Ow wat stom, ik was er best tevreden over namelijk. Ik had destijds niet voor WizzAir gekozen, omdat die voor mij op onhandige dagen vlogen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:49 schreef starla het volgende:
[..]
Die vliegen niet meer op Budapest. Wizzair is de 'beste' optie qua prijs.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ow wat stom, ik was er best tevreden over namelijk. Ik had destijds niet voor WizzAir gekozen, omdat die voor mij op onhandige dagen vlogen.
Wizzair zal de goedkoopste zijn vanaf een NL luchthaven, omdat de overige maatschapijen KLM en MALEV zijn, en deze voeren dat uit in een codeshare overeenkomst, dus zullen daar geen prijsstunttarieven komen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:39 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb tot nu bij cheaptickets/vliegwinkel alleen tickets gezien voor ongeveer 200 euro, terwijl je bij Wizzair een retourtje ongeveer 110 euro was (een beetje de goedkope dagen uitzoeken)
Van wat voor studie is het een reis? Misschien kunnen we wat toepasselijks bedenken, of is dat niet de bedoeling?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:14 schreef copyfile het volgende:
Dit jaar ga ik waarschijnlijk met de studievereniging naar Budapest voor een weekje. Nu ben ik mede organisator van deze reis en heb even een vraagje. Zijn er hier mensen die een paar bezienswaardigheden weten ik of rondom budapest ? (hebben een bus tot beschikking dus mag iets uit de stad zijn). En ik bedoel dan niet een brug ofzo maar vorig jaar b.v. in Praag zijn we naar de Skoda fabriek geweest en Concentratiekamp. Zoiets zoek ik nu ook in Budapest. Mischien een bierbrouwerij of iets in die richting ??
Qua capaciteit past dat makkelijk in Széchenyi, maar snap dat ze er misschien niet zo blij van worden als er zo'n grote groep aankomt. Ze hebben overigens wel meerdere ingangen zodat je het een beetje kan spreiden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:53 schreef copyfile het volgende:
Studie is Bedrijfseconomie dus moet wel iets "economisch" zijn zegmaarBadhuis is wel relax maar moeten even kijken of dat met 80man wel gaat lukken
Wat voor tips?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:15 schreef S-Two het volgende:
Iemand nog tips?!
Ja, vaag dat ik alleen dat heb gepost. Ik zoek tips voor in Budapest om te slapen (goedkope hostel/camping) en toffe dingen om te doen overdag en 's avonds (uitgaan)..quote:
bestaat Bahnhof nog?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:27 schreef bassieVL het volgende:
Uitgaan:
- Corvintetö
- Rompkert
- Chachacha (Margrit Hid)
- A38
- Zold Pardon

Dat is Rompkert.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:18 schreef HuHu het volgende:
[ afbeelding ]
Bij die pijl is een parkeerplaats en een buiten-bar en daar zijn elke dag hele toffe feesten. Geen idee hoe het heet of wat het is, maar we hebben er ons uitstekend vermaakt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:47 schreef jovink het volgende:
Even een goede 2010 kick, Over 2 weken gaan we met een groep vrienden naar Budapest. Mijn vraag is dan ook of er in budapest ook de gelegenheid is om een kratten bier te kopen, en hoe is de prijs in de bijv supermarkt t.o.v Nederland? Nog niet genoemde (uitgaans tips) en don'ts zijn altijd welkom!
Mij is het Red Bus hostel wel goed bevallen, maar ik zie dat een double daar bijna 40 euro is.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:34 schreef _explosions_ het volgende:
ik ben al een aantal keren in budapest geweest, maar het is alweer een paar jaren geleden. Ben nu opzoek naar een leuk hostel, dichtbij het centrum natuurlijk, waar ze redelijk goedkope double rooms hebben. Ik heb wel een leuk hotel gevonden a 37 euro per nacht, maar een hostel brengt altijd wat meer gezelligheid.
dank je voor de tip, die prijs vind ik prima, alleen volgens hostelworld hebben ze alleen twin kamers en dat vind ik dan weer niet zo leuk voor een eerste vakantie met vriendje.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Mij is het Red Bus hostel wel goed bevallen, maar ik zie dat een double daar bijna 40 euro is.
ben er onlangs weer geweest en vond het al een ietsje leukerquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:37 schreef misteriks het volgende:
Hurayzzz, ik ben geen ezel; 2 keer geweest ; maar die 3e keer zal er hopelijk nooit van komen ! imo meest irritante hoofdstad in centraal/oost-europa
Me to (begin januari) dus heb maar een paar dagen tijd om iets van de stad te zien en om flink op stap te gaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef Skv het volgende:
Sorry voor de kick
Ga begin december voor vier dagen. Ben erg benieuwd!
Ik kan mij herinneren met de tram naar het eindpunt van een bepaalde lijn gegaan te zijn, waar een busstation is (maar metro moet wellicht ook lukkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:24 schreef k_man het volgende:
Zo... is er al drie jaar niemand meer in Boedapest geweest?
Ik overweeg een weekendje te gaan aan het eind van de zomer.
Kan iemand me vertellen hoe makkelijk dat beeldenpark te bereiken is? Ik bedoel het park waar alle communistische beelden (Lenin, Marx, Engels, etc.) terecht gekomen zijn.
Ik lees dat je eerst de metro moet nemen en dan een bus. Kun je de buschauffeur een beetje duidelijk maken waar je moet zijn? Of worden de haltes duidelijk aangegeven? En hoe langt duurt de reis erheen zo ongeveer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |