quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:55 schreef bunnyma het volgende:
Wat een gezeik nu over wegrollende worteltjes![]()
Ik gooi de streams maar uit en ga wat anders doen.![]()
staat ook op de site van talpaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik hoorde Anita ook de naam Blanker noemen.![]()
Doei Bunnymaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:55 schreef bunnyma het volgende:
Wat een gezeik nu over wegrollende worteltjes![]()
Ik gooi de streams maar uit en ga wat anders doen.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:59 schreef regenworm het volgende:
Morgenmiddag kommen Chantal en Rob langs![]()
![]()
![]()
Wat gezelligquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:59 schreef regenworm het volgende:
Morgenmiddag kommen Chantal en Rob langs![]()
![]()
![]()
Doei MissJ.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:57 schreef MissJ. het volgende:
Ik ga ook wat anders doen, hoop wel dat we morgen meer lol hebben met HBB.
Dag alvast misschien straks nog even,
![]()
Ik ga ff een Capje maken van de stoofpot en worteltjes en opsturen naar John denk ik, dat kan dan in mijn Athalon Galleryquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:54 schreef cuall het volgende:
Ik word inmiddels wel een beetje zat van al dat geleuter over dat eten en stoofpotjes en vlees en vis en.................. gvd hou er over op![]()
nee, daar wordt ik ook niet blij van.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En daar moet ik blij van worden ofzo
![]()
Die is dus ook inslaap gevallen van de saaiheidquote:
Hij zei gisteren dat hij barstte van de werklust tegen violaquote:
mijn ogen worden ook zwaar van deze beelden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die is dus ook inslaap gevallen van de saaiheid
Enne, echt???quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef Athalon het volgende:
Nou jongens ik zal er maar voor uit komen, ik was degene die haar deze cap heb opgestuurden heb ff snel mijn naam Rick Wakeman in Ruud Wakeman veranderd
viola my hero
![]()
[afbeelding]
En nou rust ie uit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:02 schreef Athalon het volgende:
[..]
Hij zei gisteren dat hij barstte van de werklust tegen viola![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |