quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo zie je maar weer, oma's weten altijd alles beter.
Oma weet raad en zoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo zie je maar weer, oma's weten altijd alles beter.
hmz dacht zelf aan wat andere takenquote:
Hij kan natuurlijk ook opdrachten geven, zoals 'zoek stok' en zo...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
hmz dacht zelf aan wat andere taken![]()
maja misschien kan ie de boodschappen apporteren?![]()
Denk je of hoop je datquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook opdrachten geven, zoals 'zoek stok' en zo...
Doe je die van mij ook even danquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
boodschappen... daar zeg je wat...
zou je heel eventueel cocopops en melk voor mij mee kunnen nemen? en hier even afgeven als je toch onderweg bent...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je die van mij ook even dan
Geen enkel probleem.. geef je bankpas met pincode maarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je die van mij ook even dan
Ik ga op vakantie weet je nogquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zou je heel eventueel cocopops en melk voor mij mee kunnen nemen? en hier even afgeven als je toch onderweg bent...
A13q8df9quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geen enkel probleem.. geef je bankpas met pincode maar![]()
![]()
jep en dan kun je wel even via mij rijden en me cocopops en melk brengenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, dan mag je je eigen boodschappen halen![]()
Ik zal even aan die meneer van de trein vragen of ie om wil rijdenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep en dan kun je wel even via mij rijden en me cocopops en melk brengen
ik doe pas boodschappen als ik dat pasje heb ontvangen... dan weet je dat het even kan durenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
A13q8df9
en mijn pasje zit in de post
Ja ja, mij je boodschappen laten halen en jij dan ondertussen met andere vrouwen aanpappen.. Nee, dank je..quote:
Je gaat me laten verhongeren, die post gaat hier in dit land niet zo snel hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik doe pas boodschappen als ik dat pasje heb ontvangen... dan weet je dat het even kan duren
Die was voor jou hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja ja, mij je boodschappen laten halen en jij dan ondertussen met andere vrouwen aanpappen.. Nee, dank je..
Je gaat toch op vakantie?? En ach, misschien wil liefie wel delen...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat me laten verhongeren, die post gaat hier in dit land niet zo snel hoor![]()
Ik zou wel heel graag willen jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je gaat toch op vakantie?? En ach, misschien wil liefie wel delen...
Nou hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ook alleen omdat je wat van me moet![]()
In bijna alle gevallen zoeken mensen contact met anderen als ze wat van ze gedaan willen krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ook alleen omdat je wat van me moet![]()
het gaat niet om wat liefie vindt, het gaat er om wat jij vindt... ik moest toch die boodschappen voor jou doen...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou wel heel graag willen ja
En liefie vindt jou een stuk interessanter dan mij
Weet ik, maar als het er zo dik boven op ligtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
In bijna alle gevallen zoeken mensen contact met anderen als ze wat van ze gedaan willen krijgen.
Het is wel eerlijk in dit gevalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Weet ik, maar als het er zo dik boven op ligt![]()
heb nog wel wat cornflakes en melkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef liefie_ het volgende:
liefie wil alleen cocopops en melk
En als ik ze nou bij je kom ophalen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Weet ik, maar als het er zo dik boven op ligt![]()
ow heb je mischien ook van dat cacaopoeder? dan heb je wannabee cocopops!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb nog wel wat cornflakes en melk![]()
ik moest lachenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als ik ze nou bij je kom ophalen?
volgens mij moet cacaopoeder ook nog wel lukken... Chocomel heb ik ook wel!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow heb je mischien ook van dat cacaopoeder? dan heb je wannabee cocopops!
Beter zo dan dat je er pas veel later achterkomt dat je gewoon bent gebruikt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
dat klopt, dus hoeft ie verder niet te slijmen!
nou owkej daar doe ik het voor!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
volgens mij moet cacaopoeder ook nog wel lukken... Chocomel heb ik ook wel!
Ja, weet het, moet ik even een visum aanvragen en een vreemde taal leren, maar het moet kunnenquote:
Mail je adres maar...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou owkej daar doe ik het voor!
kom maar brengen dan
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, weet het, moet ik even een visum aanvragen en een vreemde taal leren, maar het moet kunnen
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Zeker de lolligste in een leeg huis??
ja, en??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Beter zo dan dat je er pas veel later achterkomt dat je gewoon bent gebruikt.
Je houdt niet van duidelijkheid en recht door zee?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ja, en??
is goed, dan neem ik ook wel even wat croissants mee voor morgenochtendquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:07 schreef liefie_ het volgende:
begin maar alvast naar tilburg te bewegen
Alleen als ik het doequote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:07 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je houdt niet van duidelijkheid en recht door zee?
oeh met kaas in het midden?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
is goed, dan neem ik ook wel even wat croissants mee voor morgenochtend![]()
Beleg doe je er toch zelf op?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:09 schreef liefie_ het volgende:
oeh met kaas in het midden?
hmz nou als je altijd van die dingen mee neemt mag je elke dag langskomen hahaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, en met jam.. en choco- en aarbei-donuts![]()
neej van die gesmolte kaas!quote:
nee dank je..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz nou als je altijd van die dingen mee neemt mag je elke dag langskomen haha
he verdorie...quote:
Heel goed opgemerkt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
is gewoon een hint dat ik ook kaas mee moet nemen
Bij de Appie hebben ze van die ham-kaas croissants. De structuur van die zooi doet me ergens aan denken waarvan je spontaan je eetlust verliest.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:12 schreef liefie_ het volgende:
neej van die gesmolte kaas!
ik lust geen hamquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Heel goed opgemerkt.
[..]
Bij de Appie hebben ze van die ham-kaas croissants. De structuur van die zooi doet me ergens aan denken waarvan je spontaan je eetlust verliest.
Ohja, jij eet helemaal geen vleesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:15 schreef liefie_ het volgende:
ik lust geen ham
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he verdorie...
dan zal ik toch echt ooit eens boodschappen moeten doen geloof ik...
Veel plezier!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:22 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oh, gaan we op die toer?
Dan ga ik maar weg![]()
* PhaE gaat chinees nieuwjaar vieren in Amsterdam
Hier toch ookquote:
Niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier toch ook
ja?
wat ja?
ey?
wat ey?
Toont zeker enige diepgang
stommerdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:31 schreef PhaE het volgende:
[..]
Niet?
* PhaE is weer eens echt weg nu.
Je zou er zo een hiphop nummer van kunnen makenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hier toch ook
ja?
wat ja?
ey?
wat ey?
Toont zeker enige diepgang
Nou, het zijn wel heel veel woorden om te onthouden voor de gemiddelde hiphoper hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:35 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je zou er zo een hiphop nummer van kunnen maken
Dan nemen ze het maar op in de sampler en plakken ze in de studio alles in de juiste volgorde.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, het zijn wel heel veel woorden om te onthouden voor de gemiddelde hiphoper hoor
Meestal in het weekend zelfs wel hoorquote:
Spice Girlsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:48 schreef liefie_ het volgende:
die van mij de spice girls
maar dat leek me enigzins voorspelbaar haha
Broekkie !!quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
boodschappen... daar zeg je wat...
Ah wat een schatje!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pimp hier samen met je huisdier #2
Bijna!
wat een kjoetiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:34 schreef Godlike02 het volgende:
Pimp hier samen met je huisdier #2
Bijna!
als ze jong zijn, zijn ze het schattigstquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:40 schreef Godlike02 het volgende:
9 weken oud!
En ze zit nu al op mijn schoot![]()
Is ze niet te jong voor me?![]()
Beetje wel he Godt?!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:40 schreef Godlike02 het volgende:
9 weken oud!
En ze zit nu al op mijn schoot![]()
Is ze niet te jong voor me?![]()
Ze is van een vriendinquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Beetje wel he Godt?!Maar voor deze ene keer mag t, omdat ze zo cute is...
Dat had ik ook toen ik 1 dag op de hond van mijn beste vriendin had gepastquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze is van een vriendin![]()
Ik denk dat ik de deur niet meer open doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |