Jij ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik voel gewoon dat het eraan zit te komen
Wel je davidster omhouden hequote:
Ja dat zet hij op internet ja..quote:
Ik vraag het toch lievquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja dat zet hij op internet ja..![]()
Ik zet zo m'n rij en stoelnummer er ook nog even bij, plus een foto van mezelf en wat ik aantrek die dagquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja dat zet hij op internet ja..![]()
Je wilt in dat ziekenhuis komen te liggen wat Feyenoord sponsort?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zet zo m'n rij en stoelnummer er ook nog even bij, plus een foto van mezelf en wat ik aantrek die dag![]()
Is Fortis een ziekenhuisquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:03 schreef Superheld het volgende:
[..]
Je wilt in dat ziekenhuis komen te liggen wat Feyenoord sponsort?![]()
Geen vakkie W?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zet zo m'n rij en stoelnummer er ook nog even bij,
quote:01-02-2006: Feyenoord - ajax compleet uitverkocht
[Bron: Feyenoord.nl]
Inmiddels zijn ook de laatste kaarten voor de wedstrijd Feyenoord-ajax verkocht. Feyenoord adviseert supporters om zondag zo vroeg mogelijk naar het stadion te komen in verband met de extra veiligheidsmaatregelen die de Klassieker met zich meebrengt. Het stadion gaat om 10.30 uur open en er zijn diverse activiteiten gepland die het wachten veraangenamen.
Ja.quote:
Wordt betaaldt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:24 schreef M0NTANA het volgende:
De clumn van Willem van Hanegem in het AD:
[..]
Prijzig kaartje dan..quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zet zo m'n rij en stoelnummer er ook nog even bij, plus een foto van mezelf en wat ik aantrek die dag![]()
Lukt ze niet. Zit toch minstens van 9.00 tot 12.00 aan de zuip.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:08 schreef JaWi het volgende:
Haha, ze willen iedereen zo vroeg mogelijk binnen hebben.
quote:De Rotterdamse politie opent komende zondag rond de voetbalkraker Feyenoord-Ajax de jacht op hooligans die zich bij de editie van vorig jaar ernstig hebben misdragen en sindsdien nog ongestraft rondlopen.
Agenten bij De Kuip gaan proberen om deze relschoppers bijna tien maanden na de grootscheepse ongeregeldheden van 17 april jl. alsnog te ontmaskeren en in de kraag te vatten. Bovendien gelden rond de risicowedstrijd strengere veiligheidsmaatregelen dan ooit tevoren.
Het nieuwe antihooliganoffensief zal vandaag officieel door de politie van Rotterdam worden aangekondigd.Sinds april jl. heeft de politie weliswaar 180 aanhoudingen kunnen verrichten, maar er zijn nog altijd vele tientallen hooligans niet opgespoord. Dit ondanks rigoureuze maatregelen die het korps na de rellen nam.
Zo werden foto’s van de geweldplegers op het internet gezet. Daarnaast ontketende de politie een heus ’sms-bombardement’. Daarbij werden maar liefst 17.000 berichten (met verzoeken om informatie) verstuurd naar mobiele telefoons van mensen die op de bewuste aprildag in de buurt van het stadion waren.„Onze mensen hebben veel portretten in hun hoofd opgeslagen. Zien ze aanstaande zondag bekende gezichten rondlopen, dan komen ze direct in actie”, aldus woordvoerster Arjanne Versteegt van de Rotterdamse politie.
Uitvloeisel
De voetbaltopper gaat bovendien gepaard met een strengere veiligheidsaanpak dan er ooit is geweest.Veel van de maatregelen zijn afgelopen tijd al afgesproken tussen de autoriteiten in het land; het zijn uitvloeisels van de aanbevelingen van de zogeheten ’commissie-Vliegenthart’. Die commissie deed destijds onderzoek naar de rellen.
Behalve een leger aan agenten en ME’ers, zullen dienders en stewards in Amsterdam en Rotterdam de supporters grondiger op wapenbezit fouilleren. Bovendien houden de beide politiekorpsen nauw contact met de KLPD en de spoorwegpolitie, onder meer over het verloop van de treinreis van de Ajax-fans naar Rotterdam.
Vijf jaar
Zwaarste middel is wel de ’vijfjarenmaatregel’ die de burgemeesters Job Cohen en Ivo Opstelten eerder hebben afgesproken met de beide clubs en de KNVB.Die houdt in dat, bij nieuwe rellen, supporters van zowel Ajax als Feyenoord de komende vijf jaar worden geweerd bij uitwedstrijden van hun club tegen de aartsrivaal.„Die sanctie hangt als een zwaard van Damocles boven de supporters”, laat zegsman Edmond Messchaert van de gemeente Rotterdam weten. „We hopen uiteraard dat de maatregel niet hoeft te worden genomen, maar we willen van tevoren heel duidelijk stellen, dat we supportersgeweld niet zullen tolereren.”
Je zult echt niet opvallen Bananenman....quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:00 schreef Bananenman het volgende:
Waar kan ik jou morgenavond vinden? En precies graagquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:54 schreef SCH het volgende:
Klassieker???
Thuis, bij een poes met een poot die op 2 plaatsen is gebrokenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:59 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Waar kan ik jou morgenavond vinden? En precies graag![]()
Afmaken dat beest.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Thuis, bij een poes met een poot die op 2 plaatsen is gebroken![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hij heeft al 750 euro voor de operatie betaald.
Mee eens.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Serieus? Belachelijk, dat beest een beetje laten lijden voor je eigen plezier...
![]()
Ik hoop dat Kuijt zijn benen breekt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu weer over de wedstrijd.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik hoop dat Kuijt zijn benen breekt.
quote:Feyenoord-Jodekoeken: Strengst beveiligde voetbalwedstrijd in Rotterdam ooit
ROTTERDAM
Rotterdam beleeft zondag de strengst beveiligde voetbalwedstrijd uit z’n geschiedenis. Gemeente en politie nemen sinds de rellen bij deze wedstrijd vorig jaar, waarbij 52 agenten gewond raakten, geen enkel risico.
Er komen zondag 1600 %j%x-supporters naar De Kuip, die met twee zwaarbeveiligde treinen worden aangevoerd. Agenten van de 'Neerlands grootste poel des verderfs'se politie reizen mee om een oogje in het zeil te houden. Ook de spoorwegpolitie wordt ingezet.
,,We zijn buitengewoon vriendelijk voor de gewone bezoeker en buitengewoon streng voor iedereen die zich misdraagt,’’ zegt districtschef Dick Schouten, die aan het hoofd staat van het team dat verantwoordelijk is de veiligheid rond het stadion.
,,De inzet lijkt in omvang op die van vorig jaar maar uiteraard hebben we wel een aantal zaken veranderd.’’
De politie heeft lering getrokken uit de bevindingen van de commissie Vliegenthart. Die concludeerde dat gebrekkige communicatie, foutieve informatie en een overhaast besluit van Opstelten bijdroegen aan de rellen.
De 'Neerlands grootste poel des verderfs'se bezoekers worden zondag bij zowel in- als het uitstappen gefouilleerd. Of een politiehelikopter de twee supporterstreinen begeleid -zoals op de reis naar 'Neerlands grootste poel des verderfs'- wil Schouten niet bevestigen.
Wie zich zondag toch misdraagt, kan in het ergste geval rekenen op een stadionverbod van vijf jaar, nog los van de strafrechtelijke gevolgen. Bij rellen wordt de klassieker ook vijf jaar zonder uit-publiek gespeeld.
De politie gaat zondag op zoek naar voortvluchtige raddraaiers van het vorige treffen tussen de clubs. Na publicatie van foto’s op internet en het benaderen van getuigen per sms konden tot nu toe 182 vandalen worden aangehouden. De straffen vielen lager uit dan gewenst.
Agenten die rond De Kuip aan het werk zijn gaan met ’koppies’ van de raddraaiers op pad. Schouten: ,,Deze mensen zijn daar speciaal vcor getraind. We verwachten resultaat.’’
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:24 schreef SCH het volgende:
8-0 voor Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |