[Ik vind dit grappiger, Zhenar]quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:01 schreef BVO het volgende:
[..]
HET GAAT NIET ALLEEN MAAR OM LEKKER ZIJN, SIMPELE BAKVIS DIE JE BENT![]()
![]()
.
Kuthoer is hetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:01 schreef BVO het volgende:
[..]
HET GAAT NIET ALLEEN MAAR OM LEKKER ZIJN, SIMPELE BAKVIS DIE JE BENT![]()
![]()
.
Voor jou ook, hoor.quote:
Voor de meeste Breezahs is het al goed als 'ie een kleur heb, dan maak de rest nog niet eens uitquote:
Nee, ook grappig!quote:
Dus je zusje is tóch een Breeazah!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor de meeste Breezahs is het al goed als 'ie een kleur heb, dan maak de rest nog niet eens uit. M'n zusje vindt hem ook 'wel schattig'
.
Ach, jij altijd met je absurdisme en complexe dingen..je hebt gewoon zelf last van een complex!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ook grappig!
Maar het absurdisme van topics die ergens hetzelfde over denken is veel complexer en daarom toffer![]()
![]()
Toen ik er achter kwam dat het helemaal niet gebaseerd is op een waargebeurd verhaal, vind ik het maar een stel kutboeken bij elkaar!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'm vandaag eindelijk mogen kopen
[afbeelding]
12 dvd's35 uur LOTR
![]()
* Babette noteert 27 jan. 2006 als gedenkwaardige dag
Das toch... supersaaiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'm vandaag eindelijk mogen kopen
[afbeelding]
12 dvd's35 uur LOTR
![]()
* Babette noteert 27 jan. 2006 als gedenkwaardige dag
wát???? níet waargebeurd????quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:05 schreef Bupatih het volgende:
Toen ik er achter kwam dat het helemaal niet gebaseerd is op een waargebeurd verhaal, vind ik het maar een stel kutboeken bij elkaar!
De seks is altijd goedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hebben mijn gedichten nog geholpen?
Nee!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
wát???? níet waargebeurd????
dan moet ik mijn boeken dus verplaatsen naar de afdeling fictie....
naast de bijbel is nog wel 'n plekkie
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:08 schreef babette21 het volgende:
dan moet ik mijn boeken dus verplaatsen naar de afdeling fictie....
naast de bijbel is nog wel 'n plekkie
Doet me veel aan voorlezen op school denken.quote:
like duhquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
En de Bijbel is gewoon een veredeld sprookjesboek.
mijn boeken staan gerangschikt op ISBN nummer.....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
Al mijn boeken staan bij de afdeling 'fictie'.
Ook nog eens een goor boek!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |