Hier is alles "stabiel" zoals Roel zou zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:11 schreef rooie3 het volgende:
Worden jullie al zenuwachtig.
Lijkt me alleen stug dat ze zenders krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, alleen bang voor een slechte regie.
Op dit moment zijn ze prima en nu maar duimen
nee, niet zenuwachtig, ik verwacht er eigenlijk niks van....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:11 schreef rooie3 het volgende:
Tipje van Bong:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lijkt me alleen stug dat ze zenders krijgen.
Dus dat word goed luisteren.
Misschien zitten onder de tafel microfoontjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lijkt me alleen stug dat ze zenders krijgen.
Dus dat word goed luisteren.
Ik ook niet, vooral omdat ze na een uur eruit geknikkerd worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, niet zenuwachtig, ik verwacht er eigenlijk niks van....
Ik zit er al helemaal klaar voor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:11 schreef rooie3 het volgende:
Nou, dan moet je die toch echt eens aanschaffenquote:
nee ik ook niet.quote:
Dat is mij bij ook een grote ergenis zeker als Lieske aan het woord is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:15 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ook niet, vooral omdat ze na een uur eruit geknikkerd worden.
Van Bart mocht het best een half uurtje uitlopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:15 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ook niet, vooral omdat ze na een uur eruit geknikkerd worden.
Het ligt er aan welke cameraman dienst heeft,hoop niet die gek op Naat was.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is mij bij ook een grote ergenis zeker als Lieske aan het woord is.
Viola schreeuwt nu door de kamer is toch iets speciaals.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou, dan moet je die toch echt eens aanschaffenScheelt echt gigantisch
bijna het dubbele, ik gebruik zelf die van Sony (en dan professionele)
Lieske veel Lieskequote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het ligt er aan welke cameraman dienst heeft,hoop niet die gek op Naat was.
Ik moet straks nog fietsen, dus wantjes toch maar meenemenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:20 schreef cuall het volgende:
Ik ben er weer, mensen het is buiten echt héél koud.
Zal Monique nog tegenvallen nu buiten staan op een tochtig winkelcentrum.
oke laten ze iedereen maar goed in beeld brengen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja want Naat en eten gaat niet samen.
Ik wil Menno en Ralph![]()
Zou ik zeker doen, en een muts is ook geen overbodige luxe nu.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet straks nog fietsen, dus wantjes toch maar meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |