04-2006 10:00:53 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 29 april 2006 @ 10:04:53 #52
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37396820
Je hebt gelijk! Ik zit nu ook te kijken..
pi_37397288
Hij heeft wel iets in zijn hand lijkt het

Zijn reactie:
quote:
Just a note to note the unjust Sun's disturbing and ridiculously offensive 'story'. Firstly the photo's are stolen from my flat so... upsetting and personally catastrophic...how rude, secondly its a staged shot and what a fucking liberty to suggest I'd b ang up a sleeping lass. fdarkness. Trafalger Sq tomorrow don't forget...Babyshambles in good form at present.. p x

[ Bericht 67% gewijzigd door rena op 29-04-2006 10:45:30 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 29 april 2006 @ 11:26:59 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37398192
Op deze grotere foto is wel goed een naald te zien

Wat Pete precies doet, blijft onduidelijk, maar kosher lijkt het me hoe dan ook niet.
En de arrogantie van zijn commentaar .
pi_37401536
Oppakken en nooit meer loslaten. Dit kan toch gewoon gezien worden als poging tot moord
stupidity has become as common as common sense was before
pi_37424310
quote:
Doherty gearresteerd in verband met heroïnefoto's

(Novum/AP) - Pete Doherty is gearresteerd in verband met de foto's die vrijdag zijn verschenen in de Britse boulevardkrant The Sun. Op de foto's is te zien hoe de 27-jarige zanger van de band Babyshambles zichzelf en een bewusteloos meisje een shot heroïne toedient. De foto's zijn volgens The Sun de afgelopen vijf weken gemaakt in het Londense appartement van Doherty.

Doherty kampt al tijden met drugsproblemen. Hij wordt maandelijks door de rechter op het gebruik van drugs getest en hij moet afkicken. Vorige week werd hij voor de zoveelste keer opgepakt op verdenking van drugsbezit.

Het drugsprobleem van de zanger kreeg vorig jaar internationale aandacht nadat The Sun foto's had geplaatst van zijn toenmalige vriendin, topmodel Kate Moss, die cocaïne snoof. The Sun beweert nu over een foto te beschikken waarop Kate met een wazige blik in bed ligt en mogelijk onder invloed is. Het zou om een recente foto gaan.
  zondag 30 april 2006 @ 13:16:59 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37424363
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:15 schreef Duiveltja het volgende:
The Sun beweert nu over een foto te beschikken waarop Kate met een wazige blik in bed ligt en mogelijk onder invloed is. Het zou om een recente foto gaan.
Zou dat die foto zijn in dat drieluik hierboven?
pi_37424382
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zou dat die foto zijn in dat drieluik hierboven?
Lijkt mij wel als je naar de beschrijving kijkt.
  maandag 1 mei 2006 @ 00:16:44 #60
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37442840
Meneer is nu weer op borgtocht vrij

Wat ik mij nu afvraag m.b.t. het spuiten in de arm van het meisje. Komt het echt puur alleen door de heroine dat je zoiets doet, of moet er bij jezelf ook al een steekje los zitten

of zit er al sowieso een steekje bij je los als je aan de heroine gaat
  maandag 1 mei 2006 @ 08:27:10 #61
92279 N.icka
Windforce 11
pi_37445392
Rare plaats om te spuiten, dat is halverwege haar onderarm , knappe vent die daar een ader vindt
pi_37445454
OMG wat een smerige lelijke aap
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  maandag 1 mei 2006 @ 20:11:49 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37464552
Pete's versies van de waarheid:
quote:
SICK Pete Doherty has come up with a string of pathetic excuses to try explaining the shock snap of him injecting an unconscious fan with heroin. The junkie rocker, 27, claimed the picture — in The Sun last week — was stunted up for a JOKE.
Then the Babyshambles singer tried telling pals he wanted a syringe of 21-year-old student Laura McEvoy’s blood to use in a PAINTING.

A source said: “First he said he was joking around and was planning to spurt blood around to create a mess for the picture. Then he made out that he was taking a syringe of blood to keep for future use. He likes to make paintings with his own blood and he was going to use Laura’s for one of these blood paintings.”

Desperate dopehead Doherty also posted a feeble excuse on an internet forum for his fans.

He says: “It’s a staged shot and what a f***ing liberty to suggest I’d bang up a sleeping lass.”

Doherty was arrested on Saturday near his East London home and quizzed on suspicion of administering a noxious substance recklessly. The crime carries a maximum of ten years jail. The on-off boyfriend of coke-shame model Kate Moss was bailed to reappear at the station in July.

Doherty beamed as he set off for Amsterdam where Babyshambles play a gig tonight.

The rocker is already on probation, banned from driving and on a rehab course after admitting possession of drugs. Despite Doherty’s protest that the picture was staged, fans are turning against him and vented their anger on the website.

One wrote: “Exactly what sort of idiot would want to stage a photograph like that?” And another blasted: “It’s a stupid, unfunny stunt, and there’s nothing remotely artistic or clever about it.”

Last night Doherty’s former bandmate in The Libertines, Carl Barat, told of his shock at seeing the infamous picture.
Barat, 27, said: “It’s a bad situation. It’s a lot to take in. It’s a sad situation.”
The pair split up after Doherty’s drug use got out of control with the junkie star eventually jailed for burgling Barat’s flat.

Laura spent the weekend at her parent’s house in Essex after they drove to London to rescue their daughter from Doherty’s clutches. Meanwhile Kate, 32, is battling to beat her 50-a-day cigarette habit. A pal said: “She is determined to stop but it doesn’t look like it’s going to happen any time soon.”
pi_37464772
Vragen die groupies er niet zelf om als ze fan zijn van een verslaafde mafkees?
  maandag 1 mei 2006 @ 20:46:30 #65
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_37465827
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
Vragen die groupies er niet zelf om als ze fan zijn van een verslaafde mafkees?
Ik zal zo eens rond vragen in Paradiso
Feyenoord!!! * Barça
pi_37469403
We gaan zo maar es naar Paradiso. Las vandaag in The Independent wel dat ie naar Amsterdam was vertrokken, maar we wachten maar af of ie rond 01.00 gaat optreden. Bern benieuwd!
Off topic.. kan wel gaan wonen in Paradiso, 7 mei Arctic Monkeys en 8 mei Belle and Sebastian.
Maar eerst vannacht; zal me benieuwen....
geniet nooit met mate
  dinsdag 2 mei 2006 @ 03:25:45 #67
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37477444
De waarheid zal wel nooit boven water komen
Dit staat op nu.nl
quote:
De zanger van de band Babyshambles wordt gesteund door de fan. De 21-jarige Laura McEvoy zegt volledig bij bewustzijn te zijn geweest toen ze op de keukenvloer in het appartement van Doherty lag. Zes destijds aanwezige vrienden bevestigden het verhaal bij de politie van Londen
pi_37478018
Ik ben benieuwd of het concert is doorgegaan ?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 2 mei 2006 @ 10:56:47 #69
68176 desintbestaat
= Ben ik Dat? =
pi_37480904
Die gozer is echt gek. Maar mooi dat'ie er wel was gisterenavond in de Paradiso. En hij speelde tot diep in de nacht door. Ondertussen keek hij naarboven alsof ze hem riepen: Pete, Pete, je bent 27, kom snel
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:17:30 #70
39256 Bonobo11
pi_37486724
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 08:17 schreef rena het volgende:
Ik ben benieuwd of het concert is doorgegaan ?
Vette gig van 01:00 tot 3:00

Vooral de groupie die de zaal werd ingejonast was lachuh
Feyenoord!!! * Barça
pi_37487846
Is doorggaan en ik ben blij dat ik er geweest ben. Was erg opwindend en bij vlagen heel goed concert; maar dat is iets voor het muziek-forum denk ik!
geniet nooit met mate
pi_37511507
quote:
Pete Doherty weer op borgtocht vrij

(Novum/AP) - Pete Doherty is zondag op borgtocht vrijgelaten. Hij was zaterdag gearresteerd in verband met foto's in de Britse tabloid The Sun, waarop hij zichzelf en een bewusteloos meisje een shot heroïne toedient.

Een woordvoerder van de Londense politie heeft verklaard dat de 27-jarige zanger van de band Babyshambles in juli voor de rechter moet verschijnen voor deze zaak. De woordvoerder deed deze uitspraak anoniem, omdat hij de verdachte officieel niet mag identificeren.

Doherty kampt al tijden met drugsproblemen. In februari werd hij wegens drugsbezit veroordeeld tot een taakstraf van twaalf maanden. Daarnaast wordt hij maandelijks getest op drugsgebruik en moet hij een afkickprogramma volgen. Vorige week werd hij voor de zoveelste keer opgepakt op verdenking van drugsbezit.
pi_37649885
quote:
"Pete Doherty sells phone to stranger, complete with texts from Kate Moss"

Pete Doherty has apparently sold his mobile phone to a stranger to get his hands on some quick cash to spend on drugs - but he didn’t think to wipe its memory first.

The phone reportedly held recent messages from Kate Moss where she calls him “my only love” and pleads with him to give up heroin so they can spend the summer together at her home in the Cotswolds.

It also held messages from fans calling his music inspirational and photographs of Pete partying with his friends.

A friend of his told the Sun: “This is plumbing new depths, even for Pete.”

“Selling a phone for the sake of a fix, and risking people getting hold of these details, is just stupid.”

Source.

Oh, Pete. I wish you could stop yourself from doing such stupid things.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:43:13 #74
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_37875171
quote:
Pete Doherty has sunk to a new low by squirting a syringe-full of his own blood at a MTV News camera.

MTV were interviewing the Babyshambles frontman and his bandmates after a gig in Berlin.

Pete, firstly refused to join his bandmates, but midway through the interview he appeared in the room and sat down.

Nobody spotted the syringe reports The Sun.

He then took aim and unloaded his own blood on the camera lens from a few yards away.

He shouted: "That was a wicked shot. That's going to make a cracking link that is."

Doherty's own bandmate Drew McConnell was so angry with the singer that he stormed off.

Drew apologised to MTV saying: "I think the interview is over my friend. I'm really sorry about that mate, that's ****ed up."

The crew were left to sterilise thousands of pounds worth of equipment.

Pete also left but returned to perform a song once MTV had managed to clean the lens.
1,000,000 demons can't be wrong...
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:34:55 #75
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37876748
En toch laten ze die junk elke keer weer vrij rondlopen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_37884064
Ja, dat vraag ik me dus ook af waarom ze dat doen. Misschien lopen ze meer geld mis en krijgen ze problemen met boekers en zalen als hij niet op komt dagen bij Babyshambles concerten, en kopen ze 'm daarom constant vrij ? Dat het gewoon meer kost om m in de gevangenis te houden ? Verder las ik laatst ergens dat ie ooit in de gevangenis met crack begonnen is terwijl ie daarvoor "alleen" maar heroineverslaafd was, dus zo ontzettend veel zal het ook wel niet uitmaken. Ofzo.
It's my party and I'll cry if I want to.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 20:56:38 #77
39256 Bonobo11
pi_37891104
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, dat vraag ik me dus ook af waarom ze dat doen. Misschien lopen ze meer geld mis en krijgen ze problemen met boekers en zalen als hij niet op komt dagen bij Babyshambles concerten, en kopen ze 'm daarom constant vrij ? Dat het gewoon meer kost om m in de gevangenis te houden ? Verder las ik laatst ergens dat ie ooit in de gevangenis met crack begonnen is terwijl ie daarvoor "alleen" maar heroineverslaafd was, dus zo ontzettend veel zal het ook wel niet uitmaken. Ofzo.

Omdat hij God in Engeland is natuurlijk
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 17 mei 2006 @ 08:15:00 #78
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37905030
Hoe diep kan je zinken
Die gozer spoort gewoon echt niet!
pi_37905869
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:56 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Omdat hij God in Engeland is natuurlijk
Ik word er wel eens een beetje moe van. Ook in de NME enzo, elke week weer elk ontiegelijk non-nieuwtje over Pete/Carl/Babyshambles/Libertines gigantisch opblazen. Get over it, stelletje huillies.
  woensdag 17 mei 2006 @ 09:57:50 #80
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_37906807
Kunnen ze Pete Doherty niet gewoon samen met Hirsi Ali naar een onbewoond eiland sturen?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:30:44 #81
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_37916022
kvind pete wel gaaf. niets hebben met al dat morele gedoe, gewoon doen wat je wilt en je niets ergens van aantrekken... beter dan bijvoorbeeld elk hypocriet politiek figuur. Dus de hele politiek
The more debt, the better
  woensdag 17 mei 2006 @ 15:05:05 #82
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37917241
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:30 schreef flyguy het volgende:
kvind pete wel gaaf. niets hebben met al dat morele gedoe, gewoon doen wat je wilt en je niets ergens van aantrekken... beter dan bijvoorbeeld elk hypocriet politiek figuur. Dus de hele politiek
Ja, tof man, mensen met bloed bespuiten. Tof ook, om je geen fuck van de wet aan te trekken, iedereen zou meer op Doherty moeten lijken.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  woensdag 17 mei 2006 @ 15:07:33 #83
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_37917334
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 15:05 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, tof man, mensen met bloed bespuiten. Tof ook, om je geen fuck van de wet aan te trekken, iedereen zou meer op Doherty moeten lijken.
dat zeg ik niet. hij heeft meer een symbolische functie gekregen als alles wat slecht is. Alleen mensen die het hem zo toedichten zijn zelf meestal geen haar beter. alleen ze doen het geniepiger
The more debt, the better
  woensdag 17 mei 2006 @ 15:10:53 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37917465
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 15:07 schreef flyguy het volgende:

alleen ze doen het geniepiger
Inderdaad!
's Avonds struin ik de straten af met mijn met bloed gevulde injectienaald. En elke cameraploeg die ik tegenkom krijgt de volle laag .

Die gozer is zo afgegleden dat ik me ga afvragen of ie het er niet om doet. Om zo in het illustere rijtje rock & roll doden die niet ouder dan 27 zijn geworden te worden opgenomen.
  woensdag 17 mei 2006 @ 15:19:44 #85
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_37917781
27.. Tja, magische leeftijd. In dat kader vind ik dit wel een mooi stukje.
pi_38043922
Vandaag meldt The Indepedent on Sunday dat platenmaatschappij Rough Trade het gehad heeft met Doherty ("too difficult to deal with.") Hij zat er al zijn hele carriere, maar nu is Rough Trade het kennelijk zat!
geniet nooit met mate
pi_38063006
http://www.youtube.com/watch?v=UDI9icmwe48&search=pete%20doherty%20mtv

Hier staat een filmpje van Pete die bloed op de MTVcamera spuit. Nutcase.
pi_38063232
wat een gore klootzak zeg dat ie die hero bij een out gegaan meisje injecteerd. jezus zeg.
underground forever baby
  dinsdag 23 mei 2006 @ 10:49:34 #89
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38115149
Zijn platencontract wordt ook niet meer verlengd
quote:
LONDEN - Platenlabel Rough Trade heeft gebroken met de Britse band Babyshambles. Reden: het onmogelijke gedrag van zanger Pete Doherty. Die is de afgelopen maanden talloze malen opgepakt wegens drugsmisbruik en wangedrag. Dat heeft de Britse krant The Independent gemeld.

Het contract liep af en er is even onderhandeld over een nieuw contract, maar dat overleg is afgebroken. Een woordvoerder van Rough Trade: "We zijn dol op hem, maar op dit moment werken we even niet met Doherty."

De 27-jarige Doherty is al zijn hele carrière verbonden aan het platenlabel en bracht met zijn eerdere band, The Libertines, twee albums uit. Die groep viel uit elkaar, ook al door het drugsgebruik van Doherty. Het label gunde hem nog een nieuwe band, maar Babyshambles lijkt ook geen lang leven beschoren
pi_38119164
Daar gaat z'n plan om op zijn 27e onsterfelijk te worden.
pi_38170153
Ik heb al heel veel van die gast gehoord, behalve muziek........

Hij zit toch in een band?

Het is de Paris Hilton van de muziek. Bekend worden met niets doen.
  woensdag 24 mei 2006 @ 18:03:42 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_38170744
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:44 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb al heel veel van die gast gehoord, behalve muziek........

Hij zit toch in een band?

Het is de Paris Hilton van de muziek. Bekend worden met niets doen.
Hoezeer ik ook de pest heb aan de persoon Pete Doherty, ik geloof zeker dat hij zich op het gebied van de muziek wel verdienstelijk maakt. Hij zat in the Libertines en nu the Babyshambles.
The love you take is equal to the love you make.
pi_38172070
Het is gewoon geen muziek die de mainstream media erg interessant vinden. Daarom snap ik ook niet echt waarom de mainstream media zich dan wel zo druk maken over zijn gedrag.
  woensdag 24 mei 2006 @ 18:47:48 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_38172229
Dat is de Britse boulevardpers. Die interesseert het weinig, zolang het maar sleazy en dirty is.
  woensdag 24 mei 2006 @ 18:48:18 #95
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_38172252
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is gewoon geen muziek die de mainstream media erg interessant vinden. Daarom snap ik ook niet echt waarom de mainstream media zich dan wel zo druk maken over zijn gedrag.
Een artiest die zichzelf aan het doodsnuiven/spuiten enz is?

En ik heb toch redelijk veel over hem gelezen in de mainstream media hoor.
pi_38172499
Ik heb het idee dat ze daar juist het averechtse effect mee bereiken. Dat iedereen het alleen maar extra voor hem op gaat nemen en hem gaat beschermen en medelijden gaat hebben als ie wereldberoemd is en geen scheet kan laten zonder dat er een camera op zit en altijd nog wel iemand vindt die hem vrij wil kopen in ruil voor een exclusief interview ofzo. Zo maak je juist een held van hem.
pi_38184875
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoezeer ik ook de pest heb aan de persoon Pete Doherty, ik geloof zeker dat hij zich op het gebied van de muziek wel verdienstelijk maakt. Hij zat in the Libertines en nu the Babyshambles.
Ja, dat weet ik ook, maar ik hoor er nooit iets van, terwijl ik best wel in de alternatieve muziek zit, zeg maar.
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:54:29 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_38184964
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:52 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik ook, maar ik hoor er nooit iets van, terwijl ik best wel in de alternatieve muziek zit, zeg maar.
De alternatief heeft volgens mij heel uiteenlopende scenes waarin je kunt 'zitten'. Ik had al lang geleden van ze gehoord.
  donderdag 25 mei 2006 @ 13:38:57 #99
39256 Bonobo11
pi_38196723
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:52 schreef bloodymary het volgende:

[..]

"Up the Bracket" van The Libertines is een fantastische plaat!
Ga die maar eens luisteren en oordeel dan weer over Pete.
Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 25 mei 2006 @ 13:47:02 #100
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_38197011
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:38 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

"Up the Bracket" van The Libertines is een fantastische plaat!
Ga die maar eens luisteren en oordeel dan weer over Pete.
Uhhh, die plaat is ruim 4 jaar oud. Wat heeft ie daarna nog gepresteerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')