abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:24:23 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34642352
Wesley Sneijder die Dirk Kuyt terugpakt voor zijn schop tegen VDV, een paar seizoenen geleden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34642388
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:15 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Zoiets
Dat was zo'n mooi moment hehe, Heel dat tyfus United over de rooie haha!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_34643639
quote:
Is Pontus Farnerud de nieuwe speler van Feyenoord?

Volgens onze contacten is er gisterenavond laat een speler aangekomen op Schiphol die door een delegatie van Feyenoord is opgehaald. Om welke speler het gaat, is nog niet volledig duidelijk. Mogelijk betreft het de Zweed Pontus Farnerud. Hij komt momenteel uit voor het Franse Strasbourg. Eerder speelde hij voor Monaco en Landskrona.Tegenover Helsingborgs Dagblad bevestigde de middenvelder de contacten met Feyenoord. De Rotterdammers zouden hem voor de rest van het seizoen kunnen huren met een optie tot koop.
Farnerud zou in ieder geval passen in het korte profiel dat Erwin Koeman gaf bij Studio Voetbal.

bron: feyenoord.netwerk.to
pi_34644745
0-0, 1-1 of een andere soortgelijke uitslag waar beide ploegen niks aan hebben.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:11:04 #125
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34644810
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:15 schreef rotskibo het volgende:
bron: feyenoord.netwerk.to
Die staat hier al ---> Het Feyenoord topic #129 - Heracles oprollen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:17:53 #126
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_34646830
2-0
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_34654022
Half bewolkt en rond het vriespunt !
slettebak [@] gmail.com
pi_34654631

.
slettebak [@] gmail.com
pi_34654723
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:17 schreef JaWi het volgende:
Half bewolkt en rond het vriespunt !
Ik weet al wat voor liedje ze gaan zingen..

Het is koud het is guur...

Ik vind die met dat waterkanon mooier jawi
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:04:07 #130
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34655653
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:37 schreef JaWi het volgende:
[afbeelding]

.
Je hebt altijd creatieve mensen.

Ik wil sneeuw de 5de, veel sneeuw.
A.M.A.B
pi_34655928
Die komt er niet.
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 1 februari 2006 @ 12:24:10 #132
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34676053
De clumn van Willem van Hanegem in het AD:
quote:
Ik hoop het niet, maar Ajax kan zondag écht winnen in de Kuip

In de sport gaat het om winnen, dat weet ik natuurlijk best. Maar als dat helemaal zonder emotie gebeurt, dan vind ik er niks aan. Vrijdagavond zag ik in Kerkrade hoe Louis van Gaal explodeerde na de derde goal van Arveladze, AZ’s vierde.

Dat was inderdaad een wonderschoon doelpunt, maar ik vond de reactie van Van Gaal net zo mooi. Ik volg hem kritisch, dat moet ook, en af en toe zanik ik een beetje over hem, maar Louis is wel een liefhebber. Je zag hem genieten, spontaan en intens. Dat onderstreept zijn liefde voor het voetbal.

In dat opzicht heb ik sowieso veel mooie dingen voorbij zien komen in het voorbije weekeinde. Een van de allermooiste momenten ooit, volgens mij dan, ontstond zondag na de prijsuitreiking van de Australian Open. Roger Federer kon geen toespraak houden, hij was overmand door zijn gevoelens. Als zo’n grote sportman, die bijna alles al gewonnen had, dat zó ongegeneerd laat zien aan tientallen miljoenen kijkers over de hele wereld, dan durf je wel zeg. Rod Laver kwam er even bij staan om hem te steunen.

Prachtig was dat.

En ik moet zeggen dat ik net zo veel kippenvel kreeg van de manier waarop die vwo-scholiere (Marianne Vos) wereldkampioene veldrijden werd en het daarna beleefde met haar ouders erbij. Wat is sport dan toch geweldig.

Nu loop ik het risico dat de mensen me een sentimentele oudere man gaan vinden, maar het heeft niets met ouderdom te maken. Ik vind dat sport iets bij je teweeg kan brengen. Sport is veel meer dan winnen alleen. Het gaat ook om zoiets als schoonheid.

In het voetbal zit ook veel schoonheid opgesloten, maar je moet er tegenwoordig wel steeds beter naar zoeken. Neem nou de wedstrijden om de Afrika Cup die nu op Eurosport worden uitgezonden. Ik keek vroeger ook altijd al naar dat toernooi. Je werd er in iedere wedstrijd wel verrast door een of andere grappenmaker die iets onverwachts deed.

Dat is helemaal voorbij. Het gaat daar steeds meer op ons voetbal lijken. Ook daar zitten er nu stresskippen in de dug out die alleen maar aan het resultaat en hun eigen hachje denken. Jammer, hoor.

In het voetbal wordt te veel gecalculeerd en niet alleen in het veld. Dat zie je ook bij de transfers van deze tijd. Een speler gaat steeds vaker niet meer naar de club waar hij het liefst zou willen spelen, maar naar waar het meest wordt betaaldt. Daar spelen hun zaakwaarnemers, ik spreek de goede managers niet te na, een rare rol in.

Die kijken waar ze de grootste kluif kunnen binnenhalen en die sufferds luisteren nog naar die mannen ook. Kijk nou naar de transfer van Nigel de Jong. Die jongen kon kiezen uit Borussia Dortmund, Hamburger SV en Tottenham Hotspur. Sorry hoor, maar een jonge voetballer, die kiest uit dit rijtje toch gewoon voor de Spurs en niet voor HSV? Of ben ik nu gek aan het worden?

Waar ik me, als liefhebber van het mooie voetbal, ook helemaal blauw aan erger, is de manier waarop talentvolle Marokkanen hier en daar buiten de boot vallen. Gasten als Bouchiba en El Ahmadi bij FC Twente, waar zijn ze? Schitterende voetballers, vooral die Ahmadi. Ramzi, was afgeserveerd en schopt er drie in tegen Ajax.

Steeds meer van die jongens gaan ten onder in de zucht naar efficiënt resultaatspel, hoewel ik dat bij Ramzi misschien niet kan zeggen. Natuurlijk is het resultaat heilig, maar voor mooi voetbal ging je toch ooit voor het eerst van je leven naar het stadion? Plezier in het spel is de basis van alles.

Ik denk dat dáár ook het actuele probleem bij Ajax schuilt. Ik bezie het maar op afstand hè, maar ik hoor natuurlijk wel eens wat. Ik denk dat

het daar al een hele tijd niet gezellig meer is. Ze zijn allemaal zo ontzettend down. Door de resultaten wordt het er steeds vervelender en steeds meer gasten gaan aan zichzelf twijfelen. Zo gaat dat vaak in een team waar het aan lol ontbreekt. Daar moet Danny Blind gauw wat aan doen, want anders komt Ajax zondag écht met lood in de schoenen naar de Kuip.

Die Ajacieden moeten proberen de ellende van één wedstrijd bij die ene wedstrijd te laten en niet mee te nemen naar de volgende. Ik denk zelfs, dat als de Ajacieden zich herpakken, dat ze dan zelfs in hun huidige vorm best kunnen winnen van Feyenoord. Dat hoop ik natuurlijk niet, als Feyenoorder zijnde, maar het kan dus wel.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34677513
3 - 0 .... Tijd om het verschil eens uit te drukken in doelpunten.

(overigens verwacht ik 2 rode kaarten) en gemiste strafschop... en een trainer die opstapt..
Niets is zo complex als de eenvoud
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:29:24 #134
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34677968
Ik doe niet aan voorspellingen, natuurlijk hoop ik op een overwinning van Ajax en weet dat niets onmogelijk is. Die rode kaarten en het ontslag van een trainer (je zal DB wel bedoelen) zie ik nog best gebeuren, heb ik overigens totaal geen problemen mee.
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:34:15 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34678117
Voorspellen is lastig, al kon ik op 1 vinger natellen dat we niet van Utrecht zouden winnen .

F;noord heb ik geen idee van op dit moment. Het gaat idd nu zo beroerd dat je Ajax kansloos acht, maar ja, het kan nog raar rollen als hij er voor Ajax nou eens WEL ingaat..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_34678165
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:34 schreef HeatWave het volgende:

F;noord heb ik geen idee van op dit moment. Het gaat idd nu zo beroerd dat je Ajax kansloos acht, maar ja, het kan nog raar rollen als hij er voor Ajax nou eens WEL ingaat..
Zou niet de 1ste keer zijn, dat ze onverdiend winnen.
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:39:12 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34678310
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:35 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

Zou niet de 1ste keer zijn, dat ze onverdiend winnen.
Mwah, het is dit seizoen ook zeker voorgekomen dat we onterecht verloren, dus dat zou het mooi opheffen .
Get woke, go broke!
pi_34678396
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, het is dit seizoen ook zeker voorgekomen dat we onterecht verloren, dus dat zou het mooi opheffen .
Nou, al die keren dat jullie onverdiend gewonnen hebben, kan voorlopig niet gecompenseerd worden met het onverdiend verliezen.
Hand in Hand.
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:59:03 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34678949
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:41 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

Nou, al die keren dat jullie onverdiend gewonnen hebben, kan voorlopig niet gecompenseerd worden met het onverdiend verliezen.
Ik ruik een zwart vogeltje met een eierdop op zijn kop! .
Get woke, go broke!
pi_34680097
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ruik een zwart vogeltje met een eierdop op zijn kop! .
Hand in Hand.
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:16:35 #141
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_34683403
jammer sneijder is fit zondag
pi_34683429
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:41 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

Noem ze maar eens op
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:18:32 #143
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_34683462
vorig jaar;)
pi_34683959
Dat was verdiend qua veldspel. Feyenoord was alleen zo dom om een voorsprong uit handen te geven, maar Ajax was de hele wedstrijd beter
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34684366
Wordt weer vroeg op as zondag, maar we zijn er wederom bij.. wordt een zware klus vrees ik, want zoals Ajax dit seizoen speelt..

Maar DE klassieker is altijd een wedstrijd op zich, en ondanks dat Ajax niet in vorm is ga ik toch voor de overwinning, 1-2.
= What else do you have to do on a saterdaynight =
pi_34687393
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:43 schreef RedScorpion het volgende:
Wordt weer vroeg op as zondag, maar we zijn er wederom bij.. wordt een zware klus vrees ik, want zoals Ajax dit seizoen speelt..

Maar DE klassieker is altijd een wedstrijd op zich, en ondanks dat Ajax niet in vorm is ga ik toch voor de overwinning, 1-2.
Met Sneijder erbij heb ik wel vertrouwen .
Leuke avater trouwens.
slettebak [@] gmail.com
pi_34688230
Het wordt volgens mij een saaie kutwedstrijd
pi_34688279
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:40 schreef Bananenman het volgende:
Het wordt volgens mij een saaie kutwedstrijd
Daar kan ik me geen 1 van herinneren.
pi_34688334
we winnen gewoon van dat ongedierte

0-1
Houd van een lijntje.
pi_34688348
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:41 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Daar kan ik me geen 1 van herinneren.
Ik voel gewoon dat het eraan zit te komen
pi_34688365
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ik voel gewoon dat het eraan zit te komen
Jij ook ?
slettebak [@] gmail.com
pi_34688437
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:44 schreef JaWi het volgende:

[..]

Jij ook ?
In een thuisvakkie ja
pi_34688493
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:46 schreef Bananenman het volgende:

[..]

In een thuisvakkie ja
Wel je davidster omhouden he
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34688516
Kun je je wel inhouden of niet als ze weer in de laatste minuut de winnende maken Bananenman?
Houd van een lijntje.
pi_34688668
Dat zien we dan wel

En die davidsster gaat nooit af hoor Zoeperheld
pi_34688714
quote:

[..]

In een thuisvakkie ja
Ach, je bent niet de enige.
slettebak [@] gmail.com
pi_34688722
Weet ik
pi_34688738
quote:

[..]

In een thuisvakkie ja
KK?
pi_34688757
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:55 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

KK?
Ja dat zet hij op internet ja..
pi_34688774
Je moet er iets voor over hebben he, de laatste in 5 jaar !
slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')