Ik ken alleen het album 'Spiderland' van naam, maar om het topic weer een ff slinger te geven, zeg ik dus geheel tegen de regels in:quote:
Monkey gone to heavenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik ken alleen het album 'Spiderland' van naam, maar om het topic weer een ff slinger te geven, zeg ik dus geheel tegen de regels in:
Spiderland
The Pixies
Palace Of The Brinequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik ken alleen het album 'Spiderland' van naam, maar om het topic weer een ff slinger te geven, zeg ik dus geheel tegen de regels in:
Spiderland
The Pixies
Ja excuses, ik bedacht me: straks loopt het hier weer vast!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:20 schreef Berkery het volgende:
--
Peter Gabriel & Kate Bush - Don't Give Upquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:34 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Mooi, zijn we toch weer bij Underworld
Rez
Zonder drums
Running Up That Hill.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:35 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Peter Gabriel & Kate Bush - Don't Give Up
Kate Bush
+ Phillip Bailey - Easy Loverquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Berkery het volgende:
Brighter than the sun Zoveel ken ik er niet
Phil Collins
Septemberquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:53 schreef schaap001 het volgende:
[..]
+ Phillip Bailey - Easy Lover
Earth, Wind and Fire
Haha, die mag Bukgeit beantwoorden: ben nu wel benieuwd!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef ranja het volgende:
Once in a Lifetime
nummer van een band met dubbele o
Hardfloor - Acperiencequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:58 schreef Z het volgende:
Deerhoof - L'amour Stories
nummer van een band met dubbele o
Wollt ihr das Bett ins Flammen sehen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ricky Martin - un dos tres, Maria
Rammstein
Illusive Consensus van Epica. Wel niet geheel in het Latijn, maar wel gedeeltelijk (zoals veel nrs van Epica). En anders maar Gloria in Excelsis Deoquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Wollt ihr das Bett ins Flammen sehen.
Latijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |