quote:
It's my life.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:44 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gimme Gimme Shock Treatment![]()
Talk Talk
too good to be true - save ferrisquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:01 schreef belsen het volgende:
[..]
It's my life.
Beste gewone cover in ska-versie...
Mustapha's dance van The Clash (Rock the Casbah).quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
too good to be true - save ferris
beste remix.
Aura - Das Ich (gemixt door Wumpscut)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:38 schreef Z het volgende:
Tocotronic - Pre Vernunft Darf Niemals Siegen (superpitcher-wassermann_single_mix)
daar issie weer
Remix
Nee hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:45 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Aura - Das Ich (gemixt door Wumpscut)
Favoriete uitvoering van Tainted Love? (Of moet je persee naar een band vragen?)
David Bowie - jean geniequote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het origineel van Gloria Jones.
Glamrock...
Jimi Hendrix - All Along The Watchtowerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:16 schreef placebeau het volgende:
[..]
David Bowie - jean genie
beste bob dylan-cover
Voodoo Chilequote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Jimi Hendrix - All Along The Watchtower
Jimi Hendrix
Crosstown traffic.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Jimi Hendrix - All Along The Watchtower
Jimi Hendrix
Cars.quote:
De snorkelsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
White Zombie - Black sunshine
Tekenfilm tune
Dave Mcullen - Bitchquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
De snorkels
(kaptein ortega)
leukste nummer met meisjesnaam in titel
Washinton Bullets.quote:
jaques brel - amsterdamquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Washinton Bullets.
Lied over een Nederlandse stad...
Interpol - NYCquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:24 schreef placebeau het volgende:
[..]
jaques brel - amsterdam
leukste nummer over een niet-Nederlandse stad.
Decemberist - Los Angeles, I'm Yoursquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Interpol - NYC
leukste nummer over een niet-Nederlandse stad.
Grooverider - Where's Jack the ripperquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:30 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
Decemberist - Los Angeles, I'm Yours
Drum N Bass
Spuarepusher - Drum And Bass 2000quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:48 schreef Flibble het volgende:
[..]
Grooverider - Where's Jack the ripper
Drum n bass
Rah Band - Clouds Across The Moonquote:Op zondag 29 januari 2006 07:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Herman Brood - Rock 'n' Roll Junkie
1985
France Gall - poupée de cire, poupée de sonquote:Op zondag 29 januari 2006 11:22 schreef Z het volgende:
King Bee - Back by dope demand (denk ik)
Songfestival nummer
Franstalig nummerquote:Op zondag 29 januari 2006 11:34 schreef placebeau het volgende:
[..]
France Gall - poupée de cire, poupée de son
indochine
Everybody is a fucking liar.quote:
Locomotive Breathquote:Op zondag 29 januari 2006 19:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Everybody is a fucking liar.
Claw Boys Claw...
New Order - Blue Mondayquote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef DaveM het volgende:
[..]
George McCrae - Rock your baby.![]()
leukste nummer om de week mee te beginnen...
Het - Ik heb geen zin om op te staan.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:09 schreef Brahimov het volgende:
[..]
New Order - Blue Monday![]()
leukste nummer om de week mee te beginnen...
Black Uhuru - The Great Train Robberyquote:Op zondag 29 januari 2006 22:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het - Ik heb geen zin om op te staan.
'Boevenliedje'
Black Uhuru - The Great Train Robberyquote:Op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Black Uhuru - The Great Train Robbery
Reggae
Jimmy Cliff - The harder they come.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:03 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Black Uhuru - The Great Train Robbery![]()
Reggae
Specials - Too Much Too Youngquote:Op maandag 30 januari 2006 09:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Jimmy Cliff - The harder they come.
Ska...
Nick Cave and the bad seeds - right now I'm a-roaming (b-kant into my arms)quote:edit: Z dus
dEUS - Overflow (Theme From Turnpike single)quote:Op maandag 30 januari 2006 12:32 schreef placebeau het volgende:
[..]
Nick Cave and the bad seeds - right now I'm a-roaming (b-kant into my arms)
Favoriete b-kantje
Annie M.G. Schmidt - In 't Land Van Bellevuquote:Op maandag 30 januari 2006 12:38 schreef Z het volgende:
Jolene(of Islands In The Stream)
Kinderliedje
Koot en Bie - Zo stoont als een garnaalquote:Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Z het volgende:
Brahms - Ein Deutsches Requiem - Selig Sind, Die Da Leid Tragen
Carnavalskraker![]()
De Breedbekkikkers - Oh god (hou d'r mee op)...quote:Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Z het volgende:
Brahms - Ein Deutsches Requiem - Selig Sind, Die Da Leid Tragen
Carnavalskraker![]()
Bobbejaan Schoepen - Een café zonder bier.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Koot en Bie - Zo stoont als een garnaal
Country
Barry Hughes - 'k Wil Op M'n Kop Een Kamerbreed Tapijtquote:Op maandag 30 januari 2006 14:00 schreef belsen het volgende:
[..]
Bobbejaan Schoepen - Een café zonder bier.
Carnavalskraker
Fun Lovin' Criminals - Schooby Snacks (Smooze Version)quote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Berkery het volgende:
The Police - Don't stand so close to me
Intro
Een skit is een al dan niet grappig tussenstukje tussen nummers in, veelal te vinden op Hip Hop CD's.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:12 schreef satecl het volgende:
Skit???
Daar gaat zequote:Op maandag 30 januari 2006 15:17 schreef satecl het volgende:
Dire Straits - Sultans of Swing
Clouseau
Kinks - Come Dancingquote:Op maandag 30 januari 2006 17:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Head Over Heels
Slechtste nummer van je favoriete band
Jane's Addiction - Three Daysquote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef Z het volgende:
Het Kleine Cafe Aan De Haven - Vader Abraham.
Balled
Drunkship Of Lanternsquote:Op maandag 30 januari 2006 20:46 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
Jane's Addiction - Three Days
Mars Volta
The coast is always changing.quote:
Wonderwallquote:Op maandag 30 januari 2006 21:28 schreef belsen het volgende:
[..]
The coast is always changing.
Oasis...
The Plan - Luke's little summer.quote:
Blondie - X Offenderquote:Op maandag 30 januari 2006 22:12 schreef belsen het volgende:
[..]
The Plan - Luke's little summer.
70's punk...
Johnny Thunders & the Heartbreakers - Born to lose.quote:
Ik ken wel slechtere van The Kinks, hoor. Maar goed: ook mijn favoriete band.quote:
NOFX - Filthy Phil Philanthropistquote:Op maandag 30 januari 2006 22:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Johnny Thunders & the Heartbreakers - Born to lose.
[..]
Ik ken wel slechtere van The Kinks, hoor. Maar goed: ook mijn favoriete band.
90's punk...
Thud! - All Stress To Enjoyquote:Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef Brahimov het volgende:
[..]
NOFX - Filthy Phil Philanthropist
90's punk...
Dirty Pretty Things - Bang, bang, you're dead.quote:
Danny Cohen - As I Looked Downquote:Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Dirty Pretty Things - Bang, bang, you're dead.
2005
Laurent Garnier - Wake Upquote:Op maandag 30 januari 2006 23:29 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Danny Cohen - As I Looked Down
favoriete floorfiller
De vier jaargetijden van Vivaldiquote:
You're Pretty Good Looking (For A Girl)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
De vier jaargetijden van Vivaldi
The White Stripes
You should be dancingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:07 schreef bukgeit het volgende:
[..]
You're Pretty Good Looking (For A Girl)
Bee Gees
King Edward? Edward III? iets met Edward iigquote:
Don't Call Me Nigger, Whiteyquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:04 schreef Z het volgende:
Explosions In The Sky, wie luistert daar nou nog naar
Sly and The Family Stone.
Gonequote:Op woensdag 1 februari 2006 09:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Don't Call Me Nigger, Whitey
Ben Folds (Five)
Teenage Lobotomyquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Nellie the Elephant natuurlijk!
Ramones
Dat is zo'n hele foute Duitse dance producer, André Tanneberger; had eind jaren '90 geloof ik wat hitjes die ook allemaal sprekend op elkaar leken, o.a. een tergend slechte cover van Adamski's Killer. Ik pas, in elk geval.quote:
Ja, altijd lastig om daar de "beste" uit te kiezen. ze zijn allemaal even "goed'quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is zo'n hele foute Duitse dance producer, André Tanneberger; had eind jaren '90 geloof ik wat hitjes die ook allemaal sprekend op elkaar leken, o.a. een tergend slechte cover van Adamski's Killer. Ik pas, in elk geval.![]()
You're not alone.quote:
Fighting in a sack.quote:
Fight For Your Rightquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Fighting in a sack.
Beastie Boys...
Elektro Stressquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:24 schreef TheEnemy het volgende:
[..]
Fight For Your Right
Opgezwolle..
The Waterboys - Whole Of The Moonquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:59 schreef Z het volgende:
The Rapture - House of Jealous Lovers (bedoel je dat?)
Schotse band/nummer
TC Matic - Putain Putainquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:11 schreef schaap001 het volgende:
[..]
The Waterboys - Whole Of The Moon
Band uit België
Cold Chisel - Khe Sanhquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:20 schreef cafca het volgende:
[..]
TC Matic - Putain Putain
Australische Band
Can - Father Cannot Yellquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:24 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Cold Chisel - Khe Sanh![]()
Duitse band
Clannad & Bono - In A Lifetimequote:Op donderdag 2 februari 2006 09:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Can - Father Cannot Yell
Ierse band
Motorpsycho - Greenerquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:48 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Clannad & Bono - In A Lifetime
(nog steeds kippenvel)
Scandinavische band
Siouxie & the Bansheesquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:57 schreef Ciscus het volgende:
Mockingbird- Eminem
Helter Skelter (uitvoering)
Helter Skelter U2quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Siouxie & the Banshees
favoriete Beatles-cover
Bed of roses.quote:
Mobile home - dead end streetquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Bed of roses.
Beste demo van een band van een vriend of kennis.
http://www.adhdspietmobiel.nl/ - Snauwquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
Mobile home - dead end street
Beste demo van een band van een vriend of kennis.
Grauzone - Eisbärquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:32 schreef bukgeit het volgende:
[..]
http://www.adhdspietmobiel.nl/ - Snauw
Duitstalig
99 Problems (Rick Rubin versie)quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:26 schreef Z het volgende:
Spinvis - Najib en Julia (weet niet precies hoe het nummer heet)
Jay -Z
The World Is Yoursquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
99 Problems (Rick Rubin versie)
Nas
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Livin' proof
Mooiste duet met 2 verschillende talen
Castles Made Of Sandquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:07 schreef Agiath het volgende:
Blof (en nog iemand) - Holiday in Spain
Jimi Hendrix
Krang - Mephistoquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:11 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Castles Made Of Sand
Streektaal/dialect
Bap - Kristallnaachquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:13 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Krang - Mephisto
Streektaal/dialect
't is mij mislukt- Daniel Lohuesquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:16 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Bap - Kristallnaach
Streektaal/dialect
quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:08 schreef Ciscus het volgende:
[..]
\'t is mij mislukt- Daniel Lohues
Meest slaapverwekkende cover
(Brahimov, ik kan fehlfarben nergens vinden....)
Brain Damagequote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:12 schreef Maarteb het volgende:
Lucia Silvas - Nothing else mathers
pink floyd
Katastrofenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef Grobbel het volgende:
Watching Cars Go By.
Kaizers Orchestra
Not if you were the last junkie on earthquote:
Catch up to my step (S. Burke)quote:Op zondag 5 februari 2006 11:51 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Not if you were the last junkie on earth
Junkie XL
The Doo Bop Songquote:
Changesquote:Op maandag 6 februari 2006 07:40 schreef cafca het volgende:
[..]
I Get Along Without You Very Well
David Bowie
Paul Weller's Wild wood.quote:Op maandag 6 februari 2006 07:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Changes
een artiest/ band dat tevens veelvuldig gebruikt is voor commerciële doeleinden
You Do Something to Mequote:Op maandag 6 februari 2006 09:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Paul Weller's Wild wood.
Paul Weller (solo)...
Private hell.quote:
You're the best thing...quote:Op maandag 6 februari 2006 09:48 schreef Berkery het volgende:
[..]
Walls Come Tumbing Down
The Style Council![]()
My ever changing moodsquote:Op maandag 6 februari 2006 09:49 schreef belsen het volgende:
[..]
You're the best thing...
The Style Council...
Shout To The Topquote:Op maandag 6 februari 2006 10:05 schreef cafca het volgende:
[..]
My ever changing moods
The Style Council
The Waterboys - Winter Winterquote:Op maandag 6 februari 2006 14:41 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Pigbag - Papa's Got a Brand New Pigbag
Favoriete nummer over de winter
Prince & the Revolution - Sometimes It Snows in Aprilquote:Op maandag 6 februari 2006 14:43 schreef cafca het volgende:
[..]
The Waterboys - Winter Winter
Favoriete nummer over de lente
The Undertones - Here comes the summerquote:Op maandag 6 februari 2006 14:45 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Prince & the Revolution - Sometimes It Snows in April
Favoriete nummer over de zomer
The Replacements - Here Comes A Regularquote:Op maandag 6 februari 2006 16:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Undertones - Here comes the summer
Favoriete dranklied
Dus een soundtrack hè?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:25 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Flesh For Fantasy
Song van een soundtrack
Randy Newman - Political Sciencequote:Op maandag 6 februari 2006 17:34 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dus een soundtrack hè?
O Brother, Where Art Thou?
Song over politiek
What Fun - The right side wonquote:Op maandag 6 februari 2006 17:34 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dus een soundtrack hè?
O Brother, Where Art Thou?
Song over politiek
Billy Bragg - Help save the youth of Americaquote:Op maandag 6 februari 2006 18:23 schreef Brahimov het volgende:
[..]
What Fun - The right side won
Song over politiek
Elvis Costello -quote:Op maandag 6 februari 2006 18:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Billy Bragg - Help save the youth of America
Song over politiek
The Smiths - Barbarism begins at homequote:Op maandag 6 februari 2006 18:30 schreef Agiath het volgende:
Rage Agianst The Machine - Know Your Enemy
Liedje met de beste bas-solo
Rancid - Maxwell's murder (slechts anderhalve minuut lang en toch een schitterende bassolo).quote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
The Smiths - Barbarism begins at home
Liedje met de beste bas-solo
Benjamin B - Cherry Blossomquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:32 schreef belsen het volgende:
[..]
Rancid - Maxwell's murder (slechts anderhalve minuut lang en toch een schitterende bassolo).
Demo van een vriend of lokaalbandje...
Johnny Cash & Nick Cave - Cindyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:47 schreef placebeau het volgende:
Dandy Warhols - We used to be friends
Liedje met meisjesnaam in de titel
dEUS - Magdalenaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:48 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Johnny Cash & Nick Cave - Cindy
Leonard Cohen- Susannequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:48 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Johnny Cash & Nick Cave - Cindy
Foo Fighters - Everlongquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:50 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Leonard Cohen- Susanne
Song gespeeld in 2 meter sessies
Paul de Leeuw - Vlieg met me mee naar de regenboog.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:53 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Muzikanten dansen niet
Song over een regenboog
uhh.....tsja.....zo haal je de snelheid er wel uitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:17 schreef Agiath het volgende:
Nena - 99 luftballon
Nummer met samples die achteruit worden gespeeld
Beastie Boys - Paul Reverequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:17 schreef Agiath het volgende:
Nena - 99 luftballon
Nummer met samples die achteruit worden gespeeld
Shake Your Rumpquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Beastie Boys - Paul Revere
Beastie Boys dan dus maar...
Jerry Was A Race Car Driverquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:17 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Tommy The Cat (met Primus)
Primus
Natural Joequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:17 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Tommy The Cat (met Primus)
Primus
abba - take a chance on mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Motorpsycho - Wearing Y'r Smell
Zweedse bodem
Cloudbustingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:46 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
abba - take a chance on me![]()
![]()
kate bush
DJ Tiesto - Rain Down On Mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:48 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Cloudbusting
Remix beter dan het origineel
Evanescence - Forgive Me.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:54 schreef Flibble het volgende:
darn...
Marilyn Manson - Sweet dreamsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:54 schreef schaap001 het volgende:
[..]
DJ Tiesto - Rain Down On Me
cover beter dan 't origineel
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Evanescence - Forgive Me.
Beste niet top 40 nummer van dit moment.
Save Ferris - Come On Eileenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:54 schreef schaap001 het volgende:
[..]
DJ Tiesto - Rain Down On Me
cover beter dan 't origineel
Madonna - Hung up. [ DJ Fizzy Jay Remix)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Save Ferris - Come On Eileen
Remix beter dan het origineel
Minus the bear - Pachuca sunrisequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Madonna - Hung up. [ DJ Fizzy Jay Remix)
Beste niet top 40 nummer van dit moment.
Billy Jeanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:59 schreef Flibble het volgende:
[..]
Minus the bear - Pachuca sunrise
Michael Jackson
Ps. volgens mij was ik toch echt eerder met mn Marilyn Manson!
Have a little faith in me...quote:
Hallo Venray - Hey Hey, My Myquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Have a little faith in me...
Marlboro Flashback nummer...
Poor Man's Shangri-Laquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Hallo Venray - Hey Hey, My My
Ry Cooder
Don't look back in anger.quote:
Maar in het frans gezongen. Is het niet een Engels bandje overigens? Reading ligt toch in Engeland?quote:
Ja, Saloon is een Britse band inderdaad.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:55 schreef Z het volgende:
[..]
Maar in het frans gezongen. Is het niet een Engels bandje overigens? Reading ligt toch in Engeland?
Goldfinger.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:34 schreef Berkery het volgende:
Morning Train (Nine To Five)![]()
Song uit een Bondfilm
Zoiets als Let it Be van Kane, bedoel je dat? Of juist andersom?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Goldfinger.
Nummer waarvan de titel bekender is, van een totaal ander, maar zeker minder lied...
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zoiets als Let it Be van Kane, bedoel je dat? Of juist andersom?![]()
Zo ja, dan is The Wedding Present de volgende opgave.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef cafca het volgende:
[..]heeft Grobbel nu juist bekend dat hij Let it be van Kane beter vind dat dat nummer van the Beatles?
Ik begreep werkelijk geen hol van zijn vraagstelling, dus vandaar de twijfel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef cafca het volgende:
[..]heeft Grobbel nu juist bekend dat hij Let it be van Kane beter vind dat dat nummer van the Beatles?
Go - Kanequote:Op woensdag 8 februari 2006 11:57 schreef Z het volgende:
Die 'ballad' met dat clipje dat Dinand in een auto zit.
Nogmaals Kane.
the scene - blauwquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Go - Kane
Je slechtste cd (zelfde als de vorige vraagstelling, in mijn geval)
Ik ken alleen het album 'Spiderland' van naam, maar om het topic weer een ff slinger te geven, zeg ik dus geheel tegen de regels in:quote:
Monkey gone to heavenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik ken alleen het album 'Spiderland' van naam, maar om het topic weer een ff slinger te geven, zeg ik dus geheel tegen de regels in:
Spiderland
The Pixies
Palace Of The Brinequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik ken alleen het album 'Spiderland' van naam, maar om het topic weer een ff slinger te geven, zeg ik dus geheel tegen de regels in:
Spiderland
The Pixies
Ja excuses, ik bedacht me: straks loopt het hier weer vast!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:20 schreef Berkery het volgende:
--
Peter Gabriel & Kate Bush - Don't Give Upquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:34 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Mooi, zijn we toch weer bij Underworld
Rez
Zonder drums
Running Up That Hill.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:35 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Peter Gabriel & Kate Bush - Don't Give Up
Kate Bush
+ Phillip Bailey - Easy Loverquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Berkery het volgende:
Brighter than the sun Zoveel ken ik er niet
Phil Collins
Septemberquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:53 schreef schaap001 het volgende:
[..]
+ Phillip Bailey - Easy Lover
Earth, Wind and Fire
Haha, die mag Bukgeit beantwoorden: ben nu wel benieuwd!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef ranja het volgende:
Once in a Lifetime
nummer van een band met dubbele o
Hardfloor - Acperiencequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:58 schreef Z het volgende:
Deerhoof - L'amour Stories
nummer van een band met dubbele o
Wollt ihr das Bett ins Flammen sehen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ricky Martin - un dos tres, Maria
Rammstein
Illusive Consensus van Epica. Wel niet geheel in het Latijn, maar wel gedeeltelijk (zoals veel nrs van Epica). En anders maar Gloria in Excelsis Deoquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Wollt ihr das Bett ins Flammen sehen.
Latijn...
Right now I'm aroaming.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Illusive Consensus van Epica. Wel niet geheel in het Latijn, maar wel gedeeltelijk (zoals veel nrs van Epica). En anders maar Gloria in Excelsis Deo
Nick Cave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |