Ik hoef jou niets te bewijzen. Ik val niet onder een dergelijke procecure dus zal het me verder aan mijn reet roesten. Zij daarentegen wel en die procedure schrijft heel duidelijk voor: eruit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar eens dat je het waard bent om hier te mogen blijven.
Omdat we geen pretpark zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:39 schreef sizzler het volgende:
Belachelijk. Volgens mij beginnen de examens in mei en de schoolonderzoeken nog eerder. Laat haar gewoon nog even blijven om dit af te maken. Waarom eigenlijk niet?
En dat zijn we wel als we haar uitzet vier maanden eerder uitvoeren?quote:
Moet ik het wel goed zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:33 schreef Robbiej het volgende:
Kijk ik heb zelf een pleuris hekel aan niet westerse/ moslim/hindoe allochtonen.
Ok, als niemands persoonlijke mening enige waarde heeft en autoritaire machten er ook niet toe doen, wat blijft er dan over? Of ben je een beetje anarchist?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De rechter bepaalt voor mij helemaal niets. Jij was toch niet zo van het principe van Befehl ist Befehl?
Regels worden ook wel eens gebogen, omdat toepassing in concrete gevallen zeer onwenselijke gevolgen oplevert. Als goed voorbeeld kan het bekende arrest Lindenbaum-Cohen gelden, leg de uitkomst van dit geding maar eens naast de zaak van de gesprongen Zutphense waterleiding, zie de hieronder weergegeven korte samenvatting.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het veranderen van regels is heel normaal. Er kunnen zich situaties voordoen die onvoorzien waren tijdens het opstellen van de regels. Dan is het heel logisch dat je de regels daardoor aanpast. Maar op het moment dat je voorbij de regels gaat en een beslissing maakt die indruisen tegen diezelfde regels en terwijl je die regels intact laat, dan ben je wat mij betreft toch echt verkeerd bezig. Een goed voorbeeld hoor, voor de samenleving, chapeau. Regels zijn regels en wie of wat je ook bent... je hebt je er aan te houden.
Ja, zo werkt het altijd. En dan over 8 jaar weer mekkeren dat we overspoeld worden door allochtonenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:01 schreef Robbiej het volgende:
Volgens mij schoppen ze dr gewoon uit. en dan lijkt het allemaal heel zielig. en dan gaat iedereen weer links stemmenen dan gaan we de politieke cirkel weer rond net als elke verkiezingsperiode..
Ons volk zijn ook zulke kuddiedieren he..
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:33 schreef Robbiej het volgende:
Kijk ik heb zelf een pleuris hekel aan allochtonen.
Hoe zou je het vinden als dit jouw kind overkwam. Die vraag moet je je altijd stellen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:27 schreef Gia het volgende:
Waarom lopen hier twee topics tegelijk over? En waarom krijgen we hier gewoon een herhaling van zetten?
Ze mag in haar eigen land alsnog het Nederlands staatsexamen doen. Dus er is geen enkele reden om haar langer hier te laten blijven. Het is niet leuk voor haar, maar ze is al zo lang bezig met deze zaak dat dit niet uit de lucht is komen vallen. Ze wist dat het er aan zat te komen.
Verder zit ze in een uitzettingscentrum, niet in een cel. Het wordt wel erger voorgesteld dan het is op die manier.
Nee, die vraag moet je je juist niet stellen. De grootste fout die beleidsuitvoerders maken is dat ze met hun gevoel gaan redeneren en niet met hun verstand.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als dit jouw kind overkwam. Die vraag moet je je altijd stellen!
Dat doen beleidsuitvoerders juist veel te weinig. We kijken niet maar mensen maar naar regels en dat is een cruciale denkfout. Dit soort dingen kan iedereen overkomen, iedereen kan asielzoeker worden, of gedetineerde of wat dan ook - dus denk altijd na over jezelf voor je een grote bek hebt over een ander.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, die vraag moet je je juist niet stellen. De grootste fout die beleidsuitvoerders maken is dat ze met hun gevoel gaan redeneren en niet met hun verstand.
Maar natuurlijk kan iedereen een asielzoeker worden, maar feit is: wij zijn het niet. We leven op dit moment en we hebben een land te herstellen. Den Haag heeft het goed begrepen: met harde hand.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat doen beleidsuitvoerders juist veel te weinig. We kijken niet maar mensen maar naar regels en dat is een cruciale denkfout. Dit soort dingen kan iedereen overkomen, iedereen kan asielzoeker worden, of gedetineerde of wat dan ook - dus denk altijd na over jezelf voor je een grote bek hebt over een ander.
Dat je ingaat op zo'n vervelende kloon.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat doen beleidsuitvoerders juist veel te weinig. We kijken niet maar mensen maar naar regels en dat is een cruciale denkfout. Dit soort dingen kan iedereen overkomen, iedereen kan asielzoeker worden, of gedetineerde of wat dan ook - dus denk altijd na over jezelf voor je een grote bek hebt over een ander.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dag popje, droom zacht. Ik ga naar de Albert Heijn en 2 euro geven aan de dakloze allochtoon
Dat is waar, we hebben een bloedige oorlog achter de rug en we zien elkaar nauwelijks nog door de rokende puinhopen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:13 schreef FuifDuif het volgende:
We leven op dit moment en we hebben een land te herstellen.
Beetje zielig hè, om iedereen die jouw mening niet deelt voor kloon uit te maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat je ingaat op zo'n vervelende kloon.
Inderdaad, wees blij dat Marshall plan #2 goed werkt want anders ....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is waar, we hebben een bloedige oorlog achter de rug en we zien elkaar nauwelijks nog door de rokende puinhopen natuurlijk![]()
Doe niet zo achterlijk man.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is waar, we hebben een bloedige oorlog achter de rug en we zien elkaar nauwelijks nog door de rokende puinhopen natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |