das ook wel een whoei waardquote:
ik probeer het wel als t mijn kat-week is ik bedoel je moet m toch komen brengen...quote:
je weet het; je krijgt mij erbij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik probeer het wel als t mijn kat-week isik bedoel je moet m toch komen brenge
of doen we jij door de week ik in t weekend?
pff een hapje rijst kun je krijgen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:37 schreef PhaE het volgende:
[..]
je weet het; je krijgt mij erbij.
En ik verwacht een vorm van betaling voor het gebruik van mijn kat.
Dus eh...
Neucken?![]()
waar gaan we heen?quote:
Flikker dan maar opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pff een hapje rijst kun je krijgen!
heb ik toch over
*bijt*quote:
Prima!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
*bijt*
pfff ik ga morgen toch lekker de ardennen in!
quote:
Oi.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wil er iemand met me trouwen op hawai?
het is toch al geboekt en ik heb nu een plaatsje over!
Met jou wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:46 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oi.
Ik heb de tickets muts!
Dus;
Zijn er nog gewillige dames die zin hebben in een bruiloft op hawaii?![]()
Zekersquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:52 schreef Twisted_fok het volgende:
puik [14.gif]
Geregeld nu.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:58 schreef broer het volgende:
Ha! Een uitlegtopic over de wetten die gelden op schepen. Dat moet ik in mijn AT hebben.
Super!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:07 schreef PhaE het volgende:
Geregeld nu.
Als je er klaar voor bent, dan zal het antwoord tot je komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
Super!
Moet ik mijn tvp nu ook drie keer plaatsen voor ik daadwerkelijk die uitleg krijg? Of komt die vanzelf?
natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:31 schreef liefie_ het volgende:
ik hoop dat jullie allemaal braaf netwerk hebben gekeken zoals het goede burgertjes betaamt...
dan hebben jullie kunnen leren dat ik gelijk had
verliefdheid bestaat maar een of 2 jaar en mensen zijn niet gemaakt om langer dan die periode bij elkaar te blijven!
whoei
en mensen overschatten verliefdheid en vinden het zo leuk dat ze verliefd zijn om het verliefd zijn
domme mensen...
Ja, ik zou na vandaag alleen nog 11 februari werken. Had volgende week namelijk vrij gevraagd en wat schetst mijn verbazing toen ik hier kwam.... ik sta niet meer op het rooster na volgende week, maar volgende week hebben ze me wel ingepland....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:43 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
nog eventjes en je bent er vanaf toch?
Kun je niet met een collega ruilen anders? het is natuurlijk niet echt netjes dat ze het zo doen. Hopen dat ze het gewoon omruilen. Komt vast goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, ik zou na vandaag alleen nog 11 februari werken. Had volgende week namelijk vrij gevraagd en wat schetst mijn verbazing toen ik hier kwam.... ik sta niet meer op het rooster na volgende week, maar volgende week hebben ze me wel ingepland....
Maandag maar eens achteraan bellen, want ik heb al allemaal afspraken gemaakt
Mijn collega's zijn op z'n zachtst gezegd niet zo collegiaal, wel op de uren azen die ik openlaat nu ik wegga, maar elkaar helpen... Maar goed, t zal wel goed komen, het is me toegezegd en ik heb afspraken gemaakt, ik heb die tijd wel nodig volgende week...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:51 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Kun je niet met een collega ruilen anders? het is natuurlijk niet echt netjes dat ze het zo doen. Hopen dat ze het gewoon omruilen. Komt vast goed
als het je is toegezegd hebben ze gewoon pech volgende week. En daarna nog een keer en je bent er vanaf.. dan lekker weer hele weekendenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn op z'n zachtst gezegd niet zo collegiaal, wel op de uren azen die ik openlaat nu ik wegga, maar elkaar helpen... Maar goed, t zal wel goed komen, het is me toegezegd en ik heb afspraken gemaakt, ik heb die tijd wel nodig volgende week...
Ik slaap nog halfquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
liefie heeft zich nog niet gemeld, hoor
Nee, dank je, zo verslaafd ben ik niet...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik slaap nog half
Laptop in bed is ganz gut in het weekend
Geen kwestie van verslaafd zijn hoor ... meer een kwestie van het moment van uit je bed komen uit kunnen stellenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, dank je, zo verslaafd ben ik niet...
Jaja, en je kan er zeker ook zo van afblijven als het moetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Geen kwestie van verslaafd zijn hoor ... meer een kwestie van het moment van uit je bed komen uit kunnen stellen![]()
Denk niet dat je hier het antwoord krijgt...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:26 schreef Dobbelstein het volgende:
MAg ik weten waarom mijn threads zijn gesloten????
Nee, dat mag niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:26 schreef Dobbelstein het volgende:
Je moet in het Feedback topic zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:26 schreef Dobbelstein het volgende:
HIj moet het goede voorbeeld gevenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet in het Feedback topic zijn
Niet in de Slowchat
Tenminste niet met deze vragen
Voor de rest ben je welkom![]()
Lief ben ik hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:53 schreef melismay het volgende:
[..]
HIj moet het goede voorbeeld geven
Wij hoeven dat niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:53 schreef melismay het volgende:
[..]
HIj moet het goede voorbeeld geven
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ik kon er nog wel voor zorgen dat je niet meer hoeft te werken
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:15 schreef melismay het volgende:
[..]Jij was het die er voor zorgde dat ik 4 keer emt die stomme helpdesk van jullie moest bellen!
Eigenljik is het een heel grappig verhaalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Die zijn echt niet al te snugger geloof ik![]()
Ja non skilled hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Eigenljik is het een heel grappig verhaal
Mijn computer deed er anderhalf uur over om op te starten, dus belde ik de helpdesk. Helpdesk maakte een notitie en zouden bellen. Paar uur later krijg ik een mailtje of ik de helpdesk wil bellen, ik gebeld, kerel weer een melding gemaakt. Er waren meer mensen met het probleem, dus ik zou nog wel horen wat ze er mee gingen doen. Half uur later staat er iemand van de helpdesk op mijn voicemail. Ze hadden me gemaild en ik had nog steeds niet terug gebeldMaar weer gebeld en naar die persoon zelf gevraagd, dat was neit nodig zei de collega in kwestie. Even verteld over het eerder contact, toch de betreffende persoon aan de telefoon gekregen. Hij: "ja ik hoorde net al dat u al eerder gebeld had, ik heb niks meer aan dat verhaal toe te voegen"... Helpdesks
![]()
We hebben nu al onderling de afspraak gemaakt, dat degene die het eerste binnenkomt alle computers aandrukt, want om 8 uur heb je er blijkbaar nog geen problemen meequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja non skilled he![]()
En het probleem bestaat nog steeds![]()
Kan kloppenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:32 schreef melismay het volgende:
[..]
We hebben nu al onderling de afspraak gemaakt, dat degene die het eerste binnenkomt alle computers aandrukt, want om 8 uur heb je er blijkbaar nog geen problemen mee
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan kloppen![]()
Want ik weet de oorzaak wel![]()
![]()
Dat zou op zich best prettig zijn jaquote:
Hoi, knuffelen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo, godverdomme. Ik heb ook koffie.
![]()
Dat wordt een stevige knuffel dan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan, ik ben lichtelijk chagerijnig.
Hoe wist je van mijn grootste jeugdzonde?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Waarom ik nou gelijk aan The Offspring moet denken?
"Give it to me baby, uh-uh"
Dat was na mijn tijdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Offspring was toch vrijwel iedereens grote jeugdzonde?![]()
De mijne iig ook.
Mijne ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:46 schreef Twisted_fok het volgende:
De mijne iig ook.
Ik ben gelukkig niet de enige.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:46 schreef Twisted_fok het volgende:
De mijne iig ook.
Ja godverdomme, ik besef nu pas hoe oud je wel niet bent.quote:
Ook schuldig, schuldig en schuldig.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mijne ook
Korn & Limp Bizkit & System of a Dawn ook
Dan schrijf je het toch wel goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mijne ook
Korn & Limp Bizkit & System of a Down ook
Jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik besef nu pas hoe oud je wel niet bent.![]()
[..]
Ook schuldig, schuldig en schuldig.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo zie je maar weer, oma's weten altijd alles beter.
Oma weet raad en zoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo zie je maar weer, oma's weten altijd alles beter.
hmz dacht zelf aan wat andere takenquote:
Hij kan natuurlijk ook opdrachten geven, zoals 'zoek stok' en zo...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
hmz dacht zelf aan wat andere taken![]()
maja misschien kan ie de boodschappen apporteren?![]()
Denk je of hoop je datquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook opdrachten geven, zoals 'zoek stok' en zo...
Doe je die van mij ook even danquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
boodschappen... daar zeg je wat...
zou je heel eventueel cocopops en melk voor mij mee kunnen nemen? en hier even afgeven als je toch onderweg bent...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je die van mij ook even dan
Geen enkel probleem.. geef je bankpas met pincode maarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je die van mij ook even dan
Ik ga op vakantie weet je nogquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zou je heel eventueel cocopops en melk voor mij mee kunnen nemen? en hier even afgeven als je toch onderweg bent...
A13q8df9quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geen enkel probleem.. geef je bankpas met pincode maar![]()
![]()
jep en dan kun je wel even via mij rijden en me cocopops en melk brengenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, dan mag je je eigen boodschappen halen![]()
Ik zal even aan die meneer van de trein vragen of ie om wil rijdenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep en dan kun je wel even via mij rijden en me cocopops en melk brengen
ik doe pas boodschappen als ik dat pasje heb ontvangen... dan weet je dat het even kan durenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
A13q8df9
en mijn pasje zit in de post
Ja ja, mij je boodschappen laten halen en jij dan ondertussen met andere vrouwen aanpappen.. Nee, dank je..quote:
Je gaat me laten verhongeren, die post gaat hier in dit land niet zo snel hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik doe pas boodschappen als ik dat pasje heb ontvangen... dan weet je dat het even kan duren
Die was voor jou hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja ja, mij je boodschappen laten halen en jij dan ondertussen met andere vrouwen aanpappen.. Nee, dank je..
Je gaat toch op vakantie?? En ach, misschien wil liefie wel delen...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat me laten verhongeren, die post gaat hier in dit land niet zo snel hoor![]()
Ik zou wel heel graag willen jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je gaat toch op vakantie?? En ach, misschien wil liefie wel delen...
Nou hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ook alleen omdat je wat van me moet![]()
In bijna alle gevallen zoeken mensen contact met anderen als ze wat van ze gedaan willen krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ook alleen omdat je wat van me moet![]()
het gaat niet om wat liefie vindt, het gaat er om wat jij vindt... ik moest toch die boodschappen voor jou doen...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou wel heel graag willen ja
En liefie vindt jou een stuk interessanter dan mij
Weet ik, maar als het er zo dik boven op ligtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
In bijna alle gevallen zoeken mensen contact met anderen als ze wat van ze gedaan willen krijgen.
Het is wel eerlijk in dit gevalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Weet ik, maar als het er zo dik boven op ligt![]()
heb nog wel wat cornflakes en melkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef liefie_ het volgende:
liefie wil alleen cocopops en melk
En als ik ze nou bij je kom ophalen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Weet ik, maar als het er zo dik boven op ligt![]()
ow heb je mischien ook van dat cacaopoeder? dan heb je wannabee cocopops!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb nog wel wat cornflakes en melk![]()
ik moest lachenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als ik ze nou bij je kom ophalen?
volgens mij moet cacaopoeder ook nog wel lukken... Chocomel heb ik ook wel!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow heb je mischien ook van dat cacaopoeder? dan heb je wannabee cocopops!
Beter zo dan dat je er pas veel later achterkomt dat je gewoon bent gebruikt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
dat klopt, dus hoeft ie verder niet te slijmen!
nou owkej daar doe ik het voor!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
volgens mij moet cacaopoeder ook nog wel lukken... Chocomel heb ik ook wel!
Ja, weet het, moet ik even een visum aanvragen en een vreemde taal leren, maar het moet kunnenquote:
Mail je adres maar...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou owkej daar doe ik het voor!
kom maar brengen dan
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, weet het, moet ik even een visum aanvragen en een vreemde taal leren, maar het moet kunnen
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Zeker de lolligste in een leeg huis??
ja, en??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Beter zo dan dat je er pas veel later achterkomt dat je gewoon bent gebruikt.
Je houdt niet van duidelijkheid en recht door zee?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ja, en??
is goed, dan neem ik ook wel even wat croissants mee voor morgenochtendquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:07 schreef liefie_ het volgende:
begin maar alvast naar tilburg te bewegen
Alleen als ik het doequote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:07 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je houdt niet van duidelijkheid en recht door zee?
oeh met kaas in het midden?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
is goed, dan neem ik ook wel even wat croissants mee voor morgenochtend![]()
Beleg doe je er toch zelf op?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:09 schreef liefie_ het volgende:
oeh met kaas in het midden?
hmz nou als je altijd van die dingen mee neemt mag je elke dag langskomen hahaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, en met jam.. en choco- en aarbei-donuts![]()
neej van die gesmolte kaas!quote:
nee dank je..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz nou als je altijd van die dingen mee neemt mag je elke dag langskomen haha
he verdorie...quote:
Heel goed opgemerkt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
is gewoon een hint dat ik ook kaas mee moet nemen
Bij de Appie hebben ze van die ham-kaas croissants. De structuur van die zooi doet me ergens aan denken waarvan je spontaan je eetlust verliest.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:12 schreef liefie_ het volgende:
neej van die gesmolte kaas!
ik lust geen hamquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Heel goed opgemerkt.
[..]
Bij de Appie hebben ze van die ham-kaas croissants. De structuur van die zooi doet me ergens aan denken waarvan je spontaan je eetlust verliest.
Ohja, jij eet helemaal geen vleesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:15 schreef liefie_ het volgende:
ik lust geen ham
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he verdorie...
dan zal ik toch echt ooit eens boodschappen moeten doen geloof ik...
Veel plezier!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:22 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oh, gaan we op die toer?
Dan ga ik maar weg![]()
* PhaE gaat chinees nieuwjaar vieren in Amsterdam
Hier toch ookquote:
Niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier toch ook
ja?
wat ja?
ey?
wat ey?
Toont zeker enige diepgang
stommerdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:31 schreef PhaE het volgende:
[..]
Niet?
* PhaE is weer eens echt weg nu.
Je zou er zo een hiphop nummer van kunnen makenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hier toch ook
ja?
wat ja?
ey?
wat ey?
Toont zeker enige diepgang
Nou, het zijn wel heel veel woorden om te onthouden voor de gemiddelde hiphoper hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:35 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je zou er zo een hiphop nummer van kunnen maken
Dan nemen ze het maar op in de sampler en plakken ze in de studio alles in de juiste volgorde.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, het zijn wel heel veel woorden om te onthouden voor de gemiddelde hiphoper hoor
Meestal in het weekend zelfs wel hoorquote:
Spice Girlsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:48 schreef liefie_ het volgende:
die van mij de spice girls
maar dat leek me enigzins voorspelbaar haha
Broekkie !!quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
boodschappen... daar zeg je wat...
Ah wat een schatje!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pimp hier samen met je huisdier #2
Bijna!
wat een kjoetiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:34 schreef Godlike02 het volgende:
Bijna!
als ze jong zijn, zijn ze het schattigstquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:40 schreef Godlike02 het volgende:
9 weken oud!
En ze zit nu al op mijn schoot![]()
Is ze niet te jong voor me?![]()
Beetje wel he Godt?!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:40 schreef Godlike02 het volgende:
9 weken oud!
En ze zit nu al op mijn schoot![]()
Is ze niet te jong voor me?![]()
Ze is van een vriendinquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Beetje wel he Godt?!Maar voor deze ene keer mag t, omdat ze zo cute is...
Dat had ik ook toen ik 1 dag op de hond van mijn beste vriendin had gepastquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze is van een vriendin![]()
Ik denk dat ik de deur niet meer open doe
Wat een poekie!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bijna!
Hoe is je weekend tot nu toe?quote:
Erg rustig...quote:
Dan moet je wel opschieten jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Erg rustig...
Gisteravond om 22.00 uur in slaap gevallen, en vandaag niet veel verder gekomen dan boodschappen doen, zonnebanken en douchen. Nu moet ik mezelf toch echt gaan aankleden want ik ga eten bij een vriendin en moet over een half uurtje weg...
En jij?
Eindelijk dacht ik dat ik die tvp niet voor niets had geplaatst. Hoera, dacht ik, ik blijf mooi op de hoogte van de sappigste roddels. Blijkt het om een hond te gaan...quote:
Dieselquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik 1 dag op de hond van mijn beste vriendin had gepastOok met de hond van mijn oom en tante heb ik dat nogal... maar daar ga ik dan af en toe gewoon gezellig even mee wandelen
Hoe heet ze eigenlijk?
Er zijn hier eigenlijk nooit leuke roddels...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:59 schreef broer het volgende:
[..]
Eindelijk dacht ik dat ik die tvp niet voor niets had geplaatst. Hoera, dacht ik, ik blijf mooi op de hoogte van de sappigste roddels. Blijkt het om een hond te gaan...
Gelukkig wel een leuke hond, maar dan nog...
Ynske heeft een clitoris als een sinaasappel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er zijn hier eigenlijk nooit leuke roddels...
Moet je niet gelijk offline gaan natuurlijk...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:05 schreef Tranceptor het volgende:
Hey Mok, kom es online. Ik moet je ff spreken.
Nee die staan altijd in de andere topicsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er zijn hier eigenlijk nooit leuke roddels...
Kun je niet iets met je werk regelen? Twee uurtjes middagpauze voor een strandwandeling met Diesel ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik win![]()
En diesel houd al van me![]()
Maar ja maandag tot en met vrijdag is het een beetje zielig
Moet ik toch maar eens wat beter gaan lezen dan...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee die staan altijd in de andere topics
Dan neem ik er zelf wel eentjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kun je niet iets met je werk regelen? Twee uurtjes middagpauze voor een strandwandeling met Diesel ofzo?![]()
Geniet dan nog maar eventjes van haar. Ze ziet er uit als een klein hartenbreekstertjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan neem ik er zelf wel eentje
Zou niks liever willen, maar voor nu is dat zielig
Stiekem is het gewoon een draakquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geniet dan nog maar eventjes van haar. Ze ziet er uit als een klein hartenbreekstertje![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ynske heeft een clitoris als een sinaasappel.![]()
Maar als ze er zo lief uitzien is dat juist weer erg vertederend...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon een draak![]()
En een kleine slopert
Die zijn toch het leukst.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon een draak![]()
En een kleine slopert
Jawel...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij niet nog een leuk sappig verhaal?![]()
Goed bezig Joey!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel...
[afbeelding]
Deze condooms niet gebruiken. Vanochtend was ik bezig, en opeens denk ik van... Hmmm lijkt wel of ik meer voel... Dus ik haal hm dr uit en condoom is gescheurd.
Dus doe er weer nieuwe om heen. Gaan weer sexen. Kom klaar. Haal hm eruit tijdens t zoenen en voel niets hangen (sperma in condoom). We kijken dr naar en weer een gescheurde condoom. Belachelijk slappe hap. En weer gaar onveilig. Kenker morning after gebruiken.
Hehe ik moet t ook niet doen. Vind ze zelf niet eens lekker, maar vriendin vindt ze fijn aanvoelen. Probleem is dat als je kwartiertje beetje hard aant douwen bent dat ding uitdroogd en dus scheurt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom jij denkt elite condooms te moeten gebruiken.
[afbeelding]![]()
Overigens wel wonderbaarlijk hoeveel lekkerder t voelt zonder condoomquote:
blaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe ik moet t ook niet doen. Vind ze zelf niet eens lekker, maar vriendin vindt ze fijn aanvoelen. Probleem is dat als je kwartiertje beetje hard aant douwen bent dat ding uitdroogd en dus scheurt.
Ik was laatst in Duitsland en had bij de receptie wat condooms gekregen, nou ik heb echt geen grote lul, maar dit was echt te erg. Knelde als een gek en kon amper uitgerold worden.
Eensch.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overigens wel wonderbaarlijk hoeveel lekkerder t voelt zonder condoom
So true!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overigens wel wonderbaarlijk hoeveel lekkerder t voelt zonder condoom
Wat een belangrijk nieuws allemaal. Even mijn weblog bijwerken hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:35 schreef liefie_ het volgende:
en ik krijg vanaaf rode kool!
wat is t soms toch lekker om weer een weekendje thuis te zijn
zet er dan meteen bij dat ik straks ga mariokarten en twijfel om een DS te kopenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een belangrijk nieuws allemaal. Even mijn weblog bijwerken hoor.![]()
Oei. Even rustig aan met al die belangrijke zaken hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
zet er dan meteen bij dat ik straks ga mariokarten en twijfel om een DS te kopen![]()
Ik heb een dekentje om me heen omdat ik me niet lekker voel, net een glaasje water ingeschonken en ga zo een geroosterd broodje met makreel eten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Oei. Even rustig aan met al die belangrijke zaken hoor.![]()
Oei wat heb je allemaal gehaald, noem eens op?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
thuis van het boodschappen doen!
Als je mariokart op de ds hebt gehaald dan kom ik bij je langsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
thuis van het boodschappen doen!
Mmmm, melk, chocomel, drinkyoghurt, patat, croissantjes, kaas, chocolade, drop en energydrink.. O ja, ook nog dubbeldrank..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Oei wat heb je allemaal gehaald, noem eens op?
Neequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mmmm, melk, chocomel, drinkyoghurt, patat, croissantjes, kaas, chocolade, drop en energydrink.. O ja, ook nog dubbeldrank..
Verder ben ik nog even de stad in geweest (wat niet zou) vier boeken gekocht, een halfje bruin en verse puntjes. O ja, nog wat muffins voor bij de koffie.
Ik kwam mijn oma nog tegen dus met haar ergens koffie gedronken en een gebakje genuttigd...
Gedetaileerd genoeg??
Neuh, ik ga voor de vakantiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee
Waar komt mariokart te staan...
Ipv truttig koffie drinken met je oma kon je dr ook een nintendo ds aftroggelen
zoooo lamequote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh, ik ga voor de vakantie
da's veel leuker dan zo'n DSquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh, ik ga voor de vakantie
sorry, ik wist niet dat ik dat deedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:09 schreef Copycat het volgende:
Voor de laatste keer:
Kappen met dat ongevraagd posten van foto's van mede-SC-ers.
Wie dat doet mag echt wel een note krijgen ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:09 schreef Copycat het volgende:
Voor de laatste keer:
Kappen met dat ongevraagd posten van foto's van mede-SC-ers.
Meer dan eentje, zelfs!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wie dat doet mag echt wel een note krijgen ofzo
dialect???quote:
Lame: said of an excuse, argument, etc: not convincing; weak; ineffective.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vraag me af wie hier de zwakzinnige is
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:28 schreef petitlapin2 het volgende:
heb ik al gezegd dat ik vandaag exact 35 weken ver ben![]()
het komt wel hééééééééééél dichtbij![]()
![]()
![]()
Ouwe mutsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:28 schreef petitlapin2 het volgende:
![]()
![]()
Het wordt deze week s'nachts weggehaald door marsmannetjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:28 schreef petitlapin2 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:28 schreef petitlapin2 het volgende:
![]()
![]()
Ze bedoelt iets anders denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ouwe muts
* Sjowhan is nog maar een broekkie van 23(nja, eind maart 24
)
Ben er weer vandoor, even naar de sport loeren
en nu ben je dus officieel zwakzinnigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik spreek geen jargon, dus wat is nou precies 35 ver??
sorry 35 weken in mijn zwangerschapquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gefeliciteerd
Ik spreek geen jargon, dus wat is nou precies 35 ver??
die weken stonden er dus niet bij!
mijn zin was fout, weken ontbrak, is aangepastquote:
Gelukkig...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
en nu ben je dus officieel zwakzinnig
Verbaast me nietquote:
ik ben niet zwakzinnig, dat is waarquote:
Dan zou er een reusachtig konijn geboren worden.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:33 schreef Plato1980 het volgende:
Dan zou er een reusachtig konijn geboren worden.![]()
Cursus engels volgen bij me?quote:
Klassiekers zijn mijn dingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:35 schreef petitlapin2 het volgende:
wat een prachtige literatuur, joey
Zal ik dan maar alvast de user grandlapin aanmaken?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
754 weken, ongeveer 15 jaar dus
nog 5 weken te gaan
neenee, aan mijn buik te zien is het maar een heel klein konijntje hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:38 schreef Plato1980 het volgende:
Zal ik dan maar alvast de user grandlapin aanmaken?![]()
Vandaar petitlapin2.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:39 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
neenee, aan mijn buik te zien is het maar een heel klein konijntje hoor
nooit naar southpark gekeken ... die ventjes zijn zo lelijk en irritantquote:
zo had ik het nog niet bekeken, maar ik typ hier wel voor twee mensen inderdaadquote:
Ik betwijfel of ze het wel met al je standpunten eens zal zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:40 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zo had ik het nog niet bekeken, maar ik typ hier wel voor twee mensen inderdaad
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:40 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nooit naar southpark gekeken ... die ventjes zijn zo lelijk en irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |