Jij gelukkige bastaard. Hier zijn ze op.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daar heb ik vandaag al een stuk of 5 van gehad![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:51 schreef Maisnon het volgende:
En van die soort progrestaart slagroom achtige koekjes, chocolade. Soort chocolade schuim is het eigenlijk. Daar onder zit dan een laagje chocolade.
Ik paint ze wel ff, want ik ben namelijk erg nieuwsgierig naar de naam
lijkt wel een hoop strontquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit dus ongeveer. iemand enig idee?
supermarkt op schiphol ( nog voor de douane ) amsterdam -> leidsestraat dacht ik zit een US. shop verkopen ze het ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:12 schreef Blik het volgende:
OREO'S!!!! helaas nog niet kunnen vinden hier in Nederland
verder Bastogne koeken, chocolate chip en jodenkoeken
Jumbo en C1000 verkoopt het hier gewoon (Vriezenveen)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:12 schreef Blik het volgende:
Schuimkoekjes, lekker idd, maar de naam weet ik ook zo ff nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[afbeelding]
net of ik naar Amsterdam ga om Oreo's te kopen tegen een waarschijnlijk belachelijke prijsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:30 schreef Ra-z het volgende:
[..]
supermarkt op schiphol ( nog voor de douane ) amsterdam -> leidsestraat dacht ik zit een US. shop verkopen ze het ook
tjah als je echt oreo's wilquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:18 schreef Blik het volgende:
[..]
net of ik naar Amsterdam ga om Oreo's te kopen tegen een waarschijnlijk belachelijke prijs
![]()
Ik weet welke je bedoelt! Die zijn idd lekkerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[afbeelding]
koek-jesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
M&M's (blauwe zak)
Lezen is inderdaad schijnbaar moeilijk voor sommigen onder ons.quote:
Glacees (van die cakejes met roze shit erop) en Bastogne-koeken gaan er ook heel goed in bij mij!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:09 schreef Relneger18 het volgende:
Op dit moment heeft mijn hand een eigen wil en kan ik maar niet afblijven van die overheerlijke bastognes![]()
[afbeelding]![]()
waar zijn jullie aan verslaafd?
Bij de Plus! iig heeft de Plus in Abcoude ze;dus waarschijnlijk de andere plussen ook wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:12 schreef Blik het volgende:
echt? Dan ga ik toch eens heel snel bij de super de boer kijken hier in de buurt, in de VS hebben ze ook in tig verschillende smaken, bij de super de boer ook?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:31 schreef blackmage het volgende:
oreos was ik bijna vergeten die eet ik heel vaak, je kan ze dan ook in menig supermarkt kopen behalven de edah en albert hein. de boer en sommige c1000's verkopen ze gewoon voor 1 euro nogwat.
geen verschillende smaken, maar in groningen heeft de jumbo en ze ook, en de america today heeft ze ook, 1,25¤ per doos, soms een actie van 5 dozen voor 5 euro..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:30 schreef Blik het volgende:
[..]
echt? Dan ga ik toch eens heel snel bij de super de boer kijken hier in de buurt, in de VS hebben ze ook in tig verschillende smaken, bij de super de boer ook?
In utrecht hebben ze een speciaal winkeltje dat alleen maar amerikaanse spullen verkoopt ook oreo's ontbijt spul en natuurlijk alle smaken koekjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:12 schreef Blik het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:37 schreef Salsagirl het volgende:
stroopwafels(liefst die grote van de markt en dan nog warm)
café noir
bokkepootjes
kletskoppen`
bastognes
American brownies ofzo?:P
Meringue?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:00 schreef es70 het volgende:
Schuimkoekjes, lekker idd, maar de naam weet ik ook zo ff niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |