Was dat niet Frank Masmeijer?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:06 schreef twi het volgende:
Je moet Boggle gepresenteerd hebben.
Nee, die deed dinges.quote:
Nee hoor dat was Kramerquote:
dat is toch nog steeds zoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:34 schreef s0k het volgende:
Ik had vroeger altijd het idee dat maar 1 iemand daar commentaar gaf, de hele dag lang
Deed ik ook altijd ja, kan ik nu niet meerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:33 schreef H.Flick het volgende:
Ik zet hem altijd op het Engelse commentaar bij Eurosport. Dat is al stukken beter.
je houdt dus gewoon van kneuterigheid.. tis een keuze...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:44 schreef Beschouw het volgende:
Ik hoor Frank Kramer 1000x liever dan het gemauw van Eddie Poelmann of die zeveraar van een Evert ter Napel. Voor livecommentaar bij het voetbal moet je trouwens bij Canvas zijn, de Belgische televisie. Frank Raes bijvoorbeeld.
Gast ...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:44 schreef Beschouw het volgende:
Ik hoor Frank Kramer 1000x liever
En Hints. Waar René van der Gijp onvergetelijk de trekvogel deed.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:06 schreef twi het volgende:
Je moet Boggle gepresenteerd hebben.
Hïnderlijk, inderdaad. Maar dat doen ze in België ook.quote:
Hij zegt zelfs afside.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:25 schreef Falco het volgende:
Die Frank Kramer is zo irritant met telkens dat zeiken over mooie en slechte voorzetten ofzo. En hij heeft het ook telkens over offside ipv buitenspel
ja maar hij heeft een hele grote TV en een lijst met spelersnamen....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
Het is natuurlijk raar dat ze net als wij op een tv het spel volgen. Wij in de huiskamer en zei in eenm studio in Parijs.
dat begrijp ik, ik verwonder er me ook over. Maar de (bijna) enige andere optie is geen commentaar, en dat zou ook raar zijn toch ?quote:
Wiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Als voetballer scheen het toch een echte clown te zijn.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:23 schreef LuukBes het volgende:
De 2e verlenging zal de laatste verlenging zijn. No shit Sherlock.
Oh okee, dat dacht ik. Deed die niet alle duels daar?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie
Dit is Frank Kramer niet hoor.
en daarna zeker de technische staf en publiek...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:45 schreef Devano het volgende:
Frank Kramer dacht dat de wisselspelers strafschoppen zouden nemen toen alle 11 spelers al hadden genomen tijdens Kameroen - Ivoorkust.
Ja, dat las ik op 316. Hilarisch, en dat voor een ex-prof.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:45 schreef Devano het volgende:
Frank Kramer dacht dat de wisselspelers strafschoppen zouden nemen toen alle 11 spelers al hadden genomen tijdens Kameroen - Ivoorkust.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, dat las ik op 316. Hilarisch, en dat voor een ex-prof.
Ze weten in ieder geval dat Van der Sar een keeper is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:52 schreef Ricky_ het volgende:
Ik heb hier een herhaling van Inter-Ajax staan, komt die pentalty van Adriano. Commentator: 'Welke hoek zal hij kiezen van het doel van Van der Sar?'
Bekendquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:24 schreef Devano het volgende:
Wat ik al jarenlang doe is het aantal keer dat Frank Kramer ´aardig´ zegt, tellen. Soms heeft hij gewoon letterlijk een zin als ´Het is een aardige aanval, de voorzet is aardig, en hij kop hem ook heel aardig binnen. Misschien niet de best denkbare voorzet, maar a la, hij kopt hem aardig binnen.'
inderdaad.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:22 schreef Duiveltja het volgende:
Is het niet Frank Kramer die altijd het woord: beroerd zegt.
Dat is een beroerde voorzet/schot/bal/actie.
Na een gemiste kans:"jammer, jammer, jammer"quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
inderdaad.
Bij hem is het aardig of beroerd, iets anders bestaat niet.
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:32 schreef Heero87 het volgende:
Frank Kramer is weer op dreef bij Olympiakos - Anderlecht momenteel.
Mbark Boussoufa is plots Boulahrouz geworden.![]()
dat is niet dezelfde?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:32 schreef Heero87 het volgende:
idd zoiets hoorde ik ook... door de slechte weergave begon ik hem bijna te geloven. heb em door al mn ergenissen over Frank maar afgezet (dan maar op Fok he, als laatste optiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:32 schreef Heero87 het volgende:
Hij heeft torren in zijn hoofd!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:56 schreef manny het volgende:
Die kramer is echt volkomen in de war. haha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |