quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:15 schreef bunnyma het volgende:
Wat hoor ik nu van Bart!
Gaat Jumparound een zondag koken in het huis?
Ze zijn (de regie) er niet helemaal bij zo lijkt hetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:19 schreef regenworm het volgende:
He, lullo niet Monique moet de zender checken jullie moeten het geluid harder zetten sukkels
meer iets voor de regie die kunnen erg goed knippen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vast en zeker dat er dan door het RK in geknipt wordt![]()
En eventjes de regie toespreken perhapsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan hij niet voor ons koken lijkt me best leuk om in dat huis rond te lopen.
Ja goed idee maar denk niet dat ik tegen Viool kan aankijken zonder wat te zeggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan hij niet voor ons koken lijkt me best leuk om in dat huis rond te lopen.
alles staat op slot en geluid is vrij zacht.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zijn (de regie) er niet helemaal bij zo lijkt het
Oh ja johquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:22 schreef Snaptnix het volgende:
Nou hoorde ik net van mijn moeder dat Viola vandaag een mailtje van WickedAngel van Fok! had gehad, met een mooie foto erbij. Waar Viola helemaal blij mee was
Meestal op vrijdag, is de rustigste avond van de week op FOKquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:22 schreef odie22 het volgende:
Het is stilletjes vandaag hier
Hoe kan ze dat nou doen,is ze fan van die kliko dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:22 schreef Snaptnix het volgende:
Nou hoorde ik net van mijn moeder dat Viola vandaag een mailtje van WickedAngel van Fok! had gehad, met een mooie foto erbij. Waar Viola helemaal blij mee was
Hai WAquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja johNou ik weet van niks
![]()
BEW![]()
We waren allebei zenuwachtig. Toen ze wegreed vanmorgen had ik het niet meer. Ik was zo blij toen ze met een blij gezicht de tuin in kwam.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:18 schreef bunnyma het volgende:
cuall, feliciteer Floor van mij.
Was ze erg zenuwachtig?
Jij zeker meer dan zij?
Jammer dat ambtenaren op vrijdagmiddag niet werken, had ze nu dat papiertje al gehad.
Sja... dat moet je aan WA vragen dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe kan ze dat nou doen,is ze fan van die kliko dan.![]()
Ligt er aan als Viola tegen mij gaat zeiken of lullig opmerkingen gaat maken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja goed idee maar denk niet dat ik tegen Viool kan aankijken zonder wat te zeggen.
Slipje zonder kruisjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vast en zeker dat er dan door het RK in geknipt wordt![]()
ik ben er ook bijna nooit op vrijdag , lig ik meestal uitgeteld op de bankquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meestal op vrijdag, is de rustigste avond van de week op FOK
Was je nog vergeten te feliciteren .quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:24 schreef cuall het volgende:
[..]
We waren allebei zenuwachtig. Toen ze wegreed vanmorgen had ik het niet meer. Ik was zo blij toen ze met een blij gezicht de tuin in kwam.
Ja en het is echt balen dat ze nu nog tot maandag moet wachten.
Floor bedankt je ook op de achtergrond
Kun je het nog even samenvatten ajb?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai WA
Ja ik heb het niet gehoord, zij kwam ermee aanzetten![]()
Het is de hele dag al ballen, daarom ben ik maar kerstballen gaan maken uit gekkigheidquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:22 schreef odie22 het volgende:
Het is stilletjes vandaag hier
Nee, het is verschrikkelijk saai ben maar even aan het cappen geslagen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:23 schreef Muerte het volgende:
Ben het laatste half uurtje bezig geweest met het een en ander terug te lezen, maar het wordt er niet spannender/interessanter op geloof ik.
Oh, dat heb ik gemist, Ik hoop dat Wicked dan nog even langs komt om ons snel bij te praten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:22 schreef Snaptnix het volgende:
Ik heb gevraagd of er geboden kan worden op Blue maar Fiool weigertquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
gaat er nog eens iemand bieden op die beeren dan bedoel ik : bieden , geld, euro's
![]()
Ze was er toch net of zie ik ze nou vliegenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist, Ik hoop dat Wicked dan nog even langs komt om ons snel bij te praten.
Ik wil geen sfeerverpester zijn maar ik houd er ernstig rekening mee dat de boel morgenavond ook opslot blijftquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, het is verschrikkelijk saai ben maar even aan het cappen geslagen.
Een beetje aan het oefenen voor morgen
Van harte Floor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:24 schreef cuall het volgende:
[..]
We waren allebei zenuwachtig. Toen ze wegreed vanmorgen had ik het niet meer. Ik was zo blij toen ze met een blij gezicht de tuin in kwam.
Ja en het is echt balen dat ze nu nog tot maandag moet wachten.
Floor bedankt je ook op de achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |