Anders was et altijd leukquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
klopt, ik ben er niet zo vaak meer
Hey eikel.. ik heb niets met de OP gedaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Verneukt de OP eens niet zo!
Doe het anders zelf eens ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Verneukt de OP eens niet zo!
Maar je kan em wel ff aanpassenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey eikel.. ik heb niets met de OP gedaan![]()
Bij jou of bij mij??quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:43 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
He-le-maal mee eens! We moeten maar snel beginnen dan.
Ik heb geen modrechten!quote:
Heul wel, de header is weg! Je vergat een [quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey eikel.. ik heb niets met de OP gedaan![]()
Je mag mij en janetje je bifi mailenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie moet ik pijpen/beffen om in de OP te komen?
Idem hier, maar dan wéér in de OP te komenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Mij nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
rustig, rustig... hij wil alleen maar een kindje hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is van mij [afbeelding].
Dat kan hij ontkennen, maar het is zo!.
klikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je mag mij en janetje je bifi mailen
maar dat is nog geen garantie hoor
Geil! je msnquote:
scheelt enige andere inspanningquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als je daar al geil van wordt...
En elke maand een tampon in m'n reet steken om het bloeden van de inwendige aambeien tegen te gaan zekerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, en?? dan kan je nog wel een bifi hebben....
ach, je moet em toch ergens kwijt...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En elke maand een tampon in m'n reet steken om het bloeden van de inwendige aambeien tegen te gaan zeker.
Kunnen we bij jou veel herrie maken?quote:
Gewoon lang genoeg meeposten, kunnen we weer een kloontje van cerror uit de OP halen..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
En om er nou de hele dag op te kauwen is ook niet allesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ach, je moet em toch ergens kwijt...
DIT IS GEEN SEXMEET TOPIC JAquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:01 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Kunnen we bij jou veel herrie maken?
of 1 van lilquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gewoon lang genoeg meeposten, kunnen we weer een kloontje van cerror uit de OP halen..
Nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
DIT IS GEEN SEXMEET TOPIC JA!
Of van jou...quote:
Wat doe ik hier dan, al die maanden?quote:
ik heb er maar 2 in staan... lil 3 en C nog 2quote:
Shit je hebt me doorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je eindigt met JA, dus stiekem toch wel
Kloptquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:05 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik heb er maar 2 in staan... lil 3 en C nog 2
en btw pitabuh en terminator kunnen er wel uit die zijn er toch nooit
BeFfenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat doe ik hier dan, al die maanden?
Als ik je es goed pak, hou je dan stil?quote:
Het was ook echt letterlijk jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als je daar al geil van wordt...
nee hoerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:07 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Als ik je es goed pak, hou je dan stil?
Dan sla ik je wel even tegen je harses aan.quote:
Uhh... zie smilie denk....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |