Hoop t niet hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde Bart net zeggen dat de redaktie op dit moment niet bereikbaar is vanwege een stevige vergadering (Hummie dus), het zou weleens kunnen zijn dat misschien de stekker er toch uitgaat denk ik dan
Gelukkig hebben wij nog MSNquote:
Waarschijnlijk klagen de camara mensen over Fiool. Alle lenzen kregen vanmiddag gele vlekken en ze slaan regelmatig vet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde Bart net zeggen dat de redaktie op dit moment niet bereikbaar is vanwege een stevige vergadering (Hummie dus), het zou weleens kunnen zijn dat misschien de stekker er toch uitgaat denk ik dan
Een of ander popbandje? Ik ken de naam wel maar kan er geen gezichten bij toverenquote:
Ik hoef jou dan niet te missenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij nog MSN![]()
Mocht het gebeuren en dit forum dan ook dichtgaat
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klagen de camara mensen over Fiool. Alle lenzen kregen vanmiddag gele vlekken en ze slaan regelmatig vet.
Naam komt me bekend voor maar is juist welke nummers hebben zequote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een of ander popbandje? Ik ken de naam wel maar kan er geen gezichten bij toveren
quote:
Tja, dat zal wel even wennen zijnquote:Maar ga dan veel anderen ook missen met wie je ook hele dagen zit te kleppen
Moet ze toch wat verder van de camera af staan met die snottebellen van drquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klagen de camara mensen over Fiool. Alle lenzen kregen vanmiddag gele vlekken en ze slaan regelmatig vet.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ze mag toch wel stiekem een stukje rijden?
Ik ook niet maar nu je idols zegt gaat een klein belletje rinkelenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die lui van idols ofzo, ik wist het ook niet meer
over msn gesproken wil je komenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
[..]
Tja, dat zal wel even wennen zijnMaar misschien kunnen we toch ergens een soort hangplekje vinden op FOK
[Henk modus]quote:
Oei, klinkt ernstig. Ik hoorde haar ook heel even toen Bart de redactie belde en ze klonk erg chagerijnigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Henk modus]
Maar natúúúúrlijk
[/Henk modus]
Ik denk het niet, maar de redactie zal wel nieuwe eisen van RK hebben gekregen.quote:
on topic pleasequote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:52 schreef Manu82 het volgende:
gvd Pete is eruit!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |