quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:23 schreef JustJunior het volgende:
Serieus. Fucking Limbo's, breng die stok gewoon naar de bewoonde wereld.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:23 schreef JustJunior het volgende:
Serieus. Fucking Limbo's, breng die stok gewoon naar de bewoonde wereld.
De dikgedrukte wegen zijn de mogelijke wegen waaraan dit bushokje kan liggen, omdat zowel lijn 71 als 72 hier langskomen. Misschien een goede hulp op weg voor mensen die hier in de buurt wonen!quote:Lijn 71 (Roermond naar Echt)
Roermond, Busstation
Roermond, Geuljanslaan/Hambeek
Aan de Rijksweg, N271/Holleweg
Linne, Nieuwe Markt
Maasbracht, Raadhuisplein
Maasbracht, Stevensweerterweg
Berkelaar, Kapelstraat
Echt, Diepstraat
Echt, Station NS
Lijn 72 (Roermond naar Thorn)
Roermond, Busstation
Roermond, Geuljanslaan/Hambeek
Aan de Rijksweg, N271/Holleweg
Linne, Nieuwe Markt
Maasbracht, Raadhuisplein
Wessem, Burg.Joostenlaan
Thorn, Meers 5
Thorn, Boekenderweg
bron: www.hermes.nl
Ook dat is Limboland!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:53 schreef Thieske het volgende:
Helaas, deze keer komt het spel niet echt van de grond.
De stok zal in vergetelheid raken en zijn dagen moeten slijten vastgeketend aan een paal bij een boshokje in de middle of nowhere.
ja zeikerd, nu weet ik het wel, weten jullie wat, aangezien ik hem op een kutplek heb neergelegd zal ik hem weer halen en op de vorige plek neerleggen, dus in sittard bij de intratuin. Vandaag lukt dit niet meer misschien morgen en anders maandag. Als iemand eerder in roemond is ook goed dan zie ik het hier wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:14 schreef Prowl het volgende:
zwartedoos heeft het spel de nek omgedraaid
Had em toch laten liggen muts!!![]()
Nou nou nou dat kan ook wel wat minder hoor...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:14 schreef Prowl het volgende:
zwartedoos heeft het spel de nek omgedraaid
Had em toch laten liggen muts!!![]()
En die slipt dan zeker hendig sjiek naar het noorden om hem in bewoond gebied neer te leggen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:52 schreef Dirktator het volgende:
Ik vind dat de stok nu vlakbij de C1000 in Maastricht terecht moet komen: Maikuuul pikt 'm wel eventjes op!
als ie dat doet breng ik m morgen naar de C1000 in maastrichtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die slipt dan zeker hendig sjiek naar het noorden om hem in bewoond gebied neer te leggen?
Um, ik wil niks zeggen, maar wij Limburgers MAKEN wel een nieuwe stok, jullie zeiken alleen maarquote:Op zondag 29 januari 2006 12:12 schreef Yez het volgende:
Hij gaat als een speer he, die stok...![]()
Tijd voor een nieuwe? en ditmaal met een provincie Limburg verbod?![]()
Als je hem bij het station van Roermond neerlegt, kom ik hem maandag (morgen) wel halen.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:47 schreef zwartedoos het volgende:
als ik hem morgen weer terug zou leggen is er dan iemand in sittard die hem kan verplaatsen?
nou aangezien niemand hem gaat halen waar hij nu ligtquote:Op zondag 29 januari 2006 12:59 schreef JustJunior het volgende:
Je hoeft 'em niet terug te leggen op de oude plaats toch
Je kan hem ook gewoon op een nieuwe locatie leggen, meer richting Brabant bijvoorbeeld.
De sleutel ligt toch in de buurtquote:Op zondag 29 januari 2006 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vraagje hč...Als je dat ding vindt en hij zit vast met een kettingslot, hoe kun je hem dan meenemen?
Verdomme Herten! Dat is zelfs voor Limburgers het gat der gaten!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:10 schreef zwartedoos het volgende:
nou aangezien niemand hem gaat halen waar hij nu ligtHij ligt vdomme op een grote rijksweg, supermakkelijk te vinden. Maar ik leg hem wel weer terug(ook niet aan plaatsnaambord trouwens maar daar hoor ik jullie niet over)
En als je het niet erg vindt ga ik geen liters benzine verspillen aan dit toch al enorm kutgeworden spel.![]()
het gaat erom dat hij gewoon aan de grote weg ligt, 1 lange weg van sittard naar roermond, hij ligt notabene AAN de straat. Moeilijk hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 13:23 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Verdomme Herten! Dat is zelfs voor Limburgers het gat der gaten!![]()
Eerste regel van de OP: "Back In Busines!" (incl. spelfout).quote:
Ik moet toch íets verzinnen om een tvp te plaatsenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerste regel van de OP: "Back In Busines!" (incl. spelfout).
Dat betekent dus 'weer' en maakt je vraag overbodig.
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:25 schreef Dafar het volgende:
De FOKstok is verplaats!![]()
Omdat deze nog steeds in Herten (limburg) lag ben ik er vandaag op weg naar Breda ff langs gereden.
Zijn nieuwe verblijfplaats is de strijbeekseweg in Ulvenhout (gemeente Breda). Aan de andere weghelft ligt een inrit met een grote boerderij.
Hieronder enkele foto's:
[[url=http://img354.imageshack.us/img354/3137/img21018fw.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img354.imageshack.us/img354/3851/img21044ul.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img354.imageshack.us/img354/7379/img21055by.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img354.imageshack.us/img354/6808/img21063nx.jpg]afbeelding][/URL]
De sleutel is te vinden achter het bord 50 en is vastgeklemd in de stellage van dat bord.
NB: vergeet btw niet je nickname op het briefje te schrijven dat in de FOK stok zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |