Niemand vraagt je ernaar, je begint er altijd zelf overquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oja ik ben terug alleen niet bijzonder veel meer, voor de rest wil ik het er niet meer over hebben klaar.
Jep, en hij duurde behoorlijk lang. Ik hoorde 'm ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef DemonRage het volgende:
Onweer in Eindhoven.
* DemonRage hoorde een donder
Kom, hou het leuk. Ben al blij dat hij terug is, hij heeft een belangrijke inbreng in dit topic.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niemand vraagt je ernaar, je begint er altijd zelf overSorry, maar dat komt behoorlijk R&P-achtig over
![]()
Belangrijke inbreng? Ik wordt er alleen een beetje simpel van als mensen ' opvallend geheimzinnig' gaan lopen doen. Hou of je mond zelf dicht, dan vraagt niemand er naar, of vertel het in R&P, zodat iedereen daar met z'n vragen terecht kan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:36 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Kom, hou het leuk. Ben al blij dat hij terug is, hij heeft een belangrijke inbreng in dit topic.
De bui is over en nu zeer mooie luchten![]()
Zegt de eenzame relschopperquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Belangrijke inbreng? Ik wordt er alleen een beetje simpel van als mensen ' opvallend geheimzinnig' gaan lopen doen. Hou of je mond zelf dicht, dan vraagt niemand er naar, of vertel het in R&P, zodat iedereen daar met z'n vragen terecht kan.
Da's alles. Nu weer ontopic wat mij betreft.![]()
Hier sneeuwde het dus vanochtend even flink. Nu is alles alweer voorbij.
Hier in Nederland hebben we ook wel wat verkoelende buitjes op het momentquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:31 schreef Jaguarized het volgende:
Redelijk lekker weer hier, graad of 15. Net even geregend, wel lekker zo'n verkoelend buitje.
Blij dat je terug bentquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Paultjuhhh?? Opzoute met dat geflood en check de radar eens![]()
Er komt morgen powlairlucht over ons heen, deze gaat regen en sneeuw mee brengen.
Oja ik ben terug alleen niet bijzonder veel meer, voor de rest wil ik het er niet meer over hebben klaar.
Hagel las ik net?quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hier in Nederland hebben we ook wel wat verkoelende buitjes op het moment
ook, we hebben vanm alles hierquote:
gisteren veel wind gehad hier, met hagel en natte sneeuw. En ik moest er doorheen fietsenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemiddag.
Eergister werdt er mogelijk een storm voorspelt met regen/sneeuw/hagelbuien. Echter bleef het gister hier maar al te rustig. Vanacht hoorde ik de wind gewoon toe nemenvanmorgen zeker wel flinke storm gehad, vooral tijdens buien flinke windstoten! Nu is het allemaal wat rustiger geworden.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even tijdelijk rustig geweest, opnieuw aantrekkende wind met flinke windstoten erbij.
Actueel:
4.1 graden.
1004.9 hpa.
34 km/h
59 km/h gust.
Heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |