Anders was et altijd leukquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
klopt, ik ben er niet zo vaak meer
Hey eikel.. ik heb niets met de OP gedaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Verneukt de OP eens niet zo!
Doe het anders zelf eens ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Verneukt de OP eens niet zo!
Maar je kan em wel ff aanpassenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey eikel.. ik heb niets met de OP gedaan![]()
Bij jou of bij mij??quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:43 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
He-le-maal mee eens! We moeten maar snel beginnen dan.
Ik heb geen modrechten!quote:
Heul wel, de header is weg! Je vergat een [quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey eikel.. ik heb niets met de OP gedaan![]()
Je mag mij en janetje je bifi mailenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie moet ik pijpen/beffen om in de OP te komen?
Idem hier, maar dan wéér in de OP te komenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Mij nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
rustig, rustig... hij wil alleen maar een kindje hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is van mij [afbeelding].
Dat kan hij ontkennen, maar het is zo!.
klikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je mag mij en janetje je bifi mailen
maar dat is nog geen garantie hoor
Geil! je msnquote:
scheelt enige andere inspanningquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als je daar al geil van wordt...
En elke maand een tampon in m'n reet steken om het bloeden van de inwendige aambeien tegen te gaan zekerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, en?? dan kan je nog wel een bifi hebben....
ach, je moet em toch ergens kwijt...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En elke maand een tampon in m'n reet steken om het bloeden van de inwendige aambeien tegen te gaan zeker.
Kunnen we bij jou veel herrie maken?quote:
Gewoon lang genoeg meeposten, kunnen we weer een kloontje van cerror uit de OP halen..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
En om er nou de hele dag op te kauwen is ook niet allesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ach, je moet em toch ergens kwijt...
DIT IS GEEN SEXMEET TOPIC JAquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:01 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Kunnen we bij jou veel herrie maken?
of 1 van lilquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gewoon lang genoeg meeposten, kunnen we weer een kloontje van cerror uit de OP halen..
Nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
DIT IS GEEN SEXMEET TOPIC JA!
Of van jou...quote:
Wat doe ik hier dan, al die maanden?quote:
ik heb er maar 2 in staan... lil 3 en C nog 2quote:
Shit je hebt me doorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je eindigt met JA, dus stiekem toch wel
Kloptquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:05 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik heb er maar 2 in staan... lil 3 en C nog 2
en btw pitabuh en terminator kunnen er wel uit die zijn er toch nooit
BeFfenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat doe ik hier dan, al die maanden?
Als ik je es goed pak, hou je dan stil?quote:
Het was ook echt letterlijk jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als je daar al geil van wordt...
nee hoerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:07 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Als ik je es goed pak, hou je dan stil?
Dan sla ik je wel even tegen je harses aan.quote:
Uhh... zie smilie denk....quote:
Dat bepalen we zelf welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:11 schreef Janetje het volgende:
Ok ok.. enough with the sex-talks..
Ga het eens over bier hebben..
Nou neem ik toch net een slokje!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:11 schreef Janetje het volgende:
Ok ok.. enough with the sex-talks..
Ga het eens over bier hebben..
Vroeger had ik jou in mijn MSN toch ?!quote:
Ga je nu al dan??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart slapen!
Kloptquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Vroeger had ik jou in mijn MSN toch ?!
Met citroen is wel oke. Ik had afgelopen weekend wodka lime... ging ook prima. Normaal drink ik eigenlijk weinig naast bier en wijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[afbeelding]
Dit is meer mijn stijl![]()
mijne ook welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[afbeelding]
Dit is meer mijn stijl![]()
Doe goeie ouwe tijd tochquote:
Ben zo bij jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit lijkt me een ok tijdstip om een avondmaaltijd te nuttigen [afbeelding].
[/mededeling]
Ik koester sommigen oude tijden.... andere nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
koester die maar lekker, die komt nooit meer terug!
opa jackson aan het woord!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik koester sommigen oude tijden.... andere niet
Nou... ik ben niet al te lang geleden 23 geworden...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
opa jackson aan het woord!!!
Damn, dan ben je al een oude lul!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... ik ben niet al te lang geleden 23 geworden...
Ja... zeg het me maar... want ik besef het nog maar halfquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Damn, dan ben je al een oude lul!![]()
Prima... voorkeur welke smaak ?quote:
Ik had net een koude rookworst.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[afbeelding]
een rondje voor de mannen!!!
een verkapt-ik-ben-jarig-postquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... zeg het me maar... want ik besef het nog maar half
Echt blij kijk je vandaag niet. En je lult ook aardig slap... maar dat mag nogquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
een verkapt-ik-ben-jarig-post![]()
Er wordt al dagen tegen me gezegd dat ik sjacherijnig ben, tijd dus om er na te handelen!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Echt blij kijk je vandaag niet. En je lult ook aardig slap... maar dat mag nog
Ja... zo kan je het ook doen in et leven. Als ik nu net alsof doe of je dood bent.... moeten we je dan ook voor de trein wegplukken ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er wordt al dagen tegen me gezegd dat ik sjacherijnig ben, tijd dus om er na te handelen!!!![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:28 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik had net een koude rookworst.
Gisteren had ik 2 stukjes pizza.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Daar zou je vanaf blijven
.
Enneh, elke pizza met kip is welkom.
neuh.. spring wel van een brug!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... zo kan je het ook doen in et leven. Als ik nu net alsof doe of je dood bent.... moeten we je dan ook voor de trein wegplukken ?
Jum.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[afbeelding]
een rondje voor de mannen!!!
geen puntquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
neuh.. spring wel van een brug!!
hoewel ik graag nog even wat gebruik maak van je toestemming om slap te mogen lullen!!!
graag gedaan, poppiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jum.. * pc-fr34k aanneemt. Dankjewel.
.
Ik ga zo slapen. Een vaporizer is toch best chill ben ik achter gekomen. En goedkoop.quote:
Niet gaar geworden?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen. Een vaporizer is toch best chill ben ik achter gekomen. En goedkoop..
Goed punt!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:44 schreef Donnie.Darko het volgende:
Hela. Bier, frituur.
Zo is datquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:46 schreef Donnie.Darko het volgende:
Selectieve puikheid.
Ligt er aan tegen wie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:49 schreef jackson het volgende:
Engels lullen op msn blijft kut!
Kan iemand het even overnemen?
Een toffe zweedse damequote:
Bijzonder graag.quote:
Hasj & Wiet: Vragen en Antwoorden XIIIquote:
Wel even zeggen dat je ook een DJ bent... dan vind ze het gauw tof. Haar exvriend was ook DJ vandaarquote:
Ooh... ik hou haar voor mezelf hoor ik net.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die moet je voor jezelf houden mên.
En waar blijft m'n pizza?.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh... ik hou haar voor mezelf hoor ik net.
Mijn vriendin wil niet dat ik naar je toe ga... die moet ik dus eerst even op bed leggen
Wellusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:10 schreef rompompom het volgende:
Nee.
Kom maar op!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel even zeggen dat je ook een DJ bent... dan vind ze het gauw tof. Haar exvriend was ook DJ vandaar![]()
![]()
Is 'm niet helemaal, maar ik vind 'm ook wel lekker bekken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Socratessnikkel ofzo, ik lees jouw signature en die is nu echt zo grappig..
.
.
!
THorieborie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:28 schreef Thor.Thunder het volgende:
Hoi, is dit de bierkerk?
Het scheelt maar 2 letters.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:29 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Is 'm niet helemaal, maar ik vind 'm ook wel lekker bekken.
Jázeker... en zonder priesters die geilen op koorknaapjes...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:28 schreef Thor.Thunder het volgende:
Hoi, is dit de bierkerk?
Het kan niet altijd feest zijn natuurlijkquote:
Ik bedenk me net dat, als dat wel je nick was, je een van de slimste dingen was die ooit uit een wijf haar mond zij gekomen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:29 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Is 'm niet helemaal, maar ik vind 'm ook wel lekker bekken.
ik had een vraagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
THorieborie.. Dude, jij in BeF.
.
Maar wel op de zusters.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jázeker... en zonder priesters die geilen op koorknaapjes...
Ja, dit is de fresakin' bierkerk!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:31 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
ik had een vraag
ikookvanjou
Ik had het over mijn palingding he.quote:
Hup, hier met dat adres.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Het kan niet altijd feest zijn natuurlijk![]()
oh, zegkelijk dan even manquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, dit is de fresakin' bierkerk!
Gebruik je PI's!!!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:31 schreef Thor.Thunder het volgende:
fucking te snelle posters jullie
Whehehee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:32 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik had het over mijn palingding he.De nickname van mij heeft meneer het nooit over gehad, kwam-ie niet aan toe.
Bwhehehehe....quote:
Ik ben zeer aardig voor dames.quote:
Het lukt me wel. Toch bedankt... zal ik de groeten doen aan d'rquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:40 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik ben zeer aardig voor dames.
Nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Het lukt me wel. Toch bedankt... zal ik de groeten doen aan d'r
Ik half om half. Ik grijns om een hoop, vermaak me wel maar toch verveel ik me.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verveel me.
Voeg dan ook mensen toe aan msn die nog wakker zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verveel me.
En dan ook nog online zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Voeg dan ook mensen toe aan msn die nog wakker zijn![]()
Neh.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoi SGJ.quote:
En die je dan eigenlijk helemaal niet mag...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal je nog es wat leuks van Finkers sturen.quote:
Hey Pd freakquote:
Ja hoor, alles hier gezellig, en met jou? Ik ga eventjes een gehaktbal opwarmenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hey Pd freak, alles nog gezellig?? Hmmz heb zin in bitterballen
Met mij is alles okequote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja hoor, alles hier gezellig, en met jou? Ik ga eventjes een gehaktbal opwarmen
Je fokt terwijl je zeikt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij is alles okeik zit alleen de achtertuin een beetje onder water te zetten
Neh, af en toe effe sproeienquote:
In de nacht?:?.quote:
Als dank zal ik het Wilhelmus voor je neurieën terwijl ik op je testikels sabbelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:53 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik zal je nog es wat leuks van Finkers sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |