Wiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Als voetballer scheen het toch een echte clown te zijn.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:23 schreef LuukBes het volgende:
De 2e verlenging zal de laatste verlenging zijn. No shit Sherlock.
Oh okee, dat dacht ik. Deed die niet alle duels daar?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie
Dit is Frank Kramer niet hoor.
en daarna zeker de technische staf en publiek...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:45 schreef Devano het volgende:
Frank Kramer dacht dat de wisselspelers strafschoppen zouden nemen toen alle 11 spelers al hadden genomen tijdens Kameroen - Ivoorkust.
Ja, dat las ik op 316. Hilarisch, en dat voor een ex-prof.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:45 schreef Devano het volgende:
Frank Kramer dacht dat de wisselspelers strafschoppen zouden nemen toen alle 11 spelers al hadden genomen tijdens Kameroen - Ivoorkust.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, dat las ik op 316. Hilarisch, en dat voor een ex-prof.
Ze weten in ieder geval dat Van der Sar een keeper is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:52 schreef Ricky_ het volgende:
Ik heb hier een herhaling van Inter-Ajax staan, komt die pentalty van Adriano. Commentator: 'Welke hoek zal hij kiezen van het doel van Van der Sar?'
Bekendquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:24 schreef Devano het volgende:
Wat ik al jarenlang doe is het aantal keer dat Frank Kramer ´aardig´ zegt, tellen. Soms heeft hij gewoon letterlijk een zin als ´Het is een aardige aanval, de voorzet is aardig, en hij kop hem ook heel aardig binnen. Misschien niet de best denkbare voorzet, maar a la, hij kopt hem aardig binnen.'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |