Aha okquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zit hier al de hele dag over BB uk te zeiken en de finale is nu begonnne![]()
![]()
![]()
Floor, namens je moeder, je mag morgen haar auto gebruikenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:33 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Floor komt net thuis en vind het tof al jullie reacties. Namens haar allemaal super bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
veel plezierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zit hier al de hele dag over BB uk te zeiken en de finale is nu begonnne![]()
![]()
![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Beertje
![]()
![]()
Zat TV te kijken maar dat is ook niks.
Dus kruip ik maar achter mijn pjoeter.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:34 schreef Manu82 het volgende:
ik ga wel even in mezelf praten in een ander topic tot zo
In jezelf praten is niet goed hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:34 schreef Manu82 het volgende:
ik ga wel even in mezelf praten in een ander topic tot zo
Ja moet je echt doen, zeker als ze bij elkaar staan dan komen ze nog beter tot hun recht en lezen meer mensen ze. Het zou jammer zijn als ze "verloren gaan"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:32 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja is misschien wel een ideetje. Ga ik even doen denk ik.
Hier ondertussen staat er voetbal opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad gezellig.
Zo te zien in de film afgelopen.
Het schoot niet op!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
In jezelf praten is niet goed hoor![]()
Maar veel plezier met Manu en jezelf![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
Floor, namens je moeder, je mag morgen haar auto gebruiken![]()
![]()
Deze finale doet me echt weer zo terugdenken aan BB1quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee gaf Manu geen antwoord tegen je.
Zou ik niet piken hoor![]()
Dat is nou gemeenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:39 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
De dienstverlening van de nederlandse ambtenaren is nogal burger ONvriendelijk. Floor was pas om 12.45 uur terug en het gemeentehuis sluit al om 12.30 uur![]()
ze mag toch wel stiekem een stukje rijden?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:39 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
De dienstverlening van de nederlandse ambtenaren is nogal burger ONvriendelijk. Floor was pas om 12.45 uur terug en het gemeentehuis sluit al om 12.30 uur![]()
En 's middags niet meer openquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:39 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Erg spannendquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Deze finale doet me echt weer zo terugdenken aan BB1
Hoop t niet hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde Bart net zeggen dat de redaktie op dit moment niet bereikbaar is vanwege een stevige vergadering (Hummie dus), het zou weleens kunnen zijn dat misschien de stekker er toch uitgaat denk ik dan
Gelukkig hebben wij nog MSNquote:
Waarschijnlijk klagen de camara mensen over Fiool. Alle lenzen kregen vanmiddag gele vlekken en ze slaan regelmatig vet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde Bart net zeggen dat de redaktie op dit moment niet bereikbaar is vanwege een stevige vergadering (Hummie dus), het zou weleens kunnen zijn dat misschien de stekker er toch uitgaat denk ik dan
Een of ander popbandje? Ik ken de naam wel maar kan er geen gezichten bij toverenquote:
Ik hoef jou dan niet te missenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij nog MSN![]()
Mocht het gebeuren en dit forum dan ook dichtgaat
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klagen de camara mensen over Fiool. Alle lenzen kregen vanmiddag gele vlekken en ze slaan regelmatig vet.
Naam komt me bekend voor maar is juist welke nummers hebben zequote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een of ander popbandje? Ik ken de naam wel maar kan er geen gezichten bij toveren
quote:
Tja, dat zal wel even wennen zijnquote:Maar ga dan veel anderen ook missen met wie je ook hele dagen zit te kleppen
Moet ze toch wat verder van de camera af staan met die snottebellen van drquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klagen de camara mensen over Fiool. Alle lenzen kregen vanmiddag gele vlekken en ze slaan regelmatig vet.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ze mag toch wel stiekem een stukje rijden?
Ik ook niet maar nu je idols zegt gaat een klein belletje rinkelenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die lui van idols ofzo, ik wist het ook niet meer
over msn gesproken wil je komenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
[..]
Tja, dat zal wel even wennen zijnMaar misschien kunnen we toch ergens een soort hangplekje vinden op FOK
[Henk modus]quote:
Oei, klinkt ernstig. Ik hoorde haar ook heel even toen Bart de redactie belde en ze klonk erg chagerijnigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Henk modus]
Maar natúúúúrlijk
[/Henk modus]
Ik denk het niet, maar de redactie zal wel nieuwe eisen van RK hebben gekregen.quote:
on topic pleasequote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:52 schreef Manu82 het volgende:
gvd Pete is eruit!!!!
waar wil je het over hebben?quote:
Dat overschakelen naar de tuin betwijfel ik, denk dat RK ook niet geheel fris is wat betreft dit project maargoed, dit programma hangt op het randje van een hele diepe afgrond dat geloof ik welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar de redactie zal wel nieuwe eisen van RK hebben gekregen.
Dat de regie alles beter in beeld moet brengen en niet zoveel overschakelen naar de tuin.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:53 schreef MissJ. het volgende:
Pfoeoeoeoeoe Viool geplaatst in het juiste topic...wat een werk nog om ze alle terug te vinden zeg.
Nou ik vind dit eigelijk echt niks.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat de regie alles beter in beeld moet brengen en niet zoveel overschakelen naar de tuin.
Floor voorzichtig hoor met je rijbewijs. hoeveel auto's ik niet in de poeier gereden hebquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je veel mensen er een plezier mee doet
![]()
Namens Floor moest ik je nog hartelijk bedanken![]()
![]()
Als de stekker eruit zou moeten, dan laten ze Anita toch niet vandaag komen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat overschakelen naar de tuin betwijfel ik, denk dat RK ook niet geheel fris is wat betreft dit project maargoed, dit programma hangt op het randje van een hele diepe afgrond dat geloof ik wel
Bij BB5 had je veel vaker van dit soort avonden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik vind dit eigelijk echt niks.
wat is het saai nu![]()
De tuin en zo mag idd wat minderquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
wat dacht je van dit topicquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
waar wil je het over hebben?
Die lelijke kutsmurf uit Groningen komt morgen weer op tv
Lijkt me ook sterk, maargoed iemand zei al dat Hummie bijzonder chagerijnig klonk dus ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Als de stekker eruit zou moeten, dan laten ze Anita toch niet vandaag komen?
Nee dat lijkt me dan ook sterk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het oorspronkelijke plan : HOTEL BBquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
,,,,, dit programma hangt op het randje van een hele diepe afgrond ......
is al bijgewerkt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
wat dacht je van dit topic![]()
Celebrity Big Brother (UK)
Vulling voor het weekend, Hbb gaat volgens bij wel verder.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef cuall het volgende:
[..]
ik denk dat Hummie eerder chagerijniger is omdat alles nu zo braaf moet gaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk, maargoed iemand zei al dat Hummie bijzonder chagerijnig klonk dus ik weet het ook niet
Bovendien is die Anita nou niet echt een zeer bekende Nederlander m.i. het is dus wel duidelijk dat het echt een noodgreepje is
De eerste week was nog het leukstquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het oorspronkelijke plan : HOTEL BB
- ze verhuren geen hotelkamers
- verder dan een dart-avond of een bingo komt het niet meer
- competitie (wegstemmen) is helemaal verdwenen
- i.p.v. werken hangt iedereen voor de TV
- ze hebben zoveel eten, dat Moniek regelmatig de vuilnisbak moet vullen
Hoezo is dit nog leuk om naar te kijken ?
Die zitten ook te vergaderenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:02 schreef regenworm het volgende:
Regie Geluid checken stream 1+2
Eindelijk iemand die het van de zonnige kant bekijktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hai bright_side_of_life_quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |