quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bang worden van zo'n lief beertje kan toch niet?![]()
morgen mss wel nog alhoewel ik ben er de afgelopen 2 dagen (op het forum) ook niet geweestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Leuk zeg zou zeggen veel plezier daar.
Weet ni of ik je morgen nog spreek nl eerst werken![]()
Dan ben ik wel een stuk stillerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zo lief is ze nu ook weer niet, alleen als ze slaapt
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Wat zal je dochter zich groots voelen met haar rijbewijs, ik was even de verslagen aan het teruglezen toen ik het las. Wat een gave motor heb je trouwens zeg!
![]()
Moet vanaf half 6 werken weet niet hoelaat ik vrij benquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
morgen mss wel nog alhoewel ik ben er de afgelopen 2 dagen (op het forum) ook niet geweest. Dus kan niks garanderen
Ik zal de wijn alvast voor je klaar zettenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet vanaf half 6 werken weet niet hoelaat ik vrij ben![]()
Maar als je tijd heb zie ik je wel verschijnen
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ze is echt super blij, en ik ben trots op haar.
Mijn motor vind ik zelf ook heel gaaf.![]()
feliciteer haar ook nog maar van mij cuallquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vind t echt leuk dat ze m heb gehaald
Was van plan deze zaterdag weer aan de wijn te gaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik zal de wijn alvast voor je klaar zetten. Of zin in wat anders te drinken wel te verstaan ?
Dan moet je diegene die de waarheidzei tegen de ander.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel de waarheid gezegd, niet dan ?
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan moet je diegene die de waarheidzei tegen de ander.
Ff aanspreken op de quote![]()
Huhquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:29 schreef Manu82 het volgende:
en we zijn begonnen, ik ga stemmen
Het gaat nergens over dus kijken we er na.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:08 schreef De_Handelaar het volgende:
damn waar gaaaaaaaaat dit over![]()
Is dit voor mensen zonder leven ofzo ?
Hey regenwormquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het gaat nergens over dus kijken we er na.
Mensen zonder leven zijn in de hemel.
Ja is misschien wel een ideetje. Ga ik even doen denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:31 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Proest, hik, hinnik,
![]()
![]()
![]()
MissJ. Je hebt echt talent![]()
Je moet deze serie ook in viola haar topic plaatsen
Ik zit hier al de hele dag over BB uk te zeiken en de finale is nu begonnnequote:
Aha okquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zit hier al de hele dag over BB uk te zeiken en de finale is nu begonnne![]()
![]()
![]()
Floor, namens je moeder, je mag morgen haar auto gebruikenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:33 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Floor komt net thuis en vind het tof al jullie reacties. Namens haar allemaal super bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
veel plezierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zit hier al de hele dag over BB uk te zeiken en de finale is nu begonnne![]()
![]()
![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Beertje
![]()
![]()
Zat TV te kijken maar dat is ook niks.
Dus kruip ik maar achter mijn pjoeter.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:34 schreef Manu82 het volgende:
ik ga wel even in mezelf praten in een ander topic tot zo
In jezelf praten is niet goed hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:34 schreef Manu82 het volgende:
ik ga wel even in mezelf praten in een ander topic tot zo
Ja moet je echt doen, zeker als ze bij elkaar staan dan komen ze nog beter tot hun recht en lezen meer mensen ze. Het zou jammer zijn als ze "verloren gaan"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:32 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja is misschien wel een ideetje. Ga ik even doen denk ik.
Hier ondertussen staat er voetbal opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad gezellig.
Zo te zien in de film afgelopen.
Het schoot niet op!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
In jezelf praten is niet goed hoor![]()
Maar veel plezier met Manu en jezelf![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
Floor, namens je moeder, je mag morgen haar auto gebruiken![]()
![]()
Deze finale doet me echt weer zo terugdenken aan BB1quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee gaf Manu geen antwoord tegen je.
Zou ik niet piken hoor![]()
Dat is nou gemeenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:39 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
De dienstverlening van de nederlandse ambtenaren is nogal burger ONvriendelijk. Floor was pas om 12.45 uur terug en het gemeentehuis sluit al om 12.30 uur![]()
ze mag toch wel stiekem een stukje rijden?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:39 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
De dienstverlening van de nederlandse ambtenaren is nogal burger ONvriendelijk. Floor was pas om 12.45 uur terug en het gemeentehuis sluit al om 12.30 uur![]()
En 's middags niet meer openquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:39 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Erg spannendquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Deze finale doet me echt weer zo terugdenken aan BB1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |