Hoe is je weekend tot nu toe?quote:
Erg rustig...quote:
Dan moet je wel opschieten jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Erg rustig...
Gisteravond om 22.00 uur in slaap gevallen, en vandaag niet veel verder gekomen dan boodschappen doen, zonnebanken en douchen. Nu moet ik mezelf toch echt gaan aankleden want ik ga eten bij een vriendin en moet over een half uurtje weg...
En jij?
Eindelijk dacht ik dat ik die tvp niet voor niets had geplaatst. Hoera, dacht ik, ik blijf mooi op de hoogte van de sappigste roddels. Blijkt het om een hond te gaan...quote:
Dieselquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik 1 dag op de hond van mijn beste vriendin had gepastOok met de hond van mijn oom en tante heb ik dat nogal... maar daar ga ik dan af en toe gewoon gezellig even mee wandelen
Hoe heet ze eigenlijk?
Er zijn hier eigenlijk nooit leuke roddels...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:59 schreef broer het volgende:
[..]
Eindelijk dacht ik dat ik die tvp niet voor niets had geplaatst. Hoera, dacht ik, ik blijf mooi op de hoogte van de sappigste roddels. Blijkt het om een hond te gaan...
Gelukkig wel een leuke hond, maar dan nog...
Ynske heeft een clitoris als een sinaasappel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er zijn hier eigenlijk nooit leuke roddels...
Moet je niet gelijk offline gaan natuurlijk...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:05 schreef Tranceptor het volgende:
Hey Mok, kom es online. Ik moet je ff spreken.
Nee die staan altijd in de andere topicsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er zijn hier eigenlijk nooit leuke roddels...
Kun je niet iets met je werk regelen? Twee uurtjes middagpauze voor een strandwandeling met Diesel ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik win![]()
En diesel houd al van me![]()
Maar ja maandag tot en met vrijdag is het een beetje zielig
Moet ik toch maar eens wat beter gaan lezen dan...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee die staan altijd in de andere topics
Dan neem ik er zelf wel eentjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kun je niet iets met je werk regelen? Twee uurtjes middagpauze voor een strandwandeling met Diesel ofzo?![]()
Geniet dan nog maar eventjes van haar. Ze ziet er uit als een klein hartenbreekstertjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan neem ik er zelf wel eentje
Zou niks liever willen, maar voor nu is dat zielig
Stiekem is het gewoon een draakquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geniet dan nog maar eventjes van haar. Ze ziet er uit als een klein hartenbreekstertje![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ynske heeft een clitoris als een sinaasappel.![]()
Maar als ze er zo lief uitzien is dat juist weer erg vertederend...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon een draak![]()
En een kleine slopert
Die zijn toch het leukst.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon een draak![]()
En een kleine slopert
Jawel...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij niet nog een leuk sappig verhaal?![]()
Goed bezig Joey!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel...
[afbeelding]
Deze condooms niet gebruiken. Vanochtend was ik bezig, en opeens denk ik van... Hmmm lijkt wel of ik meer voel... Dus ik haal hm dr uit en condoom is gescheurd.
Dus doe er weer nieuwe om heen. Gaan weer sexen. Kom klaar. Haal hm eruit tijdens t zoenen en voel niets hangen (sperma in condoom). We kijken dr naar en weer een gescheurde condoom. Belachelijk slappe hap. En weer gaar onveilig. Kenker morning after gebruiken.
Hehe ik moet t ook niet doen. Vind ze zelf niet eens lekker, maar vriendin vindt ze fijn aanvoelen. Probleem is dat als je kwartiertje beetje hard aant douwen bent dat ding uitdroogd en dus scheurt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom jij denkt elite condooms te moeten gebruiken.
[afbeelding]![]()
Overigens wel wonderbaarlijk hoeveel lekkerder t voelt zonder condoomquote:
blaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe ik moet t ook niet doen. Vind ze zelf niet eens lekker, maar vriendin vindt ze fijn aanvoelen. Probleem is dat als je kwartiertje beetje hard aant douwen bent dat ding uitdroogd en dus scheurt.
Ik was laatst in Duitsland en had bij de receptie wat condooms gekregen, nou ik heb echt geen grote lul, maar dit was echt te erg. Knelde als een gek en kon amper uitgerold worden.
Eensch.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overigens wel wonderbaarlijk hoeveel lekkerder t voelt zonder condoom
So true!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overigens wel wonderbaarlijk hoeveel lekkerder t voelt zonder condoom
Wat een belangrijk nieuws allemaal. Even mijn weblog bijwerken hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:35 schreef liefie_ het volgende:
en ik krijg vanaaf rode kool!
wat is t soms toch lekker om weer een weekendje thuis te zijn
zet er dan meteen bij dat ik straks ga mariokarten en twijfel om een DS te kopenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een belangrijk nieuws allemaal. Even mijn weblog bijwerken hoor.![]()
Oei. Even rustig aan met al die belangrijke zaken hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
zet er dan meteen bij dat ik straks ga mariokarten en twijfel om een DS te kopen![]()
Ik heb een dekentje om me heen omdat ik me niet lekker voel, net een glaasje water ingeschonken en ga zo een geroosterd broodje met makreel eten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Oei. Even rustig aan met al die belangrijke zaken hoor.![]()
Oei wat heb je allemaal gehaald, noem eens op?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
thuis van het boodschappen doen!
Als je mariokart op de ds hebt gehaald dan kom ik bij je langsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
thuis van het boodschappen doen!
Mmmm, melk, chocomel, drinkyoghurt, patat, croissantjes, kaas, chocolade, drop en energydrink.. O ja, ook nog dubbeldrank..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Oei wat heb je allemaal gehaald, noem eens op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |