Nee, Bart had had Hummie aan de lijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:56 schreef BONG4002 het volgende:
Streamlock
EDIT: en weer terug, waarschijnlijk vervelen en/of geklooi van de regie
Ja ik las het, blijkbaar gaat alles dan meteen dicht, wel een beetje paranoia hoor van de regie maarjaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, Bart had had Hummie aan de lijn![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:02 schreef BONG4002 het volgende:
Zelfs tijdens de reclame gaat de TV opslot
Iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:03 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Slaat nergens op. Rare jongens daar bij de regie
![]()
Ze kennen daar gewoon geen tijdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
IddEn ze zetten hem vervolgens ook weer te laat aan hoorde ik Frank zeggen
* wacht vol spanning afquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:07 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. wil even van de gelegenheid gebruikmaken om Cuall's dochter te feleiciteren met het behalen van haar rose papiertje! En dat doe ik op de volgende manier......let op Cuall......
Niet zo'n handige binnenkomer voor een handelaar. Waar doe je inquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:08 schreef De_Handelaar het volgende:
damn waar gaaaaaaaaat dit over![]()
Is dit voor mensen zonder leven ofzo ?
Ja hoor ga maar verder knorrenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:08 schreef De_Handelaar het volgende:
verdwaaldquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:08 schreef De_Handelaar het volgende:
Hey lieverd hoesty nu met jequote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:09 schreef Bartoli het volgende:beertje
![]()
bew![]()
Wat klopt er van het bericht op zijonline dat (alle of enkele) ex-bb5 bewoners morgen komen brunchen bij de hoteliers?
Heeejj . een Floor. Ik dacht dat die alleen aanhangers maakten.quote:
Ja alle 12 van 13.00 uur tot 14.00uurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:09 schreef Bartoli het volgende:beertje
![]()
bew![]()
Wat klopt er van het bericht op zijonline dat (alle of enkele) ex-bb5 bewoners morgen komen brunchen bij de hoteliers?
ja gaat wel nog steeds wel last van mijn rugquote:
Wat zal je dochter zich groots voelen met haar rijbewijs, ik was even de verslagen aan het teruglezen toen ik het las. Wat een gave motor heb je trouwens zeg!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Zo samen kunnen we Viola niet missen![]()
Balen zegquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja gaat wel nog steeds wel last van mijn rug
die punten van de toetsweek (blok 2) zijn tot nu toe ook bagger
Ze moeten eens van die knoppen afblijven zegquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
En weer gingen de streams 3sec opslot
Je kan wel merken dat Hummie nu aanwezig is bij de redactie
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heeejj . een Floor. Ik dacht dat die alleen aanhangers maakten.
Sturen we jou toch eens langsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze moeten eens van die knoppen afblijven zeg![]()
aaauuw, schiet het inene in mun rug, niet te weinig . .quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Wat zal je dochter zich groots voelen met haar rijbewijs, ik was even de verslagen aan het teruglezen toen ik het las. Wat een gave motor heb je trouwens zeg!
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Balen zeg
* geeft een hele dikke knuffel![]()
Bang worden van zo'n lief beertje kan toch niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee daar worden ze bang van.
Als ik daar in mn uppie sta lachen ze me vierkant uit![]()
verkeerde quote, sukkelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
aaauuw, schiet het inene in mun rug, niet te weinig . .
Leuk zeg zou zeggen veel plezier daar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
thanks ben wel toe aan een rustig weekend
![]()
offtopic: zondag hele dag in zeddam voor het Wereldkampioenschap Veldrijden
zo lief is ze nu ook weer nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bang worden van zo'n lief beertje kan toch niet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |