quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk. Een het trieste is dat Henk ernstig pogingen doet om de aanpak van Mickey helemaal zwart te maken en alle credits voor zichzelf aan het opeisen is.![]()
Mickey verdient dat niet![]()
Je kan geen geld op haal actie voeren met een BB concept.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai bright_side_of_life_![]()
Er is inderdaad weinig meer van het oorspronkelijke idee over gebleven
![]()
gaat er nog eens iemand bieden op die beerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:07 schreef cuall het volgende:
Is er een capper in the house?
Blue is op stream 1
Henk heeft alles verpest,was ik de eerste dag al bang voor.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:07 schreef cuall het volgende:
Blue is op stream 1
Met een beetje leuke streams en tv kom je best ver. Maar kijk nu eens op stream 1 hoe Viola erbij hangt. Op die manier maar je toch alles kapot !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan geen geld op haal actie voeren met een BB concept.
Viola wil Blue niet veilen. Ze boodt als alternatief haar ondergoed aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
gaat er nog eens iemand bieden op die beeren dan bedoel ik : bieden , geld, euro's
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Henk heeft alles verpest,was ik de eerste dag al bang voor.
Hij kwam al binnen met niks is goed.
En gaat nu het huis uit met jippie heb ik dat niet even goed gedaan.
Nou nee henk ik heb van me leven nog nooit zo,n eikel als jij gezien.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:07 schreef cuall het volgende:
Blue is op stream 1
Snap echt niet dat geen een van die slimmerds dat zelf had kunnen bedenken dat zoiets niet werkt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan geen geld op haal actie voeren met een BB concept.
Henk sucksquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
nieuw, of gedragenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola wil Blue niet veilen. Ze boodt als alternatief haar ondergoed aan![]()
Gatverdamme dat is smerigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Leuke streams zijn streams waar veel gebeurd een goed voorbeeld was de BingoAvond.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met een beetje leuke streams en tv kom je best ver. Maar kijk nu eens op stream 1 hoe Viola erbij hangt. Op die manier maar je toch alles kapot !
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat is wel rode kruis waardig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, kan je wel zeggen, maar ik vind het ook nogal arrogant om dn je ondergoed als alternatief aan te biedenquote:
Dat was een van de leukste avonden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Leuke streams zijn streams waar veel gebeurd een goed voorbeeld was de BingoAvond.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Beide is vies zou dr nog geen buiten tent van willen bouwen![]()
Ik hoorde hem net zeggen (Bart) dat zn broer samen met een vriend op zondag een keer wilt komen koken daar in HBBquote:
als we allemaal wat lappen kunnen we een leuk bedrag bieden, staat ze vet voor lul als ze weigertquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat is wel rode kruis waardig.
Haha staat er eigelijk best idioot nu maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen
Ik ook is verder nix persoonlijk dat je veilt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, kan je wel zeggen, maar ik vind het ook nogal arrogant om dn je ondergoed als alternatief aan te bieden![]()
Zal die 15 eurostinker dat nog komen vertellen hier.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha staat er eigelijk best idioot nu maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:15 schreef bunnyma het volgende:
Wat hoor ik nu van Bart!
Gaat Jumparound een zondag koken in het huis?
Ondergoed met een rood kruis ? Nou neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou dat zal Flugeltje wel leuk vinden dat zit ze weer met haar neus tegen de monitor aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:15 schreef bunnyma het volgende:
Wat hoor ik nu van Bart!
zonder kruisquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ondergoed met een rood kruis ? Nou nee![]()
Hé en ik dan? Ik ben ook óp'Jump......maar eronder vind ik ook wel fijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou dat zal Flugeltje wel leuk vinden dat zit ze weer met haar neus tegen de monitor aan.
Ze is een heel klein beetje![]()
op Jumparound
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:15 schreef bunnyma het volgende:
Wat hoor ik nu van Bart!
Ze zijn (de regie) er niet helemaal bij zo lijkt hetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:19 schreef regenworm het volgende:
He, lullo niet Monique moet de zender checken jullie moeten het geluid harder zetten sukkels
meer iets voor de regie die kunnen erg goed knippen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vast en zeker dat er dan door het RK in geknipt wordt![]()
En eventjes de regie toespreken perhapsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan hij niet voor ons koken lijkt me best leuk om in dat huis rond te lopen.
Ja goed idee maar denk niet dat ik tegen Viool kan aankijken zonder wat te zeggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan hij niet voor ons koken lijkt me best leuk om in dat huis rond te lopen.
alles staat op slot en geluid is vrij zacht.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zijn (de regie) er niet helemaal bij zo lijkt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |