Ja, mijn ma is flink doofquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
en daarmee was het mysterie ontrafeld
Ja, dat viiel me vanmiddag ook al op.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:38 schreef bunnyma het volgende:
Die nieuwe is wel een meeprater....jaknikker.
Waar slaapt ze: snurkkamer of niet-snurkkamer?
Heb het nu gezien, dank jullie wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:39 schreef MissJ. het volgende:
[..]
JA dat was um, dus ik zag hem ook op de Talpa site bij de dagboeken.
Ga gauw kijken Wicked.
misschien denken ze bij fok direct aan jouquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb het nu gezien, dank jullie wel.
Die cap is dus niet van mij.
* Opgelucht is
Blijft de vraag waarom mijn naam blijkbaar viel, maar goed.
En ik was hier gisteravond ook niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
er stond me iets van bij dat het op de talpa site stond dus ben net even daar gaan spitten.
Bonnie en Viola lezen de mail door. Af en toe keren ze hun hoofd naar de camera om een bedankje te doen: “Heel lief dat je hebt gestort Jeroen”, aldus Bonnie. Zij krijgt ook complimenten. “Bonnie, kijk alleen nog maar in de vooruit want je zit in de bloei van je leven.” Viola krijgt een foto van zichzelf. “En hij is nog mooi ook!”, roept ze blij uit. “Wat leuk, Rick bedankt!”, zegt ze in de camera. Ze kan er niet over ophouden. “Dat is van gisteravond notabene. “Ik zou hem graag op een linnen doek willen printen, het is net een schilderij! Het is precies hoe ik ben.” Ook de Big Boss krijgt een schouderklopje: "Henk Krol is een topmanager!"
Een tijd geleden stond er een interview met Anita in de Weekend of Story (die ik nooit koop maar van mijn moeder krijgquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:12 schreef MissJ. het volgende:
Achternaam man Anita weet ik niet wel dat die goed in de slappe was zat. Ze heeft ook nooit meer gewerkt volgens mij.
Ik had altijd het idee dat die een beetje een fouterik was....een beetje crimineel misschien. Maar dat konden ook mijn meisjesfantasien zijn geweest.
![]()
Ik ben een happie eten tot zo/later![]()
De regie doet erg weinig als staat redelijk op slotquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De steams zijn weer echt kudt
Volgens mij had Peter een artikel gevonden van 4 jaar oud, maar we wisten niet of ze nog steeds bij elkaar waren!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:44 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
Ik ben nog even aan het bijlezen maar kon niet laten om op dit te reageren:
[..]
Een tijd geleden stond er een interview met Anita in de Weekend of Story (die ik nooit koop maar van mijn moeder krijg) Die lekkere man van haar (ben ook zijn naam kwijt, was een voetballer?) heeft inderdaad een paar jaar vastgezeten voor een of andere drugszaak. Geheel onterecht natuurlijk volgens Anita
Was allemaal een groot misverstand en ze heeft haar man jaren moeten missen maar hun huwelijk is sterker dan ooit!
![]()
Weet niet op MissJ 's post gereageerd was, denk post het even
Ik lees weer even verder in, tot zo![]()
Misschien snurkt ze ook wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is de snurkkamer.
Ben benieuwd of ze daar dan morgenavond ook nog slaapt.![]()
Dankjewel, ik wist dat er wat met die man van der was. Bedankt voor de info!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:44 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
[..]
Een tijd geleden stond er een interview met Anita in de Weekend of Story (die ik nooit koop maar van mijn moeder krijg) Die lekkere man van haar (ben ook zijn naam kwijt, was een voetballer?) heeft inderdaad een paar jaar vastgezeten voor een of andere drugszaak. Geheel onterecht natuurlijk volgens Anita
Was allemaal een groot misverstand en ze heeft haar man jaren moeten missen maar hun huwelijk is sterker dan ooit!
![]()
Hai SuperMom,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:44 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef Athalon het volgende:
Nou jongens ik zal er maar voor uit komen, ik was degene die haar deze cap heb opgestuurden heb ff snel mijn naam Rick Wakeman in Ruud Wakeman veranderd
viola my hero
![]()
[afbeelding]
Hai SuperMOMquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:44 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
[..]
![]()
Toen ik verder aan het lezen was, zag ik het ook jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai SuperMom,
Peter6000 had al een reactie over de man van Anita gepost
Even een kalmte kusje van mijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:54 schreef cuall het volgende:
Ik word inmiddels wel een beetje zat van al dat geleuter over dat eten en stoofpotjes en vlees en vis en.................. gvd hou er over op![]()
Lijkt Rob wel kon ook zo zeiken over het eten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:54 schreef cuall het volgende:
Ik word inmiddels wel een beetje zat van al dat geleuter over dat eten en stoofpotjes en vlees en vis en.................. gvd hou er over op![]()
Ja ik hoorde Anita ook de naam Blanker noemen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Maar oke, zijn nog bij elkaar volgens mijn moeder![]()
de hele avond al het is ergquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Toen ik verder aan het lezen was, zag ik het ook jaMaar oke, zijn nog bij elkaar volgens mijn moeder
![]()
Weinig gebeurt in het huis??
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:55 schreef bunnyma het volgende:
Wat een gezeik nu over wegrollende worteltjes![]()
Ik gooi de streams maar uit en ga wat anders doen.![]()
staat ook op de site van talpaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik hoorde Anita ook de naam Blanker noemen.![]()
Doei Bunnymaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:55 schreef bunnyma het volgende:
Wat een gezeik nu over wegrollende worteltjes![]()
Ik gooi de streams maar uit en ga wat anders doen.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:59 schreef regenworm het volgende:
Morgenmiddag kommen Chantal en Rob langs![]()
![]()
![]()
Wat gezelligquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:59 schreef regenworm het volgende:
Morgenmiddag kommen Chantal en Rob langs![]()
![]()
![]()
Doei MissJ.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:57 schreef MissJ. het volgende:
Ik ga ook wat anders doen, hoop wel dat we morgen meer lol hebben met HBB.
Dag alvast misschien straks nog even,
![]()
Ik ga ff een Capje maken van de stoofpot en worteltjes en opsturen naar John denk ik, dat kan dan in mijn Athalon Galleryquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:54 schreef cuall het volgende:
nee, daar wordt ik ook niet blij van.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En daar moet ik blij van worden ofzo
![]()
Die is dus ook inslaap gevallen van de saaiheidquote:
Hij zei gisteren dat hij barstte van de werklust tegen violaquote:
mijn ogen worden ook zwaar van deze beelden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die is dus ook inslaap gevallen van de saaiheid
Enne, echt???quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef Athalon het volgende:
Nou jongens ik zal er maar voor uit komen, ik was degene die haar deze cap heb opgestuurden heb ff snel mijn naam Rick Wakeman in Ruud Wakeman veranderd
viola my hero
![]()
[afbeelding]
En nou rust ie uit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:02 schreef Athalon het volgende:
[..]
Hij zei gisteren dat hij barstte van de werklust tegen viola![]()
Ik merk het bij mezelf ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
mijn ogen worden ook zwaar van deze beelden.
niks aan de hand is gewoon erg snel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:05 schreef Manu82 het volgende:
en fok is ook weer fucking traag
Dat komt omdat Viool op 2 streams zit. Dat trekt de server niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:05 schreef Manu82 het volgende:
en fok is ook weer fucking traag
Ik denk dat ik maar ga slapenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik merk het bij mezelf ookdenk dat ik zo maar eens een pittige game erin knal hier, want anders donder ik van ellende nog van mn stoel af
Moe je kussen rond om je stoel leggenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik merk het bij mezelf ookdenk dat ik zo maar eens een pittige game erin knal hier, want anders donder ik van ellende nog van mn stoel af
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat Viool op 2 streams zit. Dat trekt de server niet.
Zet je er 1 op stopquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat Viool op 2 streams zit. Dat trekt de server niet.
even naar buiten lopen en je bent klaar wakker.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moe je kussen rond om je stoel leggen![]()
Ah dat is nou lief van jequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moe je kussen rond om je stoel leggen![]()
BRRR veelste koudquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
even naar buiten lopen en je bent klaar wakker.
Weet je wel hoe koud het is. Luister nooit meer naar jouquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
even naar buiten lopen en je bent klaar wakker.
even naar huis hond ophalen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:10 schreef rooie3 het volgende:
Waar gaat die luie kliko eigelijk morgen heen.
Volgens mij zijn ze in Violahenk staking.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
De regie is echt brak zit geen variatie in.
Weet ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud het is. Luister nooit meer naar jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |