verdwaaldquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:08 schreef De_Handelaar het volgende:
damn waar gaaaaaaaaat dit over![]()
Is dit voor mensen zonder leven ofzo ?
Hey lieverd hoesty nu met jequote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:09 schreef Bartoli het volgende:beertje
![]()
bew![]()
Wat klopt er van het bericht op zijonline dat (alle of enkele) ex-bb5 bewoners morgen komen brunchen bij de hoteliers?
Heeejj . een Floor. Ik dacht dat die alleen aanhangers maakten.quote:
Ja alle 12 van 13.00 uur tot 14.00uurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:09 schreef Bartoli het volgende:beertje
![]()
bew![]()
Wat klopt er van het bericht op zijonline dat (alle of enkele) ex-bb5 bewoners morgen komen brunchen bij de hoteliers?
ja gaat wel nog steeds wel last van mijn rugquote:
Wat zal je dochter zich groots voelen met haar rijbewijs, ik was even de verslagen aan het teruglezen toen ik het las. Wat een gave motor heb je trouwens zeg!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Zo samen kunnen we Viola niet missen![]()
Balen zegquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja gaat wel nog steeds wel last van mijn rug
die punten van de toetsweek (blok 2) zijn tot nu toe ook bagger
Ze moeten eens van die knoppen afblijven zegquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
En weer gingen de streams 3sec opslot
Je kan wel merken dat Hummie nu aanwezig is bij de redactie
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heeejj . een Floor. Ik dacht dat die alleen aanhangers maakten.
Sturen we jou toch eens langsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze moeten eens van die knoppen afblijven zeg![]()
aaauuw, schiet het inene in mun rug, niet te weinig . .quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Wat zal je dochter zich groots voelen met haar rijbewijs, ik was even de verslagen aan het teruglezen toen ik het las. Wat een gave motor heb je trouwens zeg!
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Balen zeg
* geeft een hele dikke knuffel![]()
Bang worden van zo'n lief beertje kan toch niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee daar worden ze bang van.
Als ik daar in mn uppie sta lachen ze me vierkant uit![]()
verkeerde quote, sukkelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
aaauuw, schiet het inene in mun rug, niet te weinig . .
Leuk zeg zou zeggen veel plezier daar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
thanks ben wel toe aan een rustig weekend
![]()
offtopic: zondag hele dag in zeddam voor het Wereldkampioenschap Veldrijden
zo lief is ze nu ook weer nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bang worden van zo'n lief beertje kan toch niet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |