Ja, kan je wel zeggen, maar ik vind het ook nogal arrogant om dn je ondergoed als alternatief aan te biedenquote:
Dat was een van de leukste avonden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Leuke streams zijn streams waar veel gebeurd een goed voorbeeld was de BingoAvond.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Beide is vies zou dr nog geen buiten tent van willen bouwen![]()
Ik hoorde hem net zeggen (Bart) dat zn broer samen met een vriend op zondag een keer wilt komen koken daar in HBBquote:
als we allemaal wat lappen kunnen we een leuk bedrag bieden, staat ze vet voor lul als ze weigertquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat is wel rode kruis waardig.
Haha staat er eigelijk best idioot nu maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen
Ik ook is verder nix persoonlijk dat je veilt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, kan je wel zeggen, maar ik vind het ook nogal arrogant om dn je ondergoed als alternatief aan te bieden![]()
Zal die 15 eurostinker dat nog komen vertellen hier.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha staat er eigelijk best idioot nu maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:15 schreef bunnyma het volgende:
Wat hoor ik nu van Bart!
Gaat Jumparound een zondag koken in het huis?
Ondergoed met een rood kruis ? Nou neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou dat zal Flugeltje wel leuk vinden dat zit ze weer met haar neus tegen de monitor aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:15 schreef bunnyma het volgende:
Wat hoor ik nu van Bart!
Gaat Jumparound een zondag koken in het huis?
zonder kruisquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ondergoed met een rood kruis ? Nou nee![]()
Hé en ik dan? Ik ben ook óp'Jump......maar eronder vind ik ook wel fijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou dat zal Flugeltje wel leuk vinden dat zit ze weer met haar neus tegen de monitor aan.
Ze is een heel klein beetje![]()
op Jumparound
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |