das ook wel een whoei waardquote:
ik probeer het wel als t mijn kat-week is ik bedoel je moet m toch komen brengen...quote:
je weet het; je krijgt mij erbij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik probeer het wel als t mijn kat-week isik bedoel je moet m toch komen brenge
of doen we jij door de week ik in t weekend?
pff een hapje rijst kun je krijgen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:37 schreef PhaE het volgende:
[..]
je weet het; je krijgt mij erbij.
En ik verwacht een vorm van betaling voor het gebruik van mijn kat.
Dus eh...
Neucken?![]()
waar gaan we heen?quote:
Flikker dan maar opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pff een hapje rijst kun je krijgen!
heb ik toch over
*bijt*quote:
Prima!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
*bijt*
pfff ik ga morgen toch lekker de ardennen in!
quote:
Oi.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wil er iemand met me trouwen op hawai?
het is toch al geboekt en ik heb nu een plaatsje over!
Met jou wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:46 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oi.
Ik heb de tickets muts!
Dus;
Zijn er nog gewillige dames die zin hebben in een bruiloft op hawaii?![]()
Zekersquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:52 schreef Twisted_fok het volgende:
puik [14.gif]
Geregeld nu.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:58 schreef broer het volgende:
Ha! Een uitlegtopic over de wetten die gelden op schepen. Dat moet ik in mijn AT hebben.
Super!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:07 schreef PhaE het volgende:
Geregeld nu.
Als je er klaar voor bent, dan zal het antwoord tot je komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
Super!
Moet ik mijn tvp nu ook drie keer plaatsen voor ik daadwerkelijk die uitleg krijg? Of komt die vanzelf?
natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:31 schreef liefie_ het volgende:
ik hoop dat jullie allemaal braaf netwerk hebben gekeken zoals het goede burgertjes betaamt...
dan hebben jullie kunnen leren dat ik gelijk had
verliefdheid bestaat maar een of 2 jaar en mensen zijn niet gemaakt om langer dan die periode bij elkaar te blijven!
whoei
en mensen overschatten verliefdheid en vinden het zo leuk dat ze verliefd zijn om het verliefd zijn
domme mensen...
Ja, ik zou na vandaag alleen nog 11 februari werken. Had volgende week namelijk vrij gevraagd en wat schetst mijn verbazing toen ik hier kwam.... ik sta niet meer op het rooster na volgende week, maar volgende week hebben ze me wel ingepland....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:43 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
nog eventjes en je bent er vanaf toch?
Kun je niet met een collega ruilen anders? het is natuurlijk niet echt netjes dat ze het zo doen. Hopen dat ze het gewoon omruilen. Komt vast goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, ik zou na vandaag alleen nog 11 februari werken. Had volgende week namelijk vrij gevraagd en wat schetst mijn verbazing toen ik hier kwam.... ik sta niet meer op het rooster na volgende week, maar volgende week hebben ze me wel ingepland....
Maandag maar eens achteraan bellen, want ik heb al allemaal afspraken gemaakt
Mijn collega's zijn op z'n zachtst gezegd niet zo collegiaal, wel op de uren azen die ik openlaat nu ik wegga, maar elkaar helpen... Maar goed, t zal wel goed komen, het is me toegezegd en ik heb afspraken gemaakt, ik heb die tijd wel nodig volgende week...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:51 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Kun je niet met een collega ruilen anders? het is natuurlijk niet echt netjes dat ze het zo doen. Hopen dat ze het gewoon omruilen. Komt vast goed
als het je is toegezegd hebben ze gewoon pech volgende week. En daarna nog een keer en je bent er vanaf.. dan lekker weer hele weekendenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn op z'n zachtst gezegd niet zo collegiaal, wel op de uren azen die ik openlaat nu ik wegga, maar elkaar helpen... Maar goed, t zal wel goed komen, het is me toegezegd en ik heb afspraken gemaakt, ik heb die tijd wel nodig volgende week...
Ik slaap nog halfquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
liefie heeft zich nog niet gemeld, hoor
Nee, dank je, zo verslaafd ben ik niet...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik slaap nog half
Laptop in bed is ganz gut in het weekend
Geen kwestie van verslaafd zijn hoor ... meer een kwestie van het moment van uit je bed komen uit kunnen stellenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, dank je, zo verslaafd ben ik niet...
Jaja, en je kan er zeker ook zo van afblijven als het moetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Geen kwestie van verslaafd zijn hoor ... meer een kwestie van het moment van uit je bed komen uit kunnen stellen![]()
Denk niet dat je hier het antwoord krijgt...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:26 schreef Dobbelstein het volgende:
MAg ik weten waarom mijn threads zijn gesloten????
Nee, dat mag niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:26 schreef Dobbelstein het volgende:
Je moet in het Feedback topic zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:26 schreef Dobbelstein het volgende:
HIj moet het goede voorbeeld gevenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet in het Feedback topic zijn
Niet in de Slowchat
Tenminste niet met deze vragen
Voor de rest ben je welkom![]()
Lief ben ik hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:53 schreef melismay het volgende:
[..]
HIj moet het goede voorbeeld geven
Wij hoeven dat niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:53 schreef melismay het volgende:
[..]
HIj moet het goede voorbeeld geven
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ik kon er nog wel voor zorgen dat je niet meer hoeft te werken
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:15 schreef melismay het volgende:
[..]Jij was het die er voor zorgde dat ik 4 keer emt die stomme helpdesk van jullie moest bellen!
Eigenljik is het een heel grappig verhaalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Die zijn echt niet al te snugger geloof ik![]()
Ja non skilled hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Eigenljik is het een heel grappig verhaal
Mijn computer deed er anderhalf uur over om op te starten, dus belde ik de helpdesk. Helpdesk maakte een notitie en zouden bellen. Paar uur later krijg ik een mailtje of ik de helpdesk wil bellen, ik gebeld, kerel weer een melding gemaakt. Er waren meer mensen met het probleem, dus ik zou nog wel horen wat ze er mee gingen doen. Half uur later staat er iemand van de helpdesk op mijn voicemail. Ze hadden me gemaild en ik had nog steeds niet terug gebeldMaar weer gebeld en naar die persoon zelf gevraagd, dat was neit nodig zei de collega in kwestie. Even verteld over het eerder contact, toch de betreffende persoon aan de telefoon gekregen. Hij: "ja ik hoorde net al dat u al eerder gebeld had, ik heb niks meer aan dat verhaal toe te voegen"... Helpdesks
![]()
We hebben nu al onderling de afspraak gemaakt, dat degene die het eerste binnenkomt alle computers aandrukt, want om 8 uur heb je er blijkbaar nog geen problemen meequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja non skilled he![]()
En het probleem bestaat nog steeds![]()
Kan kloppenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:32 schreef melismay het volgende:
[..]
We hebben nu al onderling de afspraak gemaakt, dat degene die het eerste binnenkomt alle computers aandrukt, want om 8 uur heb je er blijkbaar nog geen problemen mee
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan kloppen![]()
Want ik weet de oorzaak wel![]()
![]()
Dat zou op zich best prettig zijn jaquote:
Hoi, knuffelen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo, godverdomme. Ik heb ook koffie.
![]()
Dat wordt een stevige knuffel dan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan, ik ben lichtelijk chagerijnig.
Hoe wist je van mijn grootste jeugdzonde?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Waarom ik nou gelijk aan The Offspring moet denken?
"Give it to me baby, uh-uh"
Dat was na mijn tijdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Offspring was toch vrijwel iedereens grote jeugdzonde?![]()
De mijne iig ook.
Mijne ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:46 schreef Twisted_fok het volgende:
De mijne iig ook.
Ik ben gelukkig niet de enige.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:46 schreef Twisted_fok het volgende:
De mijne iig ook.
Ja godverdomme, ik besef nu pas hoe oud je wel niet bent.quote:
Ook schuldig, schuldig en schuldig.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mijne ook
Korn & Limp Bizkit & System of a Dawn ook
Dan schrijf je het toch wel goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mijne ook
Korn & Limp Bizkit & System of a Down ook
Jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik besef nu pas hoe oud je wel niet bent.![]()
[..]
Ook schuldig, schuldig en schuldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |