Jij doet aan recycling?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niet weggooien, geef maar aan mij.![]()

Wijn over datum, wat is dat dan voor bocht. Een beetje witte wijn kun je een paar jaar goedhouden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:19 schreef D.Rose het volgende:
De wijn die ze hebben is allemaal over datum

quote:

quote:

quote:

Dat is wijn die ze gesponsord hebben gekregen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:22 schreef Athalon het volgende:
[..]
Wijn over datum, wat is dat dan voor bocht. Een beetje witte wijn kun je een paar jaar goedhouden.![]()

quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat is wijn die ze gesponsord hebben gekregen.
Nu weten we dus waarom

Nou meer 'dit kan ik niet meer verkopen, en zou ik anders weggooien'quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:27 schreef Athalon het volgende:
[..]
Onder het motto, het oude moet eerst op
![]()

quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou meer 'dit kan ik niet meer verkopen, en zou ik anders weggooien'

Goedemorgenquote:

Dit is de bewuste fles.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou meer 'dit kan ik niet meer verkopen, en zou ik anders weggooien'

Goedemorgen.quote:

Volgens Bonnie stond het op alle flessen witte wijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dit is de bewuste fles.
[afbeelding]

Dat is wel lekker drinken dat spul (als het binnen de houdbaarheidsdatum is)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:32 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dit is de bewuste fles.
[afbeelding]

F*ck de houdbaarheidsdatum, gewoon op je neus en smaakpapillen vertrouwen, is veel beter dan wat lettertjes of cijfertjes op een verpakking.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:33 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is wel lekker drinken dat spul (als het binnen de houdbaarheidsdatum is)![]()

Goedemorgen cuall.quote:

Goedemorgenquote:

Dat is zo, heb verleden week nog een wijntje gedronken dat 6 jaar oud was en volgens het etiket al 2 jaar over de datum, maar hij was uitstekendquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
F*ck de houdbaarheidsdatum, gewoon op je neus en smaakpapillen vertrouwen, is veel beter dan wat lettertjes of cijfertjes op een verpakking.

quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:38 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is zo, heb verleden week nog een wijntje gedronken dat 6 jaar oud was en volgens het etiket al 2 jaar over de datum, maar hij was uitstekendDat hield ook in dat hij koel en donker was bewaard
![]()

Goedemorgenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:43 schreef frizti het volgende:
Goedensmorgens deze morgen.

Goedemorgen frizti.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:43 schreef frizti het volgende:

Goedemorgenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:43 schreef frizti het volgende:

Slappe zakken zijn het.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:45 schreef rooie3 het volgende:
Raar hoor dat ze allemaal zo maar effe naar huis mogen.

Goedemorgen Mabelle (amie)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:46 schreef Mabelle het volgende:
Ook Goedemorgenlangzaam ontwaakt Fok

Goedemorgenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:46 schreef Mabelle het volgende:

Hai Mabellequote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:46 schreef Mabelle het volgende:

Goedemorgen Manu.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:51 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen!!!

bij mij wel, maar die van Cuall deed het net eventjes nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:52 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen Manu.![]()
Btw je avatar doet het niet.

Goedemorgenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:46 schreef Mabelle het volgende:

quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
bij mij wel, maar die van Cuall deed het net eventjes niet

Deze doet het wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ok, dan pleur ik er weer een andere op

Hai Manu,quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
bij mij wel, maar die van Cuall deed het net eventjes niet

Ik hoop maar dat het rode kruis er wat van gaat zeggen, daar kruipt Hummie voorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:58 schreef Mabelle het volgende:
Eigenlijk zou Hummie die belachelijke zonnebrillen moeten verbieden... net zo snel als dat ze waren om de petjes in BB te verbiedenmaar ja .... dan lopen de omhoog gevallen sterren naar buiten natuurlijk.

ja, ik kreeg in een keer een rood kruisje, was al bijna blij dat Viola echt defenitief weg wasquote:

Goedemorgenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Goedemorgen wat een koude morgen BRRRRRRR

Die mogen van Henk van 13:00 tot 14:00 uur er zijn en dan weer opzouten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:08 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo allemaal, hoe laat komen de BB5 bewoners ??

Talpa houdt nooit aan zijn afspraken dus ook deze niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:08 schreef LekkerSimpel het volgende:alle streamertjes
Ik heb weer het één en ander gemist lees ik net terug. Een nieuwe bewoonster...(ownee dat heet hotelier)
Mogen we bij zijze van uitzondering niet met haar mee de badkamer in? Want het is al 11 uur geweest en de badkamer is toch van 9-10 cameravrij

Henk is er niet dus het zal wel later worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die mogen van Henk van 13:00 tot 14:00 uur er zijn en dan weer opzouten.

ik hoop het voor je.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben zo opgewonden![]()
![]()
Heel misschien komt Tan ook zometeen![]()

In het gastenboek van de Tan-fanpage stond dat iemand op de streams had gehoord dat er maar 12 bewoners komen ipv 13quote:

ja, ze laten Lieske thuis, die lag nog plat op haar rugquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In het gastenboek van de Tan-fanpage stond dat iemand op de streams had gehoord dat er maar 12 bewoners komen ipv 13

Hun hebben het ook steeds over 12 mensen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In het gastenboek van de Tan-fanpage stond dat iemand op de streams had gehoord dat er maar 12 bewoners komen ipv 13

Ik denk het niet Peterquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:11 schreef Peter6000 het volgende:
![]()

Denk het niet want er komen maar 12 man, of Ralph moet werken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:11 schreef Peter6000 het volgende:
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |