Dat zou idd weleens kunnen jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Veel schrijven over haar vanavond,ze gaat vast thuis internetten.![]()

geen probleem hoor en ze weet wat FOK is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Veel schrijven over haar vanavond,ze gaat vast thuis internetten.![]()

Elke topic dus over haar beginnenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zou idd weleens kunnen ja![]()
mss kijkt ze hier ook even

quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja komt niet
Heb net Geesje ff gebeld (hele lieve vrouw trouwens)

Dat doe je goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef Peter6000 het volgende:
Zo
3 kilo afgevallen in 3 dagen tijd, zo`n verkoudheid en leven op appelsientje, koffie en keelpastilles heeft zo zijn voordelen

Haha heb je nieuwe vriendin nuquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja komt niet
Heb net Geesje ff gebeld (hele lieve vrouw trouwens)

gewoon er over heen lezenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:03 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat je hier berichten van bepaalde gebruikers niet gewoon kan blokken

Ik heb haar wel vaker gesproken, toen in die tijd toen ik naar Aalsmeer moest voor die date met Chantal, dag ervoor had ik haar ook ff gebeld of ze nog tips voor me had.quote:

Ik hoop niet dat je mijn berichten bedoeldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:03 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat je hier berichten van bepaalde gebruikers niet gewoon kan blokken

Nouja, in ieder fijn dat het goed met hun gaat!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb haar wel vaker gesproken, toen in die tijd toen ik naar Aalsmeer moest voor die date met Chantal, dag ervoor had ik haar ook ff gebeld of ze nog tips voor me had.
Maar het gaat goed met Tanja en Jocelyn, alleen ze konden niet komen. Ze was anders wel gekomen.

Fijn dat het goed met ze gaat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb haar wel vaker gesproken, toen in die tijd toen ik naar Aalsmeer moest voor die date met Chantal, dag ervoor had ik haar ook ff gebeld of ze nog tips voor me had.
Maar het gaat goed met Tanja en Jocelyn, alleen ze konden niet komen. Ze was anders wel gekomen.

doe haar de groetenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
heb tanja aan de foon

Nee, alleen bang voor een slechte regie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:11 schreef rooie3 het volgende:
Worden jullie al zenuwachtig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |