quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:42 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zat net even de programmering voor morgen te bekijken op HBB:
Komende zondag, 29 januari, kunt u tussen 10.00 en 14.00 uur uw auto laten wassen door de Hoteliers!
Nou dat ziet er dus goed uit maar dan:Henk gaf aan dat hij hier niet mee accord ging, maar blijkbaar denkt Hummie daar anders overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelukkig, ik was al bang dat we hier een ENDEmol hadden zittenquote:
Leuk dan komt Tanja ook dat zal Peter leuk vinden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:50 schreef rooie3 het volgende:
Frank heeft het over 12 of 14 personen.
Hij weet natuurlijk niet dat de baby nog niet van bordje eet.
Ben benieuwd,je weet het maar nooit met Tanjaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Leuk dan komt Tanja ook dat zal Peter leuk vinden.
Oh wat zal Peter dan blij zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:50 schreef rooie3 het volgende:
Frank heeft het over 12 of 14 personen.
Hij weet natuurlijk niet dat de baby nog niet van bordje eet.
Een belangrijke spil in dit gebeurenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:52 schreef regenworm het volgende:
Probeer een beetje warm te draaien met caps krijg ik alleen Viola te zien
Is inderdaad zo maar het zou wel leuk zijn als ze samen met JS kwam.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd,je weet het maar nooit met Tanja![]()
Dit gaat mij iets te ver ik zie het wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je kan Tanja haar moeder ook ff bellen natuurlijk.
Gewoon ff zoeken op Slangenberg in uithuizen. Daar staat er maar één en dat zijn haar ouders. Die zullen het vast wel weten
Ik vond de baby wel heel lief.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is inderdaad zo maar het zou wel leuk zijn als ze samen met JS kwam.
Ben geen fan van tanja
Is meer een type voor begrafenissen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:54 schreef BONG4002 het volgende:
Holt is gek op trouwerijen, ze moet dan altijd huilen
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:55 schreef BONG4002 het volgende:
Holt is vanaf 13:30 weg tot morgenmiddag
Tja, priviléges waarschijnlijk, zal ze wel hebben vastgelegd in de voorwaarden om het huis in te gaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:56 schreef frizti het volgende:
Wat een slappe zooi, Viool gaat een nachtje thuis slapen.
Voor ons is het wel lekker werd gek van dat wijfquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:56 schreef frizti het volgende:
Ja Hummy word echt week.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:56 schreef frizti het volgende:
Ze wil waarschijnlijk niet dat er nog meer mensen vrijwillig vertrekken na de "leegloop" door Kelly en Gertquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Hummy word echt week.
Slaat nergens op.
Veel schrijven over haar vanavond,ze gaat vast thuis internetten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor ons is het wel lekker werd gek van dat wijf
Dat zou idd weleens kunnen jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Veel schrijven over haar vanavond,ze gaat vast thuis internetten.![]()
geen probleem hoor en ze weet wat FOK is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Veel schrijven over haar vanavond,ze gaat vast thuis internetten.![]()
Elke topic dus over haar beginnenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zou idd weleens kunnen ja![]()
mss kijkt ze hier ook even
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja komt niet
Heb net Geesje ff gebeld (hele lieve vrouw trouwens)
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef Peter6000 het volgende:
Zo
3 kilo afgevallen in 3 dagen tijd, zo`n verkoudheid en leven op appelsientje, koffie en keelpastilles heeft zo zijn voordelen
Haha heb je nieuwe vriendin nuquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja komt niet
Heb net Geesje ff gebeld (hele lieve vrouw trouwens)
gewoon er over heen lezenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:03 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat je hier berichten van bepaalde gebruikers niet gewoon kan blokken
Ik heb haar wel vaker gesproken, toen in die tijd toen ik naar Aalsmeer moest voor die date met Chantal, dag ervoor had ik haar ook ff gebeld of ze nog tips voor me had.quote:
Ik hoop niet dat je mijn berichten bedoeldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:03 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat je hier berichten van bepaalde gebruikers niet gewoon kan blokken
Nouja, in ieder fijn dat het goed met hun gaat!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb haar wel vaker gesproken, toen in die tijd toen ik naar Aalsmeer moest voor die date met Chantal, dag ervoor had ik haar ook ff gebeld of ze nog tips voor me had.
Maar het gaat goed met Tanja en Jocelyn, alleen ze konden niet komen. Ze was anders wel gekomen.
Fijn dat het goed met ze gaat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb haar wel vaker gesproken, toen in die tijd toen ik naar Aalsmeer moest voor die date met Chantal, dag ervoor had ik haar ook ff gebeld of ze nog tips voor me had.
Maar het gaat goed met Tanja en Jocelyn, alleen ze konden niet komen. Ze was anders wel gekomen.
doe haar de groetenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
heb tanja aan de foon
Nee, alleen bang voor een slechte regie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:11 schreef rooie3 het volgende:
Worden jullie al zenuwachtig.
Hier is alles "stabiel" zoals Roel zou zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:11 schreef rooie3 het volgende:
Lijkt me alleen stug dat ze zenders krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, alleen bang voor een slechte regie.
Op dit moment zijn ze prima en nu maar duimen
nee, niet zenuwachtig, ik verwacht er eigenlijk niks van....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:11 schreef rooie3 het volgende:
Tipje van Bong:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lijkt me alleen stug dat ze zenders krijgen.
Dus dat word goed luisteren.
Misschien zitten onder de tafel microfoontjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lijkt me alleen stug dat ze zenders krijgen.
Dus dat word goed luisteren.
Ik ook niet, vooral omdat ze na een uur eruit geknikkerd worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, niet zenuwachtig, ik verwacht er eigenlijk niks van....
Ik zit er al helemaal klaar voor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:11 schreef rooie3 het volgende:
Nou, dan moet je die toch echt eens aanschaffenquote:
nee ik ook niet.quote:
Dat is mij bij ook een grote ergenis zeker als Lieske aan het woord is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:15 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ook niet, vooral omdat ze na een uur eruit geknikkerd worden.
Van Bart mocht het best een half uurtje uitlopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:15 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ook niet, vooral omdat ze na een uur eruit geknikkerd worden.
Het ligt er aan welke cameraman dienst heeft,hoop niet die gek op Naat was.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is mij bij ook een grote ergenis zeker als Lieske aan het woord is.
Viola schreeuwt nu door de kamer is toch iets speciaals.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou, dan moet je die toch echt eens aanschaffenScheelt echt gigantisch
bijna het dubbele, ik gebruik zelf die van Sony (en dan professionele)
Lieske veel Lieskequote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het ligt er aan welke cameraman dienst heeft,hoop niet die gek op Naat was.
Ik moet straks nog fietsen, dus wantjes toch maar meenemenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:20 schreef cuall het volgende:
Ik ben er weer, mensen het is buiten echt héél koud.
Zal Monique nog tegenvallen nu buiten staan op een tochtig winkelcentrum.
oke laten ze iedereen maar goed in beeld brengen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja want Naat en eten gaat niet samen.
Ik wil Menno en Ralph![]()
Zou ik zeker doen, en een muts is ook geen overbodige luxe nu.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet straks nog fietsen, dus wantjes toch maar meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |