quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, dat vraag ik me dus ook af waarom ze dat doen. Misschien lopen ze meer geld mis en krijgen ze problemen met boekers en zalen als hij niet op komt dagen bij Babyshambles concerten, en kopen ze 'm daarom constant vrij ? Dat het gewoon meer kost om m in de gevangenis te houden ? Verder las ik laatst ergens dat ie ooit in de gevangenis met crack begonnen is terwijl ie daarvoor "alleen" maar heroineverslaafd was, dus zo ontzettend veel zal het ook wel niet uitmaken. Ofzo.
Ik word er wel eens een beetje moe van. Ook in de NME enzo, elke week weer elk ontiegelijk non-nieuwtje over Pete/Carl/Babyshambles/Libertines gigantisch opblazen. Get over it, stelletje huillies.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:56 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Omdat hij God in Engeland is natuurlijk![]()
Ja, tof man, mensen met bloed bespuiten. Tof ook, om je geen fuck van de wet aan te trekken, iedereen zou meer op Doherty moeten lijken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:30 schreef flyguy het volgende:
kvind pete wel gaaf. niets hebben met al dat morele gedoe, gewoon doen wat je wilt en je niets ergens van aantrekken... beter dan bijvoorbeeld elk hypocriet politiek figuur. Dus de hele politiek
dat zeg ik niet. hij heeft meer een symbolische functie gekregen als alles wat slecht is. Alleen mensen die het hem zo toedichten zijn zelf meestal geen haar beter. alleen ze doen het geniepigerquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, tof man, mensen met bloed bespuiten. Tof ook, om je geen fuck van de wet aan te trekken, iedereen zou meer op Doherty moeten lijken.
Inderdaad!quote:
quote:LONDEN - Platenlabel Rough Trade heeft gebroken met de Britse band Babyshambles. Reden: het onmogelijke gedrag van zanger Pete Doherty. Die is de afgelopen maanden talloze malen opgepakt wegens drugsmisbruik en wangedrag. Dat heeft de Britse krant The Independent gemeld.
Het contract liep af en er is even onderhandeld over een nieuw contract, maar dat overleg is afgebroken. Een woordvoerder van Rough Trade: "We zijn dol op hem, maar op dit moment werken we even niet met Doherty."
De 27-jarige Doherty is al zijn hele carrière verbonden aan het platenlabel en bracht met zijn eerdere band, The Libertines, twee albums uit. Die groep viel uit elkaar, ook al door het drugsgebruik van Doherty. Het label gunde hem nog een nieuwe band, maar Babyshambles lijkt ook geen lang leven beschoren
Hoezeer ik ook de pest heb aan de persoon Pete Doherty, ik geloof zeker dat hij zich op het gebied van de muziek wel verdienstelijk maakt. Hij zat in the Libertines en nu the Babyshambles.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:44 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb al heel veel van die gast gehoord, behalve muziek........
Hij zit toch in een band?
Het is de Paris Hilton van de muziek. Bekend worden met niets doen.
Een artiest die zichzelf aan het doodsnuiven/spuiten enz is?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is gewoon geen muziek die de mainstream media erg interessant vinden. Daarom snap ik ook niet echt waarom de mainstream media zich dan wel zo druk maken over zijn gedrag.
Ja, dat weet ik ook, maar ik hoor er nooit iets van, terwijl ik best wel in de alternatieve muziek zit, zeg maar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoezeer ik ook de pest heb aan de persoon Pete Doherty, ik geloof zeker dat hij zich op het gebied van de muziek wel verdienstelijk maakt. Hij zat in the Libertines en nu the Babyshambles.
De alternatief heeft volgens mij heel uiteenlopende scenes waarin je kunt 'zitten'. Ik had al lang geleden van ze gehoord.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:52 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook, maar ik hoor er nooit iets van, terwijl ik best wel in de alternatieve muziek zit, zeg maar.
"Up the Bracket" van The Libertines is een fantastische plaat!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:52 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook, maar ik hoor er nooit iets van, terwijl ik best wel in de alternatieve muziek zit, zeg maar.
Uhhh, die plaat is ruim 4 jaar oud. Wat heeft ie daarna nog gepresteerd?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
"Up the Bracket" van The Libertines is een fantastische plaat!
Ga die maar eens luisteren en oordeel dan weer over Pete.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |